HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Tudják milyen nehéz 1 méterről föléfejelni?

2008.08.01. 07:53 mészöly sámán

Van valami bájos abban, amikor a nagy öregek bevallják, hogy bundáztak. Mindegyikben van egy adag meg nem értett sértettség. Albert Flóri (az aranylabdás) kikérte magának, hogy baszogassák, pár eladott meccsért. Mert, hogy a közönség akkor őrjöngött, amikor a Szikla kezének vezette a labdát, a maiakat meg csak pár százan nézik. Mészöly Kálmi bácsi is csak a vállát vonogatta erre az egész bunda dologra, hiszen csak barátilag segítettek egy-két csapatot. Szezononként négyszer-ötször, ezért tényleg nem kéne hangoskodni gyerekek, amikor ennyi negatívum van a mai futballba a „büdösúristenit”.
A legnagyobb figurája a bundázás mentén elkövetett önsajnálatnak Fekete László, az Újpest korábbi ezüstcipőse. Az úriember – tényleg csak azt kívánom, hogy az én kölyköm is olyan legyen, mint ő – most könyvet írt a régi idők focijáról, ahol lerántja a leplet a visszásságokról, de főleg a saját gyökérségéről.
Beszkennelt interjú a Fekete Viperával. Rohanóknak elég a zölddel kiemelt részeket elolvasni. Ott van a tanárság.
 

53 komment

Címkék: fekete lászló önérzetes fociprosti

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr30595478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kukurusnyák Rémus 2008.08.01. 08:30:41

Na igen, csak bundáztak egy kicsit, említésre se méltó volt. De akkor ne is ugasson egyik se a mai magyar fociba. Fekete Laci nem teszi, de a többi..

venosan 2008.08.01. 08:44:30

A mai magyar mibe???????
Tudod, Ők nem csak beleugatni /meg néha bundázni/ tudtak!!!

marc 2008.08.01. 08:50:23

Szezononként csak négyszer-ötször??? Jaaaa!! Akkor nincs semmi baj, tényleg fogjuk be a pofánkat és inkább szapuljuk a mai focistákat! ...hiszen annyi negatívum van!

..... és lesz is, amíg Mészöly és tisztelt társai ki nem vonulnak a fociból.

marc 2008.08.01. 08:55:31

Észre kéne már venni, hogy egy teljes generációváltásra van szükség, hogy feledtessük az elmúlt 20-30 év mélyrepülését. A mai fiatalok már igenis jó úton haladnak, nem kéne az ő tudásukat és lelkesedésüket egy kézlegyintéssel elintézni, "hogy szar az egész magyar foci". Mert nem az.

Kukurusnyák Rémus 2008.08.01. 08:56:18

Voltak eredményeik, ezt elismerem. A Juve se csak bundázni tudott...-lehet hülye példa,de akkor is.

Magyarnaba 2008.08.01. 08:57:52

Lehet, hogy én vagyok hülye, de engem kurvára idegesít, ahogy büszkén böfögi, hogy évtizedeken keresztül hazudtak, csalták a meccseket.

A mi sztárjaink és a nyugatiak közti fő különbség már akkor is az volt, hogy nyugaton a tehetség mellé szorgalom, kisebb arc és kevésbé rugalmas gerinc társult. Fekete lehet, hogy tehetségesebb volt, mint Eusebio (bár ezt komikusnak érzem), de saját magának köszönhetően ezredannyit nem ért el.

Viszont az MTK szerdai produkcióját elnézve, az a régi csibészség hiányzik a mai beszari focistaimitátorokból, ennyit el kell ismerni... Pollákék Kazim Kazim bal szempillarezdülésére mehettek gatyát cserélni...

Bud 2008.08.01. 09:03:52

Minden pesti csapat kummunistabérenc volt mindíg is, most is. Adták vették egymás közt az aranyérmeket, erre a multra olyan büszkék?

Muad\\\'Dib 2008.08.01. 09:09:44

Az, hogy ilyen szinten elmeroggyantak vagytok nyilván király dolog. Gondolom 95%-otok 16 éves,akinek fogalma nem volt ,hogy ment ez régen. Tudjátok az előző rendszerben ez nem kívánságműsor volt. Ha valaki ott felül eldöntötte, hogy most veszíteni kell, akkor az nem úgy ment, hogy adtak neked egy rakat pénzt, hogy fejelj mellé, hanem megkérdezték, hogy mellérugod, vagy jöhet a fekete Volga. Ezen kéne elgondolkozni...

Kukurusnyák Rémus 2008.08.01. 09:14:20

Olyan jó hogy ebben az országban minden olyan történésre ami a "fekete Volga" időszakában volt, ráhúzzák mentségül hogy nem kívánságműsor volt, meg kényszer meg a blablabla. Kényelmesen eléldegéltek ők azzal hogy azt mondták, "jóvan, mellérugom" Most meg sír a szájuk...

Holdvilágképű Patkány 2008.08.01. 09:15:44

Ja, Fekete Laci meg Eusebio... Ez hülye!

papirusz 2008.08.01. 09:16:37

Marhaság. Egy meccs eladásához egy csapatból három játékos elég, de akár egy is. A többi meg csak kamillázhat, hogy most mi van.

Csakabiztos 2008.08.01. 09:17:43

marc, szerinted nem szar a magyar foci...??? LOL.

Muad\\\'Dib 2008.08.01. 09:17:56

Kukurusnyák Rémus 2008.08.01. 09:14:20
Így van, nagyon jól éltek az átlaghoz képest, ez tény.
De akkor másképp kérdezem. Ha te szeretnél focizni mit tennél? Bátran szembeállnál a dologgal és életedben nem rugnál labdába, vagy megpróbálnál a tudásod szerint játszani és elviselni ezeket a dolgokat? A gyárakban ugyanúgy ment a mutyizás, mint mindenhol akkoriban. Most is ezt nyögjük sajnos. De erről nem a játékosok tehetnek, hanem akik ebbe kényszerítették a társadalmat. Persze aki nem élt akkor, annak sajnos fogalma nem lehet ezekről, mert ma itthon sehol nem hallani az akkori életről, nehogy valaki elgondolkodjon, hogy lehet a parlamaent a mai napig tele volt KISZ-es srácokkal...

Balázs1983 2008.08.01. 09:21:36

Hát a cikk alapján ritka nagy beképzelt köcsög ez a Fekete Laci. Méltó párja izomtibor névrokonának. Mészölyék meg tényleg takarodjanak a picsába.

Raka 2008.08.01. 09:21:51

Szomorú, hogy ezek a meccsek még mindig ott vannak a statisztikákban. Egyes csapatoknak érmeket hoztak. Másoktól meg elvettek.

Csakabiztos 2008.08.01. 09:23:22

Muad\\\'Dib: 5*
Kukurusnyák Rémus: 1,

Kukurusnyák Rémus 2008.08.01. 09:28:23

Szerintem azért nem lehet így leegyszerűsíteni hogy a rendszer volt a szar,mindenki más ártatlan. Nem tudom mit tennék, nem éltem akkor (ha nem is 16 vagyok,annál azért több pár évvel...). És igen,nyilvánvaló hogy ment a mutyizás, hallottam sok dolgot,innen-onnan.
De akkor se hangoztassa büszkén. A KISZ-es srácokat mind elhajtanám a p.ába az olyan pozíciókról, amik jelentenek valamit. Rakának is igaza van, azokat a meccseket valaki(k)től el is vették ám.

Csaba 2008.08.01. 09:29:18

Köszönjük szépen Fekete Lászlónak a mélyenszántó interjút. Tehát egyrészt a "régi nagyok" büszkék a csalásaikra. Miért is csodálkoznánk, ha sportvezetőként sem viselkednek másként, mint focistaként!? Másrészt, az újoncok a labdarúgó tudás helyett az öltözőben ezt a hozzáállást tanulták a "nagyoktól"... majd amikor egy egyeneset rúgtak a labdába rögtön elkezdték őket sztárolni, és nyilván leesett neki, hogy nem kell kitűnően focizni a magyarsztársághoz ha megvan az öregektől megtanult megfelelő attitűd... ne is csodálkozzunk hogy a magyar "foci" ott tart ahol. Csodálom, hogy Fekete László és a posztban/interjúban megnevezett tettestársai ezt nem látják... Pontosabban igazából nem is csodálom.

Muad\\\'Dib 2008.08.01. 09:31:11

Kukurusnyák Rémus 2008.08.01. 09:28:23
Nyilván nem kéne rá büszkének lenni, ezzel maximálisan egyetértek, csak arra utaltam, hogy épp elég szar, hogy erkölcsileg tesz tönkre egy embert a rendszer, amit már nem is tud lemosni magáról...
És azért az akkori foci nem mérhető össze a maival. Nemzetközi szinten sem. Más lenne a helyzet, ha tök alkalmatlanok lettek volna és most nagy lenne a pofájuk. De ez nem igaz.

Kukurusnyák Rémus 2008.08.01. 09:34:00

Az eredményeket (főleg amint nemzetközi szinten összehoztak) azokat elismeri mindenki.
De abból a riportból nem úgy tűnt, mintha Fekete azt érezné, ő egy erkölcsileg tönkretett ember..

Muad\\\'Dib 2008.08.01. 09:35:31

Azt elismerem, én inkább Albert Flóri és társai baszogatását nem viselem jól...

azta 2008.08.01. 09:36:24

Muad\\\'Dib 2008.08.01. 09:17:56
Hehehheee! Én is bőven éltem akkor, oszt nem mindég jött az a nyűves volga, b+! a helyzet az, hogy ezek azt hiszik, az akkori bunda-dolgok CSIBÉSZSÉGEK voltak, holott akkor kezdték el rohasztani az egészet. aztán szép lassan ránk trutymósodott minden. most meg hőbörög, hogy szar a foci. nézzen a tükörbe és mondjon érte magának (is) köszönetet!

Magyarnaba 2008.08.01. 09:36:43

Muad\\\'Dib:

Ebben van igazság, de ez főleg Puskásék idejére volt jellemző, a 70-es években már ennyire nem volt vészes. Végh Antal nem hiszem, hogy megírhatta volna a könyveit, ha a hatalom igazán komolyan játszadozott volna nagypályás focit a játékosokkal és a szurkolókkal.

Fekete sem utal erre a cikkben, pedig most már bevallhatná.

Ja, és hogy lehet, hogy Panenkáék, Latoék, Belanovék jók voltak a hetvenes-nyolcvanas években, ott nem szólt bele a hatalom?

Muad\\\'Dib 2008.08.01. 09:39:45

azta 2008.08.01. 09:36:24
Rendben, abszolut van igazság abban amit írsz, de azért gondolom az is világos számodra, hogy míg ma elsétálhatsz a rendőrségre ,ha megkeres a rivális csapat, akkoriban ez elég fölösleges próbálkozás lett volna...

stoppard · http://forint.blog.hu 2008.08.01. 10:01:52

pont azért rohadt bele a magyar foci is a nagy szocialista szürkeségbe, mert itt sem kellett semmit csinálni. talán ha nálunk is a mindennapi személet része lett volna versenyzés, akkor nem érkeztünk volna el a 90-es évek elejére ahhoz a lötyögős focihoz, ami mellett ellépett egész Európa. szóval ki felmenti a régi idők bundázását, az pont ezt a rohadást dicséri. máshol is volt bunda, de ott a verseny még úgy is megmaradt. nálunk viszont a "langyos sör" kultúra része.

Scientist · http://deadindian.extra.hu 2008.08.01. 10:03:26

bunda nemszép dolog. Viszont a mai játékosok még futni sem hajlandók. Nem is beszélve arrol hogy csak a pénzes szülök gyermekei maradnak meg az utánpótlásban, szegények inkább szakmát tanulnak.

neeskens 2008.08.01. 10:35:40

Azt kellene észrevenni,hogy nem mi estünk ennyire vissza, a világ labdarúgása szaladt el mellettünk. A maiak semmivel nem futnak kevesebbet, mint a 60-as 70-es években, csak közben megváltozott a játék sokkal gyorsabb, fizikailag megterhelőbb lett.

A legnagyobb gond,hogy ezek az emberek - most nem feltétlenül Feketére gondolok - most is a magyar foci irányítói,de ugyanez a jelenség tapasztalható a kultúrában és a politikában. Ráadásul nem kevesen közülük meg eljátszák, hogy ők mindig is a rendszer ellen voltak.Holott élsportolóként,edzőként, színészként stb.nagyon jól éltek az átlaghoz képest, a tenyerén hordozta őket a rendszer.Ők meg beleszocializálódtak abba, hogy nincs verseny, nem a teljesítmény, hanem az informális kapcsolatok számítanak.
Mindegy, nem akarom nagyon elvinni a témát, mindenesetre amíg ezt a szemléletet hordozó emberek pozícióban maradnak, ne várjon senki értékelhetőt se a fociban se máshol.

davidmoyes 2008.08.01. 10:44:52

Tipikus "ezek a mai fiatalok..."!
Igazából az ő generációjuk is vastagon benne van abban, hogy itt tartunk. Nagypofa az van.
Ha most kiderülne egy bunda, az megrengetné a futballt mindenkit lámpavasra húzatna a sajtó, ezek meg nosztalgiáznak. Hát faszom.
És ő hozta oda a Kovács Zolit. Külön gratulálok.
Meg ő mondta meg, hogy ki legyen az edző. Bravó.

golen 2008.08.01. 10:48:00

Lehet ám, hogy pont abban az Albertes, MÉszölyös, stb. bundás milliőben nevelkedett ki az első csapnivaló generáció, aztán azok is bundáztak tovább persze, az még csapnivalóbb generációt nevelt ki, stb...ma meg már..

Csaszi 2008.08.01. 11:10:41

Morálisan el lehet ítélni ezeket a játékosokat, de a 30-40 évvel ezelőtti szituációk pontos ismerete nélkül elég badarság lenne. Másrészt ezek a játékosok a szakmájukban professzorok voltak a maiakhoz képest. A múltkor leadták az Újpest-Juventus 1972/73 BEK negyeddöntőt és elképesztő volt látni, hogy a Juve világklasszis játékosainak meg kellett halni a pályán, hogy valahogy kibírják az Újpest nyomását. Technikailag, taktikailag teljesen egy szinten voltak, sőt... Az a 4-5 leadott meccset ma is elviselném, ha ilyen szinten lenne a mai magyar foci.

Csaszi 2008.08.01. 11:12:12

golen, Ebben biztos igazad van, hogy ezek a bunda meccsek, ezek morális üzenete erősen hozzájárulhatott a lejtmenethez.

dottore 2008.08.01. 11:48:42

Azért azt tényleg látni kell, h ha Puskás (akár fénykorában) mellé odateszünk mondjuk egy C. Ronaldot (pfejj) akkor valószínű percenként háromszor futná körbe nemzetünk büszkeségét a kis "taknyos". Ettől még akkor persze h Ő volt a világ legjobb focistája, és nyilván a rajtuk nevelkedett szurkolók számára egyszeri és utánozhatatlan, de igazán nevetségesek azok a beszólások, h az akkoriak ma is, akár a bohócligában megállnák a helyüket... sörmeccsekkel?... anno úgy ment, abban jók voltunk, de hogy Albert nem futott 90 perc alatt 11 km-t, azt bmiben lefogadom.
A bunda meg csalás! v inkább nevezzük őket színészeknek, akik pénzért előadtak egy meccset?! Csak a színésznél tudod h játszik és nem szurkolsz, izgulsz az eredményen... Vagy az h nemzetköziben is jók voltak, az mentesít? Vagy az h uasításra tették? nagy szart..
Novák Dezső is milyen jól megélt a jelentéseiből, mindig a könnyebb úton, csak hát azon meg törik a gerinc... és ne mondják nekem nagyöregek, a teneméltélakkorkisgyerekneszóljálbele dumát, mert igenis akkor is lehetett máshogy csinálni. mindig lehet! főleg a 70es években
csak az a nehezebb út

yaris 2008.08.01. 11:49:25

Nekem az tetszett amikor Kovács Bundázó Kálmán szakkomentátorként az NBI. utolsó fordulója előtt reményét fejezte ki, h tiszta lesz a játék. Röhej.

esperanto 2008.08.01. 12:10:26

remulem egyik utan sem kell sokaig fizetni az allami nyugdijat, kovetik a dezertort

psychenova · http://akciospotencial.blog.hu 2008.08.01. 12:12:57

Ha már a Fekete Laci előkerült, egy rövid szösszenet erejéig emlékezzünk meg egy hajdani csatártársáról, Kikillai Janiról is. Ahogy ő maga emlegette az óbudai pincekocsmák mélyén: "Gyerekek! Az Újpestnek akkor olyan csatársora volt, de olyan! Ott volt a Fekete Laci, a Bíró Toncsi... meg én."

Nagy tehetség volt, egyszer valami svájci edzőmeccsen kettőt vágott a Dinamo Splitnek, azzal fordítottak. A prémiumból pedig hűtőt vett a mamájának. Áldott jó ember volt.

Azóta sajnos elvitte a mája. Pedig nagy tervei voltak még. A Miért beteg a magyar futball példájára meg akarta írni a Miért beteg a magyar társadalom című alapvetést. Nagy kár, hogy nem maradt rá ideje.

Zelefánt 2008.08.01. 12:13:50

A magam részéről pedig úgy gondolom, hogy valamennyien megbaszhatják a kurva anyjukat.
Moderátor! Moderátor!

psychenova · http://akciospotencial.blog.hu 2008.08.01. 12:20:41

Hülye vagyok persze, a Hajduk volt nyilván, nem Dinamo. És nem is sima edzőmeccs volt, hanem torna. Nem akartam kisebbíteni az érdemeid, Jani. Bocsáss meg.

díszbohóc 2008.08.01. 12:29:58

Milyen gyorsan el lehet jutni a focitol a "magyar kozeletig". Es erdekes, hogy mindenki kb ugyanott keresi a hibat.
A masikban...

Kukurusnyák Rémus 2008.08.01. 12:38:23

Mint mindig....

biziclop 2008.08.01. 13:06:06

Miert olyan meglepo, hogy milyen gyorsan jutottunk el a focitol a kozeletig? A ketto mindig es mindenhol szorosan osszefugg: a foci altalaban huen tukrozi az altalanos viszonyokat.

Ahogy az otvenes evek "aki nincs velunk, az ellenunk van" hozzaallasa nem korlatozodott a focira, ugyanugy altalanos volt a kesobbi idok "kez kezet mos" strategiaja.

Hogy kinek a hibaja, hogy az egyent mennyire menti az, hogy ilyen volt a kor, vagy esetleg az, hogy ezek az emberek amugy tenyleg baromi tehetsegesek voltak legalabb, arrol kar vitatkozni.

De vannak olyan tanulsagok, amiket igenis le lehet vonni, peldaul hogy folosleges addig barmiben remenykedni, amig a foci koruli viszonyokat nem tesszuk rendbe, es azok meg nem lesznek rendbeteve addig, amig a tarsadalomban nem tortenik meg ugyanez.

Zappa 2008.08.01. 13:22:51

Mikor hatvanezren voltunk a Stadiban egy Dózsa-Fradi meccsen és végig izgultuk, szórakoztuk a meccset, ki a fenét érdekelt, hogy esetleg "bundáztak" a fiúk. Aki nem látta Albertet, Vargát, Szőkét, Göröcsöt, Benét, Dunai II-őt, Feketét, Farkast, Váradit, Novákot, ... focizni, az ne elmélkedjen azon, hogy "Albert egész életében 10 kilómétert se futott".
Az a baj, fiatalok vagytok, és a sok hülye politikus duma - főleg a tagadást is tagadók majomkodása - megárthatott nektek.

winnie 2008.08.01. 13:31:10

"Aki nem látta Albertet, Vargát, Szőkét, Göröcsöt, Benét, Dunai II-őt, Feketét, Farkast, Váradit, Novákot, ... focizni, az ne elmélkedjen azon, hogy "Albert egész életében 10 kilómétert se futott"."

szép, szép és istenkáromlás ilyet mondani, de ha belegondolok abba, hogy a maiak bucira vernék albertéket... a kutyaütő maiak. az isteni albertéket.

igazából akkor mások voltak az igények, na. meg az ellenfelek.

rizla 2008.08.01. 13:32:45

szerintem ez a csávó nagy faszszopó most. szép-szép, hogy beismeri, de kérjen elnézést, és tegyen meg MINDENT a magyar fociért. méghogy dühös, meg siránkozik? föléfejelte ő is bazzeg, úgyhogy pofa be "a büdös úristenit neki", és tegye jóvá. menjen tanárnak a kibaszott sándor károlyra, vagy bármi, mert ez egy vicc.
azt várja, hogy ezért most hősként tiszteljük?

rizla 2008.08.01. 13:35:03

a komcsikra meg ne fogjuk már ezt könyörgöm. unalmas. akkor azt mondaná, most már nincs mitől félnie. de nem azt mondta, hogy felülről beleugattak a bajnokságba, hanem azt, hogy a csapatok egymás között lezsírozták. miről beszélünk akkor? miért nem a komcsikra haragszik akkor?

dottore 2008.08.01. 13:59:10

rizla
ebben teljesen igazad van h egy szóval sem említi h a politikai vezetés kényszerítette volna őket a bundázásra. valószínű h volt ilyen is, de az esetek többségében csak a bratyizás ment, pontok leadása, stb. ettől viszont nem kell szerintem azt gondolni h ennek az erkölcsi hátterében nem a komcsi világnézet mindenre rátelepülő szellemisége állt. igenis tehett róla a rendszer is, de fekete elmondása alapján egyértelműen az jön le, h nem vmiféle terrortól és megtorlástól rettegve csalták el a meccseket

zappa
na erről beszélek. biztos jó volt az a teltházas kettős rangadó, de már a fülemen jön ki. és egyáltalán nem vagyok benne biztos h most tetszene az akkori játék és hangulat. Az akkor és ott volt az ami, számotokra feledhetetlen élmény. De én ezt leszarom. Nekem az kell ami a mostani igényeknek, azon belül/kívül az én igényeimnek megfelel, és nem a "bezzeg!" tiszteljük a régieket, akik nagy eredményeket értek el, de ettől nem nyertek felmentést minden tettükért!! Szánalmas ezzel takarózni! Az meg már hogy lenne baj h fiatalok vagyunk, ne tessék már ilyeneket mondani, mikor éppen az ifjúkorán romantikázik!!! :-) És ez nem politika apuskám! inkább mondjuk... a néhá rossz hallani, de igazság

Kukurusnyák Rémus 2008.08.01. 14:06:45

Közben aktuális: Stuttgart-Győr, Young Boys-Debrecen?
A Győrnek elég nehéz dolga lesz.....
De azért hajrá összes magyar csapat!

Titi120 2008.08.01. 14:37:51

A legszomorúbb, hogy ezek még büszkék is rá basszus!
Amennyiben ezeket a bundákat nem felülről jövő parancsok miatt követték el (márpedig a mellékelt interjúban nem erről van szó), akkor ezek a vagányságot, "csibészséget" súlyosan összekeverik a gerinctelenséggel, erkölcstelenséggel.

Mert, hogy több tízezer FIZETŐ nézőt időről - időre átvágni rendszeresen csak úgy "bratyizós" alapon minimum ez a kategória.

Siona 2008.08.01. 14:42:49

mindenkinek igaza van, 2 dolgot kiveve: hogy bundaznak-e vagy sem, az teljesen fuggetlen barmilyen rendszertol. Hiszen a sportban sok penz van, nyilvan bundaznak tehat, mindegyik agaban, ott es akkor ahol alkalom kinalkozik ra (dopping, biroi itelet, veletlen balesetek, peches mozdulatok). Minel tobb penz, annal tobb bunda, a regiek valszeg erosen le voltak maradva e tekintetben a maiakhoz kepest. Mert igen, ma is bundaznak es nemcsak nalunk, ah, dehogy (itt most a kis penz kis foci van meg, de azert volt es van is ra precedens eleg igy is).
Rogton szives figyelmukbe ajanlanam a par eve tortent hatalmas, egesz Olaszorszagot megrazo futball botranyt, mert ott nem csalnak, ugye?

Nyugi, mindenhol csalnak, csak nem mindenhol derul ki.

Csalni meg csak azt tud, aki jol jatszik, kulonben siman csak szarra verik. Lasd a cikkben. Bar olyan szinten jatszananak a maiak is, mint a regiek a korbeli viszonyokban, mert azt lefogadom, ha Albert most lenne fiatal labdarugo vagy Puskas, akkor ugy jatszananak, ahogy senki mas, csak nem itthon, hanem kulfoldon es Ronaldot okitanak. Az egesz hozzaallas es talentum kerdese.
udv

rosseb · http://www.ultraskaposvar.com 2008.08.01. 14:52:45

kurva anyjukat.

nemrégiban hallottam, hogy a rend fegyelem törvényesség tanár kisteleki találta ki, hogy a letutizott meccsek biztosítékaként a "felek" összeszedjék a másik csapat játékosainak, ékszereit, óráit, kvázi foglalóként. azóta is ővé(k) a pálya.

tajgetosz

criticus 2008.08.01. 15:27:22

A Fekete meg Eusebió... hát még a hasonlítgatás is röhej. Amikor Feketét megvette a Sturm Graz, Stájerország legdrágább focistája volt, de hamarosan kiderült, hogy a legrosszabb befektetése is. Szokolai Laci sztár lett a Sturmban, azt az emlékezetes hanyattvetődéses ollózós gólját a tizenhatos sarkáról még nemrég is visszajátszotta az osztrák tv, pedig mikor volt már.... vele ellentétben a Fekete egy nulla volt, pedig itt a nyugati határszélen minden sportműsort megnéztünk az akkori légiósok / Nyilasi, Magyar,stb./ miatt, és nagyon szurkoltunk nekik.

csiri bá 2008.08.02. 09:12:05

winnie: "de ha belegondolok abba, hogy a maiak bucira vernék albertéket... a kutyaütő maiak. az isteni albertéket."

Ebben te egészen biztos vagy?
Nézzük: annó ők egy Ciprust, vagy egy Izlandot, Luxemburgot 6-8 góllal vertek... a maiak meg kínkeserves döntetlent étek el, sőt, kikaptak...
Erre jön majd az, hogy "de azok is fejlődtek azóta"...
Persze, de a Te álláspontodat nézve a mi mai "fiaink" is, hiszen levernék az akkoriakat...
Vagy akkor a maiak mégsem fejlődtek, legfeljebb visszafelé, hiszen az emlitetteket képtelenek voltak megverni? Akkor meg esélyük sem lenne a régiek ellen. :O))
Szóval? :O))

füligjimmy 2008.08.05. 12:34:07

Elég vicces, hogy mindent a rendszerre fognak. Ehhez annyit tennék hozzá, mint már előttem is írták, egy bundameccshez 2-3 játékos is elég. Ezek általában a középhátvédek, és a csapatkapitányok voltak, esetleg a legjobb csatárok, de az igazi életbiztosítás mégiscsak egy kapus. Na, ha ők nem vállalták (mert ilyen is akadt kérték, hogy az edző bá rakjon már be néhány tehetséges srácot. Ők elintézték a munka nagy részét. Erre az idősebbek legközelebb nmár elvállalták. Felülről nemigen irányítottak, néhány ügyeskedő bőven elég volt, Kádárék nagyjából leszarták a focit ('82-es totóperben az OTP feljelentésére fogtak el pár "pénzembert", semmi közük nem volt a politikához). A régi rendszerben ki volt adva az utasítás: Mindenki éljen meg a munkahelyéről. Ez nagyjából azt jelentette, hogy ami mozdítható volt, azt ellopták. A rendszer tolerálta a gerinctelenséget, és ennek szinte mindenki örült. Néhány értelmiségi nem, de azok le vannak szarva, a rendszerváltással nem lettek úgyse tehetségesebbek.

arsene 2008.08.05. 13:49:13

Valóban nem a rendszer a hibás. A rendszert emberek alkotják. Az emberek a hibások, akik meghatározzák a morált. Sajnos ez nem fejlődött semmit az utóbbi mondjuk 20 évben. Előtte is csak romlott. Mindenki addig megy el a romlottságban, ameddig engedik neki. Amit eddig szégyenlősen, szemlesütve vallott be mindenki, és szemet is húnyt felette a köz, azt most már büszkén adja elő és teljesen megértő vele a szimpatizánsok tömege. Teljes a morális válság a közéletben, a fociban egyaránt. Ki kellene söpörni mindenkit, akinek köze volt a közelmúlt alakításához. Szepesivel kell kezdeni. Nem a fizikai söprésre gondolok. Egyszerűen el kell felejteni, hogy él, működött. Ki kell törölni a köztudatból. Többet ártott életében, mint amennyi "örömöt" szerzett némelyeknek. Ha valakit érdekel nézzen utána 56-bani tevékenységének, MLSZ elnöki tevékenységének. Mezey csúcsrajáratása és Kisteleki ámokfutása mindezek hozománya.
Röviden, amíg lábszagú a szád, nincs morális alapod kritizálni, fegyelmezni, büntetni a büdöshónaljúakat.
süti beállítások módosítása