HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Belfast balfaszai

2008.11.20. 09:13 mészöly sámán

A magyar néplélek már túljutott azon, hogy a szar meccsen, idegenben aratott győzelem után húzza a száját. Ez még akkor is igaz, ha az észak-írek annyira szürke iparosok, hogy egy órával a kezdés előtt még stoplikat esztergáltak az öltözőben. A magyar válogatott olyan találkozón van túl, hogy az első tíz percre nem is emlékszünk. Pár évvel ezelőtt, amikor még elhittük, hogy nem mi vagyunk gyengék, hanem csak egy kellemetlen pechszéria lehetetleníti el a csapatot, kiakadtunk volna az első félidőtől. Ma már csak rezignáltan, de hittel vesszük tudomásul, hogy elmúltak azok az idők, amikor még szemkápráztató akciókat várhattunk volna a fiúktól. Örülünk annak is, hogy rémlik egy öt perc, amikor érett a gólunk. A második félidőben aztán jött egy érzés, ami Erwin Koeman kapitánykodása alatt alakult ki bennünk: biztosra vettük, hogy Sanyikának meglesz a helyzete. A többi már csak a balfasz észak-íreken múlik.

Babos 6
Fülöppel szemben még úgy is megnyerte a kapusversenyt, hogy Mártont mostanában rendszeresen kezdőként szerepelteti Roy Keane. Ez nagy dolog Koeman részéről. Elődje, Várhidi, remegve várta, hogy Fülöp akár egyetlen meccsen is pályára lépjen. Babos adott egy gólpasszt Gerának!

Bodnár 6
Annyira gyengék voltak az észak-írek, hogy védőmunka, mint olyan, nem került a magyar fiúk a repertoárjába. Bodnártól tavasszal várunk egy gólt vagy egy gólpasszt. Hogy ez nem lehetetlen, azt Babos már bizonyította. A második félidőben Huszti kiugratása után veszélyesebben kellett volna középre passzolnia.

Vanczák Vili 6
Hűséges Csavardi Samuként próbálja utánozni Juhászt. Már több mint harmincszoros válogatott.

Juhász 7
Újra hős volt hátul. Igaz, csak szórványosnak nevezhető próbálkozásokat kellett hárítania, de legalább vérzett. Előre félünk, ki fogja majd Vanczák pici kezét az albánok ellen.

Halmosi 6
Kevésbé szeret, mint tud balbekket játszani. Talán ő szenvedett leginkább a vendéglátók brutális belépőitől.

Gera 6
Sokáig a meccs legrosszabb magyarja volt, aztán rúgott egy gólt. Még így sem tudnánk a jók közé tenni, függetlenül attól, hogy a lövést jól eltalálta. Az ismétlésben sajnos csak arra tudtunk fókuszálni, hogy az észak-ír gyerek úgy védekezett rajta, mintha borítékot kapott volna.

Tóth Balázs 6
Alapvetően a védekezéssel szokott törődni, de mivel az észak-írek nem támadtak, zavarba jött. Támadásokat egy bizonyos szint felett nem tudja segíteni, de tulajdonítsuk az ő munkájának, hogy többet birtokoltuk a labdát.

Vadócz 6
Sajnálatára általában a védekezéssel kell törődnie, de mivel az észak-írek nem támadtak, rengeteg energiája szabadult fel. Ezt a széllel és a havas esővel való viaskodásra fordította.

Huszti 7
Régen Gerát tartották szellemi vezérnek, ami így utólag a magyar futball egyik legsötétebb korszaka volt. A szellemi vezérnek ugyanis szüksége van karizmára, személyiségre. Zolinak nincs, Szabinak van. Igaz, egy idegesítő kis pukkancs, aki képtelen gólt lőni a válogatottban. Ellenben gólpasszokkal és jó játékkal meccsek óta el van látva.

Rudolf 6
Kellemes meglepetést szerzett. Gyorsan, agilisen játszott. A passzai, ha nem is tökéletesek, de pontosak voltak. Husztit különleges alakítás után hozta óriási helyzetbe, de a mi Szabink, a válogatott új ásza, be van oltva gól ellen.

Torghelle Sanyika 7
Az ország Sanyija, ha lehetőséget kapna az élettől, mindig észak-ír típusú csapatokkal játszana. A bekkel fel lehet ugrani fejelni, nem akarnak hátul passzolgatni, az nyer, aki keményebbet odakaristol. Vagy aki a bágyadtan vánszorgó labdára hamarabb odacsúszik. Ha ez az oldalvonal közelében történik bedobás lesz belőle, ha az ötös környékén, gól.
 

55 komment

Címkék: magyar gera válogatott torghelle északír

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr91779004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rosseb · http://www.ultraskaposvar.com 2008.11.20. 09:47:31

Nekem tetszett a meccs!

És le a kalappal a kiutazott szurkolók elött.

okos/lelkes 2008.11.20. 09:56:37


Sámán, miért fukarkodsz ennyire a dícsérettel, végülis nyert a csapat, vagy nem?

Az igaz, hogy ír barátaink nem tudnak focizni, de nem azt szokták mondani, hogy az ilyen ellenfelek nem fekszenek a "technikás" focit játszó magyar válogatottnak?

Rúgtunk 2 gólt, nem kaptunk egyet sem, nekem ez elég.

Ja, és Dzsudzsák nem hiányzott a bal oldalról.

Frigo 2008.11.20. 10:10:01

rosseb: biztos, hogy ők kiutaztak, nem pedig magyar vendégmunkások voltak? Sokan dolgoznak arrafelé honfitársaink közül, ha jól tudom. Bár a lengyel kolóniát meg sem közelítjük.

rizla 2008.11.20. 10:13:00

depressziósok vagytok srácok? hol a 'biztosi lelkesedés?
gerának meg simán van karizmája, más kérdés, hogy nagyon hangulatember. husztinak szerintem nincs olyan erős vezéri kisugárzása. a csapat motorja szerepére alkalmasabb mint a csapat szívére.

rosseb · http://www.ultraskaposvar.com 2008.11.20. 10:16:13

Frigo: igazad lehet, mert én is ki szerettem volna menni (azért is vagyok most szabin), de nagyon necces lett volna a kiutazás.

dr. Wilbur Swain 2008.11.20. 10:18:39

Gera akkor volt vezér, amikor gyengébb volt a válogatott. mára jópáran felnőttek mellé, így nem tűnik ki. Ja, meg az első félidőben nagyon defenzív pozícióban játszott, nem is ment neki.
én Illés Bélán szocializálódtam, akkortájt meg Izlandtól is szopogattunk, szóval nekem tetszett a meccs

Mérgező Hulladék 2008.11.20. 10:33:02

Ez (na jó, majdnem ez) az észak-ír csapat majdnem kijutott az EB-re? Hihetetlen. Egyébként épp Izland tett be nekik, Gudjohnsenék csak őket tudták megverni (még Liechtensteint sem!) - de őket kétszer is...

lali 2008.11.20. 10:47:59

csak félve merem mondani, de szerintem nem volt olyan vészes. mondjuk a gerát már 20-25 perc után le akartam cseréltetni, az egész meccsen volt tán 2-3 jó passza.a védőkkel se volt gondom, az írek hazai pályán kb. egyszer kerültek helyzetbe, akkor meg a babos védet...azt látom nagy pozitívumnak, hogy különösebb megfeszülés nélkül tudtuk hozni ezt a meccset, mintha ez lett volna az alapjáték, amiből ki lehet indulni, amire lehet építeni.

nem akarom túlmisztifikálni, meg a hokisokhoz hasonlítani őket, de náluk láttam olyat, hogy azokat a csapatokat akik nagy fejtörést okoztak régen(mondjuk brit, lengyel, kínai ilyesmi), most magabiztosan darálják be.na hasonlót éreztem tegnap...

milan-mezes játékosmegfigyelő 2008.11.20. 11:02:51

Frigo: volt hirdetve busz, úgyhogy szerintem mentek páran.

gerának meg legalább volt már egy jó szakasza a válogatottban, hajnalnak mikor lesz?

VillonG 2008.11.20. 11:15:37

Csak úgy cartmanesen: FASZA!

Nyertünk ,méghozzá tök nyugisan. Jön még egy Izrael elleni barátságos (remélem Fletó nem mond semmi hülyeséget, mint az arabokra, mert akkor megtudja, ki az a Jahve :), és utána Albánia. Na, ha ott nyerünk bakker, akkor teltházban nyomjuk a portugálok ellen (meg persze előtte a máltaiakkl)!!!!!

vagye · http://www.popeyelesko.hu 2008.11.20. 11:19:03

Ez most undorító volt sámán ! Nem várom, hogy a magyar focit dícsérd, valóba úgy szar ahogy van. De pár ember letesz valamit az asztalra, normálisan teszi a dolgát, akkor ne azzal gyere, hogy az Észak-Írek balfaszok voltak, még ha igaz is. Ez így gusztustalan és nem is igaz. Legyőztükpár éve a Németeket- persze mert gyengék voltak, megvertük az olaszokat- mert nem vették komolyan, x-szeltünk a Dáokkal, nagyon jó meccset játszottunk a Svédekkel, hoztuk a kötelezőt az Albánok ellen és Máltán, ezeket egyetlen kézlegyintéssel elintézni szemétség. Abban az országban amelynek futballjában a 16 -ból 14 elsőosztályú és valamennyi másososztályú csapat veszteséges, ahol már alig van a lakosság számához képest labdarúgó, ahol falusi és tartalékcsapatok adják a másodosztály zömét, ahol a stadionok 90 %-a korszerűtlen, ahol vézesen fogy a kiscsapatok száma stb. Ott abba belerúgni aki mégiscsak csinált valamit, az gusztustalan és szemétség.

milan-mezes játékosmegfigyelő 2008.11.20. 11:46:10

"ne azzal gyere, hogy az Észak-Írek balfaszok voltak, még ha igaz is. Ez így gusztustalan és nem is igaz. "

ildottore 2008.11.20. 11:52:55

Én jobban örültem a győzelemnek mint sámán, ahol minden ennyire szar mint nálunk ott azt a kis jót is értékelni kell ami néha megtörténik. Szerintem.

Lohengrin 2008.11.20. 11:59:46

milan-mezes játékosmegfigyelő 2008.11.20. 11:46:10
Most döntsd el, hogy provokálsz-e vagy kötekedsz-e? :) Jó észrevétel. Vagye lendületből írt, így sikerülhetett ez az aranyköpés. Amúgy egyetértek vele. Az észak-írek szarok, de általában nagyon kellemetlen ellenfelek. Márcsak az iparos modor miatt is.
Sámán pedig rossz lábbal kelt fel.

rizla 2008.11.20. 12:00:16

az a baj, hogy albániát nem fogjuk megverni. juhász nélkül reménytelen lesz. akkor meg majd mindenki jön azzal, hogy kipukkadt a koeman-lufi, mindig csak hajtogatjuk, hogy elindult valami, pedig sosem.
már előre unom.

vagye · http://www.popeyelesko.hu 2008.11.20. 12:14:41

Nílván azt akar6tam írni: ha igaz lenne se azzal kellene jönni, ráadásul nem is igaz. Egyszerűen lefociztuk őket, nem tudták a maguk iparos módon megszokott fociját előadni.

tomi21 2008.11.20. 12:18:22

rizsla: és ha elverjük őket?

biziclop 2008.11.20. 12:21:43

Nigel Worthington panaszkodott a meccs utan, hogy a jatekosai fele nem jatszik tetmeccset a klubjaban.

Deja vu.

Azazello007 2008.11.20. 12:25:21

tomi21: akkor nem tudom, rizla mit csinél, mindenesetre én veszem a jegyeket a svédek és a portugálok elleni hazaira.

tomi21 2008.11.20. 12:33:40

ott leszek énis azazello007:D

pajzán gyula 2008.11.20. 12:56:19

Ha nem lennék éppen a kikészülős kispapa fázisban, akkor én írtam volna a posztot. Én a sikerjelleget emeltem volna ki, így szegény Sámán meg szívott, mert neki kellett bajlódnia egy szürke barátságos rugdalózás értékelésével.

Nyertünk, örüljünk. És fenjük a fogunkat az albán szamarakra.

tomi21 2008.11.20. 13:07:14

így van. grat a csapatnak, Gera gólja különösen szép volt, mégha bénázott mellette a védő akkoris.
Az Albánok kemény dió lesz idegenbe, de legyünk optimisták! Hajrá fiúk!

rizla 2008.11.20. 13:34:38

tomi21: ha elverjük őket, az a legnagyobb bravúr lesz a magyar foci elmúlt 10 évében. olaszok, vagy olaszok ide vagy oda. gyakorlatilag bebiztosítanánk magunkat az élen őszig egy idegenbeli győzelemmel, a csapat legfontosabb játékosának hiányában, egy olyan stadionban, ahol nálunk sokkal jobb csapatok is elvéreztek már.

"akkor nem tudom, rizla mit csinél, mindenesetre én veszem a jegyeket a svédek és a portugálok elleni hazaira."

rizlának nem kell ehhez az albánok megverése, mert ő igazszívű, és ígyisúgyis megveszi a jegyeket

Phil Laak 2008.11.20. 13:35:40

"Gera akkor volt vezér, amikor gyengébb volt a válogatott. mára jópáran felnőttek mellé, így nem tűnik ki."

Zoli sajna két éve egy rakás szar. A Fulhamben alibizett egész évben, nem csoda a kispad.

tomi21 2008.11.20. 13:39:25

rizla: egyetértek h bravúr lenne, örültem vna ha a kezdőmeccsen elverjük pl. a Dánokat de hát a HA-val kezdődő mondatoknak ugye nincs értelme a fociban.
Juhász nélkül duplán nehéz lesz az albánok ellen, de ha kifogunk egy jó napot akkor bízhatunk a sikerben!

pajzán gyula 2008.11.20. 13:43:49

Még ha kikapunk Albániában, akkor sem szabad csüggedni. Ez egy nyitott csoport.

Ettől függetlenül a 3 pontra kéne menni. Már számolom a napokat:)

rizla 2008.11.20. 14:39:32

"A Fulhamben alibizett egész évben"

laak te sötét vagy. gerának ez az első idénye a fulhamben, az is tart összesen három hónapja. hogy lehet így alibizni "egész évben"?

2 éve egy rakás szar? mondjuk 2 évvel ezelőtt volt egy nagyon súlyos sérülése. tavaly meg már a hátán vitte fel a west bromot a premier league-be. a válogatottban a magához képest halványabb teljesítménnyel is legtöbbször húzóember volt.

egyébként kíváncsi vagyok, mikor esik le az embereknek végre, hogy a világon MINDENHOL gyengébbek a "sztárok" a válogatottban, mint a klubcsapataikban.

tomi21 2008.11.20. 14:51:33

és ez mi miatt lehet rizle? kinek áll mondjuk érdekében az h ne a maximumon teljesítsen egy vállogatott meccsen? Kiállni az országért a nézőkért a szurkolókért, és nem elhanyagolhatóan az anyagiakért! Kinek nem jön jól mondjuk a plusz pénz egy vállogatott meccsen elért eredmény után? És ehhez még hozzájön az h aki jól teljesít egy vállogatott meccsen arra fel is figyelnek és leszerződtetik.
Ez az én logikám, de kiváncsi vagyok mi lehet az ami miatt esetleg nem teljesítenének 100%-san a játékosok egy vállogatott vb-re való kijutásért vívott küzdelemben. A vb egy külön történet ott azért lássuk be mindenki maximumot nyújt, sztem ez nem vita tárgya.

tmt 2008.11.20. 14:52:23

Azért lehet iparos íreket emlegetni, meg minden, de olyan patkány módon csúszkáltak be, hogy nagyon. És nem csak 0-2-nél...

díszbohóc 2008.11.20. 14:54:21

mocsing:
akkor most leszel szives Gerat es Podolskit egy mondatban leirni, es hozzacsapni a tobbihez. (jelen esetben szerintem Podli a gyengebb :)

mészöly sámán · www.labdabiztos.blog.hu 2008.11.20. 15:15:03

Nézzék urak. Nem fogom felmagasztalni őket egy olyan meccs után, ahol halálosan untam magam. Az állandó fanyalgást semmi sem választja el ez elvtelen felmagasztalástól.

rizla 2008.11.20. 15:15:04

"kinek áll mondjuk érdekében az h ne a maximumon teljesítsen egy vállogatott meccsen? "

nem erről van szó. a magyar válogatottnak idén volt 10 meccse. egy klubcsapatnak van mondjuk 40, és a játékosok is ritkábban cserélődnek.
ahogy egy dortmundban is könnyebb jobb teljesítményt nyújtani, mint egy magyar válogatottban.

sima szakmai okai vannak.

rizla 2008.11.20. 15:17:36

mészöly: nem felmagasztalni kell, csak lelkesedni. győzött a csapatunk. ez mindenkor jó érzés, egyetemes örömforrás.

halálosan untad magad? elég szar szurkoló vagy.

Azazello 2008.11.20. 16:02:07

Én nem untam magam: a laposabb időszakokban a pálya minőségében és az ellenfél intelligenciájában gyönyörködtem.

mészöly sámán · www.labdabiztos.blog.hu 2008.11.20. 16:28:52

@rizla
Összeségében igazad van. De ettől még ez egy unalmas meccs volt.

cikoria · http://cikoria.tumblr.com 2008.11.20. 16:31:21

Én azt vettem észre magamon, hogy egyre nehezebben bírok tévében megnézni egy meccset. Valahogy hiányzik a szabad levegő és a korlátnak támaszkodás.

Viszont ha meg van szabad levegő, korlát és sör, akkor bármit elbambulok 90 percig. (Néhány hete a buszomra várva, néhány járatot elengedve néztem egy iskola udvarán a kínai piacosok - roma piacozók rangadót. Örömfoci volt a javából.)

pajzán gyula 2008.11.20. 16:34:18

cikoria, érik a vendégposzt az ilyen életképekért;-)

vagye · http://www.popeyelesko.hu 2008.11.20. 16:59:26

mészöly sámán · www.labdabiztos.blog.hu 2008.11.20. 16:28:52
@rizla
Összeségében igazad van. De ettől még ez egy unalmas meccs volt.
-- Szerintem csak Neked !!!
Nekem a Német-Angol unalmasabb volt, mert szurkoltam a sajátjaimnak és valóban láttam olyan elemeket amiket korábban nem.

rizla 2008.11.20. 17:22:12

sámán: nem tudom, ha a csapatom lő 2 gólt, akkor én nem tudom unni. de ha unom is, mit számít? nem ez a foci lényege, ne hozz már szégyent nick hornbyra egy ilyen szellemiségű blogon. "aki szórakozni akar, menjen a cirkuszba". mi azt akarjuk, hogy a csapatunk nyerjen, kész.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.20. 18:58:29

sámán, aki hozzád hasonlóan magas igényszinttel ül le magyar válogatott mérkőzést nézni, az unatkozni fog - hacsak nem szurkol.

nem értem a képet a poszt elején.

mészöly sámán · www.labdabiztos.blog.hu 2008.11.20. 22:02:00

"A magyar néplélek már túljutott azon, hogy a szar meccsen, idegenben aratott győzelem után húzza a száját."
Ez volt a poszt első mondata. Jó reggelt...

@_benito
A kép azért van, mert tetszett.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.20. 22:24:19

ezek szerint mégsem jutott túl rajta teljesen.

mikka 2008.11.20. 23:45:00

hello

valamelyik okostojas emlittette hogy nem biztos benne hogy a magyar szurkolok nem e vendegmunkasok voltak...
Na..akkor..
Eszak-Irorszag az egyik legputribb hely europaban..
Vendegmunkasok???? Munka nincs, munkanelkuli eszak irek viszont annal tobben. Eszak Irorszag Europa palesztinaja..Azt hiszem errol tobbet nem is kell mondanom. Irorszag egy masik orszag,amire okostojas gondolt.. De legynk teljesen korrektek politikailag. Eszak Irorszag nem orszag,az hogy van nemzeti focicsapatuk es egyeb nagyszeru dolgaik meg nem teszi oket orszagga..es ha valaki most azzal jon hogy Skocia egy orszag akkor granatot vagok kozetek...
Focit nem szeretem, de ha a magyar csapat nyer azert dobban a szivem, na,barmilyen retardok is a jatekosaink..

rizla 2008.11.21. 01:05:51

"A magyar néplélek már túljutott azon, hogy a szar meccsen, idegenben aratott győzelem után húzza a száját."

ezek szerint te nem vagy magyar? óvakodnék a radikális nemzeti felhangoktól, de láthatóan te kivonod magad ez alól a - szerinted - jelenség alól (ami valójában természetes következmény). miért?

és még egy kérdés: te mit vártál ettől a mérkőzéstől?

rosseb · http://www.ultraskaposvar.com 2008.11.21. 07:22:31

mikka: egyik ismerősöm a hétvégén jött haza több hónap után belfastból (tetovál), tegnap pont megkérdeztem, hogy vannak e magyarok. ő nem is keveset látott.

amúgy érdekes volt, hogy a "good save the queen"-t játszoták himnusznak. hárman úgy énekeltek, hogy majd összeszakadtak, a többi kussolt. nem nehéz kideríteni, melyik lehetett unionista, és melyik nacionalista... mindenesetre ha már előjöttek a skótok, ők a saját himnuszuk éneklik a meccs elött, nem az angolokét.

gyula: gratulálok ifjabb pajzánhoz!

vagye · http://www.popeyelesko.hu 2008.11.21. 08:10:36

Mikka ! Rengeteg írországi vendégmunkásnak különösebb gondot nem okozhatott ott lenni. Dublin másfél óra kocsival, határ nincs... Nem mindegy hát, hogy a vendégmunkások melyik Írországból jöttek. Utaztak, jegyet vettek, hogy láthassák a fiúkat, szurkoltak, örültek, nálunk meg agyőzelem ellenre fotelból fanyalognak.

rizla 2008.11.21. 10:41:51

nincs fanyalgás, a legtöbb vélemény teljesen pozitív, ezért lepődtem meg a labdabiztoson, ami általában élen jár aranylábú fiainkhoz való önironikus, de jóindulatú hozzáállásban. bár a poszt nem mondható negatívnak, azért egy kicsit túl apatikus a szurkolói ízlésnek

Zigi 2008.11.21. 11:38:35

Nem tudom ki hogy van vele,de én már rég túl vagyok azon,hogy unatkozzak egy válogatott meccsen,még úgy sem,hogy mint most,nem kocsmában,hanem otthon,egyedül néztem meg.Ha nagyon szarok vagyunk,akkor üvöltözök,káromkodok,ha kicsit is jók,mint mostanában,akkor meg mindjárt a VB-selejtezők további programját böngészem,és vérbőn számolgatok.S hidd el Sámán nem csak a magyar van túl azon,hogy egy akármilyen idegenbeli meccsen aratott győzelem után húzza a száját.Hogy ne mondjam sokat adnának a csehek azért,ha ezt a "balfasz" északíreket két hónappal ezelőtt egy akármilyen kis nyamvadt góllal is, de le bírják győzni,mert hiányozni fog még később nekik az a Belfastban hagyott két pont.Közhely,de attól még igaz:Európában ma már alig van olyan válogatott,amely ellen ne kelljen teljes odaadással játszania még a legnagyobbaknak is,ha győzni akarnak.Legyünk tehát elégedettek azzal,amit mostanában látunk a válogatottól,ne legyünk má' mink is Hegyi Ivánok!

vagye · http://www.popeyelesko.hu 2008.11.21. 11:40:48

Utolsó mondatoddal szívemből szóltál Zigi !!

mészöly sámán · www.labdabiztos.blog.hu 2008.11.21. 11:56:42

Az enyémből is. Hegyi Iván rossz zakókat hord.

Zigi 2008.11.21. 12:09:33

Továbbá azereti a Bee Gees-t.Brrrr!

pajzán gyula 2008.11.21. 12:45:32

Vesszen Hegyi Iván. Mindig is rühelltem.

rosseb: köszi a gratulációt ifj. pajzánhoz. Az igazság az, h immár egy fiú + egy lány utódot sikerült prezentálnom, ami nagy érvágás a 'biztosi tevékenységemnek.

Viszont pótolhatatlan élményekkel gazdagít, és ezt próbálom a posztjaimba is átvérömleszteni.

Zigi: veled pendülök most egy húron. Egy legutolsó barátságos meccset sem tudok "nyugiban" végigülni. És nem csak azért, m néha szar a net, és nem jön a kép (mint pl. az észak-ír meccsen);-)

davidmoyes 2008.11.21. 15:09:52

Nem csak a csehek hagyták ott a fogukat, hanem tavaly a spanyolok is..
Mi viszont nem. Ettől még persze nem kell elröppenni, viszont az"ugyistalálokokotabasztatásra" hozzáállás teljesen felesleges.
Végre láttam rajtuk azt, hogyha kell ott döglenek meg a szélben, az esőben.
Nekem ez elég.
süti beállítások módosítása