HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Feröeri középhátvédek titkos élete

2015.10.09. 14:05 Futó Lada

Kicsit megkésve, de a tegnapi meccs után érdekes felvételre leltünk a stadionba kihelyezett zajmikrofonok egyikénél, és eddig tartott, míg találtunk valakit, aki egy kicsit is beszéli a feröeri nyelvet - vagy  a dánt feröeri tájszólással. De lehet hogy akit találtunk, az sem beszél még magyarul se rendesen, és akkor megvezettek minket a büdösúristenit ! Mindenesetre közreadjuk változtatás nélkül, mindenki döntse el maga.

 

Himnuszok előtt:
- Te Olaf ! Hallod? Esik.
- Nem mondod Sigurd! Én meg azt hittem, hogy zuhanyoztam, és elfelejtettem törölközni.
- Miért? Szoktál meccs előtt zuhanyozni?
- Nem. Sosem. Emiatt gondoltam magam is, hogy esik.
- Ja. Ezt mondom én is. Ezért is utálom ezt a brit időjárást.
- De Magyarországon vagyunk.
- Biztos? 
- Nézz csak körül. Mennyi ember! Mintha otthon a fél ország kijött volna. Na meg itt ez a szép új stadion is. 
- Ez új? Hát...nem mondom. A kézmosónál is csöpögött a csap. Gyorsan fel is bőröztem, meg raktam bele a egy perlátort, hogy víztakarékosabb legyen.
- Volt nálad tömítés?
- Mindig van. Meg fél colos csőfogó is. Oké, hogy szabin vagyok, de mindig viszem, sose lehessen tudni.
- Hát ja. Mondjuk én is hoztam a korongecsetet, meg akartam a ketteslétrát is, de nem fért fel a csapatbuszra.
- És ha felraktuk volna a tetőre gumipókkal?
- Ja..hacsak úgy nem. Na majd legközelebb ha jövünk. Úgyis kicsit lepukkant az öltöző előtt a folyosó. A freskó még hagyján, de a festékbe tehettek volna egy kis bécsi fehéret. Mindegy a szünetben majd átglettelem az ajtó körül, ha már egyszer hoztak az öltözőbe egy rekesz szódát. Ne mondják, hogy bunkók vagyunk.

Az első gól után :
- Te Olaf ! Vezetünk !
- Most akkor eszerint mégis a görögökkel játszunk?
- Nem, elvileg ez a magyar válogatott.
- És mi szerint válogatták őket Sigurd?
- Fogalmam sincs. Te Olaf? Ne másszunk fel az eredmény-jelzőhöz csinálni egy selfie-t?
- Oda föl?
- Ja. Jó háttér lenne, ahogy 0-1 ide.
- Há ne már! És akkor addig ki fog itt védekezni?
- Ki ellen ?
- Hát a magyarok ellen. Mi lesz ha véletlen erre jön a csatársoruk, és mi meg nem vagyunk sehol?
- Menj már! Az utóbbi 5 percben Jakob egyedül fejelgeti vissza az ívelgetéseket. 5 perc és itt vagyunk, addig megoldja.
- És ha lapos passzokkal fognak jönni?
- Ne legyél már csirke. Pikk-pakk megjárjuk, fel sem fog tűnni, hogy nem vagyunk itt. De ha ennyire parázol, akkor vedd le a mezt, terítsd ide a tizenhatos elé, és majd azt mondjuk, hogy itt voltál, csak begörcsölt a lábad.
- Oké, akkor menjünk.

A szünet után :
- Te Olaf! Még 45 perc, és megvan a jövő évszázadra tervezett győzelem is.
- Ne is mondd Sigurd. A Te szobrodnak milyen talapzata lesz szerinted?
- Sárgaréz. Nem oxidálódik, és könnyen rá lehet rakni egy sarokszelepet, ha akarnék rá szökőkutat is.
- Na ja. Az enyém olyan lesz, hogy szögletnél, egy ketteslétráról elfejelem a labdát. De persze csak akkor ha nyerünk.
- Már miért ne nyernénk?
- Hátha cserélnek a magyarok. Behoznak valami új csatárt.
- Ugyan Olaf! Felkészültünk belőlük nem emlékszel? Van még a nyurga, meg a kispados. Valahogy csak megoldjuk.
- És az ott?
- Azta! Mekkora bálna, és ilyen messze a víztől!
- Nem bálna lesz az Sigurd ! Ez a cserecsatár!
- Nem látsz a szemedtől Olaf? Thor kalapácsára mondom, hogy bálna az.Van vagy 100 kg bmeg! Álljál mellé, nehogy valaki elhappolja, én meg megyek hozom a szigonyt.
- Itt ne hagyjál már vele egyedül!
- Tartsd szóval, vagy valami, de ne hagyd kimenni a tizenhatosról Olaf. Érted? Ne hagyd kimenni.

Az egyenlítő gól után:
- Te Olaf? Mi az, hogy 1-1?
- Gólt kaptunk Sigurd.
- Hogy? Ki? Mikor?
- A cserecsatár. Átstukkolta a labdát a kapus felett. Mondtam én, hogy nem bálna.
- Akkor fóka ? 
- Cserecsatár, mondom én. Megnéztem közben a wikipédián, ő vezeti a góllövőlistát.
- Melyiket?
- A magyart.
- Te Olaf? Miért nem mondtad ezt hamarabb?
- Folyton megszakadt a wi-fi, csak most jött be az oldalt. Eddig én sem tudtam, őrá nem készített fel a mester.
- Most akkor mi legyen?
- Szerintem álljunk oda mellé.
- Biztos, hogy nem ő a kispados, akiről a mester beszélt?
- Biztos nem, hiszen ez gólt rúgott.
- Ez mondjuk igaz. Megkérdezem a mester, hogy mi legyen, 1 perc az egész, mindjárt jövök.
- Most megint itt hagysz vele egyedül?
- Egy perc az egész, úgyis most kaptunk gólt, egy darabig most úgyse jönnek.

A második gól után:
- Te Olaf! Mi van itt?
- Én nem tudom Sigurd. Jött a másik srác, a lengyel góllövő lista vezetője. Kiléptem rá, erre lepasszolta a cserecsatárnak. Te! Én nekimentem, eléje csúsztam, mögéje csúsztam, megint nekimentem, eléje vetődtem, de semmi. Még mindig nála volt a labda, aztán meg olyat lőtt, hogy szegény Gunnar azóta kapaszkodik a kapufába, és nem hajlandó eljönni onnan a hármas sípszóig.
- Akkor most mi lesz a szoborral?
- Nem tudom Sigurd, elúszni látszik a dolog. Szólni kellene a srácoknak, hogy kérjünk még egy gólpasszt a magyaroktól.
- Te Olaf. Te valamit elhallgatsz igaz?
- Nos Sigurd, nem is tudom, hogy fogalmazzak : vesztésre állunk, na.
- Ez mondjuk nem annyira szokatlan.
- Ja. Kivéve, ha a görögökkel játszunk. Na mindegy, lassan akkor visszaáll a világ a normális keréknyomba.
- Az. Lemegy a hosszú-hétvége, még játszunk majd a románokkal, aztán hétfőn már menni kell melózni.
- Ti csináljátok azt a nagy irodaházat?
- Aha. Minden emeleten 8 kézmosó, az aulában meg kis vízesés. Miért kérdezed?
- Mi is ott leszünk, a negyediken gipszkartonozunk. Ott kell majd a recepcióhoz valami normális szint is kikeverni.
- Miért nem festitek ilyen pirosra, mint a magyarok meze?
- Végülis nem rossz ötlet, jól mutat majd a falfehér recepciós mögött. Olyan kontrasztos.
- Meg tudod jegyezni az árnyalatot?
- A sporinál láttam színskálás kártyát, megyek elkérem a pirosat, az ilyesmi volt, aztán majd ha kikevertem, akkor visszaküldöm.
- Te Olaf ! Hallod? Esik.
- Mindegy Sigurd, megvan a kártya, én megyek zuhanyozni.

 

3 komment

Címkék: ahülye feröer hátvéd

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr347952424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

housemd 2015.10.09. 15:35:51

könnyesre röhögtem magam....:D :D :D

Tetem 2015.10.09. 23:06:08

Te Olaf, ez kurvajó lett :-))
süti beállítások módosítása