HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

BRÉKING: A Győr már Európában sem tud gólt kapni!

2010.08.05. 23:51 végh hanta

Montpellier - Győri ETO 0-1, összesítésben 1-1 (büntetőkkel továbbjutott a Győr)

Egy elképesztő 45+3, 45+4, 15+2, 15+3, azaz 132 perces küzdelem után, amiből 88 percet, vagyis nagyjából egy teljes mérkőzést játszott emberhátrányban az első mérkőzésen nyújtottak alapján igencsak lesajnált Győr, Tokody tizenegyesből lőtte be csapatát az Európa-liga negyedik körébe. Sztevanovics elképesztő, hogy mit védett össze, többek között két büntetőt is a világ egyetlen legalizált istenítélete során. Pilibaitis, Fehér, Szabó, Babic elképesztő mennyiségű labdát vágott ki hol kapásból, hol megfontoltan a kígyótéren túlra, vagy nemes egyszerűséggel a lelátóra. Mindegy, ilyenkor valahogy nem a szép játék számít.

Még sok ilyen szurkolós meccset kérünk, és gratulálunk! A győri játékrendszer megérkezett Európába.

---------------------------

[2010.06.06. 13:36] A sorsolás itt követhető az UEFA honlapján.

[13:41] A Portót már nem kaphatja a DVSC, a Genkhez sorsolták.

[13:42] Most a Debrecen, még bárki lehet .... ééés Liteksz Lovecs (bolgár)! A kiemelési rendszer szerint az első mérkőzést Debrecenben Budapesten rendezik.

[13:44] Egy kis pihi, addig lehet esélyt latolgatni, a Győrt az utolsó kalapból húzzák. Ez egyébként csak néhány perc, mert nem szaroznak sokat egy-egy párosítással.

[13:50] Eddig semmi érdekes párosítás. Az érdekesebbjéből a Feyenoord-Gent, vagy a Liverpool-Trabzonspor közelében sincs az ingerküszöbnek.

[14:00] Végül a Dinamo Zagreb került a Győr útjába.

[14:01] Szerencsés sorsolás, a kapható ellenfelek közül talán a legkönnyebbek, vagy a leginkább akartak érkeztek. Reméljük nem lesz két szék között a pad alá eset, mivel egyik sem zsíros tévébevétel, viszont benne van a necc, hogy kiesés, még a csoportkör előtt. Szurkolunk.

60 komment

Címkék: győr bréking európa liga

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr462202495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zigi 2010.08.06. 00:03:09

Hát, szóhoz sem jutok olyan ideges vagyok még mindig. Legjobb lesz, ha megiszok még egy sört. :)

christvhu 2010.08.06. 00:10:47

na végre. vártuk már pár éve ezt..... grat!!!!!!!!!

Artie 2010.08.06. 07:51:55

Sajnos nem láttam.

De azt gondolom, ha egy akármilyen csapat 0:1-es hazai vereség után, a 45. perctől kezdve idegenben továbbjut Európa 5. legjobb bajnokságának ötödikje ellen, akkor nincs miről beszélni.

És akik kritizálják a klubvezetést, hogy minek hoznak ennyi külföldit, azokat meg megkérem, hogy sorolják a neveket, hogy kikkel lehetne pótolni ezeket a légiósokat.

Csak gratulálni lehet, ez most tényleg európai mércével nézve is megsüvegelendő eredmény.

VGL 2010.08.06. 08:44:14

Gratulálok a csapatnak, és szurkolok a következő körben is.
Pintér megtalálta azokat a játékosokat, akik vakon követik Őt, és tudnak játszani az általa felvázolt játékrendszerben. Sajnálom, hogy ezek a játékosok inkább küföldiek, de bízom abban, hogy a magyar játékosok is látják, és nem csak nézik a történéseket.

Futó Lada 2010.08.06. 09:00:45

A Kisalföld Mourinhoja ismét lecsapott...örök igazság : Kapott gól nélkül nehéz veszíteni, elöl meg majdcsak bekotornak egyet...
Pintér továbbra is megőrizte a hitelességét..nem a győzelem miatt,mert a büntetők az egy lutri..hanem ahogy odáig eljutottak..megérdemelnének egy verhető ellenfelet sorsoláskor, és egy csoportkört az EL-ben...

Artie 2010.08.06. 09:05:55

@Futó Lada: Ha jól számolom, a 6 nemzetközi meccsen 4 kapott gól, abból három úgy (a Nitra ellen), hogy rúgtak rá ötöt. A "maradék" négy meccsen egy gól, az is egy olyan lövésből, amit egy életben egyszer lő el úgy egy játékos.

Ez tényleg abszolút tiszteletre méltó, főleg annak fényében, hogy általában a drága csapataink mindenféle azeri meg kazah ellenfelek ellen is igencsak el szoktak vérezni.

...és ha így folytatódik, még a végén az is megtörténhet, hogy szolid tíz év elteltével ismét meccsre megyek Győrben (Dunaferr-Feyenoord volt az utolsó).

Stefan Derrick 2010.08.06. 09:10:49

Esetleg Fehér Z-t kipróbálni a válogatottban?

hüjeliba 2010.08.06. 09:24:25

Sajnos a Győr pontértéke túl alacsony volt igaza lett Pintérnek most már bárki jöhet :

Villareal,
Fener,
Manchester City,
Lokomotiv Moszkva,
Dinamo Zargreb
Odense

lett a menü erről az étlapról kell választani.

hüjeliba 2010.08.06. 09:26:39

Debrecené kicsit könnyebb :

Porto,
Galata,
Palermo,
Liteksz Lovecs,
Ausztria Wien

Artie 2010.08.06. 09:31:43

@hüjeliba: Villareal, City egyértelmű zakó. A Fenerre is ezt mondanám, ha nem tudnám, hogy estek ki otthon, ettől függetlenül 80-20 az esély szvsz. Lokomotiv is kb.

Zagreb, Odense talán verhető, mondjuk 60-40.

Mérgező Hulladék 2010.08.06. 09:32:09

@VGL: "Pintér megtalálta azokat a játékosokat, akik vakon követik Őt, és tudnak játszani az általa felvázolt játékrendszerben. (...) ezek a játékosok inkább küföldiek"
Pontosan erről van szó (kiegészítve a stabil háttérrel), felesleges messzemenő következtetéseket levonni külföldi-magyar viszonylatban.

Circus 2010.08.06. 09:34:36

Először is ezúton gratulálok az indexnek, hogy egy nyomorult hírt nem képes erről leközölni. Még nyomokban sem... Pedig esetleg megérdemelték volna...

Másodszor pedig: igen, remélem, valami tényleg megmozdult a fociban. Mint volt győri drukkert (ma már nem annyira érdekel a foci) ez a hír duplán örömmel töltött el.

Gratulálok a Győrnek, és szorítok egy Zágráb vagy Odense kihúzásáért... meglátjuk!

Futó Lada 2010.08.06. 09:49:21

A Győr az Odense vagy a Lokomotiv Moszkva ellen sanszos lehet, a Dinamo-val kb 50-50..a másik 3 csapat jóval erősebb (ami nem jelenti hogy lefutott lenne a meccse, csak az azért más kategória)

A Loki esetében talán a Palermo és az Austria tünik verhetőnek, a bolgárokkal szemben nem esküdnék meg, a Porto és a Galata eleve reménytelen...

A legrosszabb egy dupla török-magyar derby lenne itthon kezdve, a legjobb talán a Györ-Odense, Loki - Palermo idegenbeli kezdéssel..

JESTER 2010.08.06. 09:51:05

Nagy gratula a Győrnek.
Remélem a tudor Mezey figyelt hogy hogyan kell NEM BESZARNI idegenben jegyzett ellenfél ellen.

Artie 2010.08.06. 10:14:58

@JESTER:
"I'm the jester with no tears
And I'm playing on your fears"

www.lyricsbay.com/el_dorado_lyrics-iron_maiden.html

Mondom, hogy unjuk már a Skorpiókat, jöjjenek a Szüzek!

Oszt akkor még meg sem jegyeztem ama apró tényszösszenetet, hogy Maribor messze van jegyzésileg Monpöliétől.

slowmotion 2010.08.06. 10:18:59

hatalmas gratula a Győrnek, nem si tudom, mikor volt utoljára olyan, hogy egyszerre két csapat is eljutott volna ilyen messzire...
az meg külön mázlijuk, hogy az odavágó előtt pénteki meccset játszanak, remélem az MLSZ lesz olyan kedves és áthelyezi későbbre az MTK és a Fradi elleni meccset. kíváncsian várom...

Artie 2010.08.06. 10:20:05

www.5-jahres-wertung.de/APD/Online/5-Jahres-Wertung.htm

Tényleg nem akarom az osztrákokat dicsőíteni, sőt, örülnék, ha már egy csapatuk sem lenne, de a tények makacs dolgok.

Világoszölddel azok az országok vannak jelölve, amelyeknek még minden csapatuk versenyben van. Az első tíz után elég nagy szakadás, és ott bevirít az osztrák zöld.

neeskens 2010.08.06. 10:22:00

Szép siker, kicsit bosszantó, hogy két magyar volt csak a pályán.

bmiky31 2010.08.06. 10:40:52

Az ETO rálépett egy útra, amelyet már sikerrel próbált ki pár kelet-európai csapat (Sahtar, Kolozsvár, Anorthosis, és ezt teszi a Vaslui is): okosan összevásárolt légiósokból csapatot gyúrni. Az árszintek persze különböznek, de ez is egy út, amelyet lehet követni. A siker a úgyis magyar focié.

Szép volt, Győr!

Futó Lada 2010.08.06. 11:26:38

@neeskens: Fehér,Szabo Otto,Koltai,Tokody....az 4 ..
..az Inter olaszok nélkül nyert BL-t, sőt ott még az edző is külföldi volt...

neeskens 2010.08.06. 11:31:57

@Futó Lada: A tegnapi kezdőben két magyar állampolgár volt, én erre gondoltam.

Az olasz válogatott is rendkívül sokat profitált az Inter sikereiből. Nem vagyok győri, úgyhogy nem is tudok olyan felhőtlenül örülni, mintha többségében magyarokkal lett volna meg a siker.

slowmotion 2010.08.06. 11:38:32

pont tegnapelőtt éjszaka gondolkodtam azon, amikor talán egy másik poszthoz írt kommentben valaki azon rugózott, hogy mert miért nem vesszük tudomásul, hogy az a realitás, hogy a magyar foci tényleg csak ennyire képes, hogy a Vidinél jobb a Maribor, a Lokinál a Basel, nem kell elvárni a Lokitól az idei BL-csoportkört, csak mert tavaly odaértek, vagy valami ilyesmi.

igazából odáig jutottam, hogy mi nem kötelezően várjuk el az eredményt, csak reménykedünk abban, hogy esetleg minimum egy csapatunk - jókora meglepetést okozva - borítja a papírformát, és nyerni talál egy _erősebbnek vélt_ csapattal szemben.

tavaly megvolt ez, mert azért lássuk be, a Loki nem valószínű, hogy újabb két meccsen is jobbnak találtatott volna a Kalmar ellen, kb csak az itthon összehozott 2-0-nak köszönhetik, hogy nem hasaltak el már a svédek ellen is (amelyik csapatot utána szépen le is rabolta Európa). idén sajnos nem volt ilyen szerencséjük, talán majd az EL-ben.
az idei meglepetést viszont a Győr szolgáltatta, akiknek egyrészt még egyszer (sokadszor) gratulálok, másrészről a **csába, azért három nappal egy hosszabbításos meccs meg ezerakárhányszáz km utazás után lehet, hogy viszik a Bohócliga tippjeimet ;)
szóval kell még ilyen, nem muszáj idén, de akár most is lehet. nem vagyok telhetetlen, de szeretek örülni :D

Futó Lada 2010.08.06. 11:40:10

@neeskens: Ja..úgy valóban jogos, a kezdőben tényleg csak 2 volt...Ha többségében magyarokkal is elérhető lett volna, akkor játszottak volna többen is...

slowmotion 2010.08.06. 11:46:19

@neeskens: helló, ez nem a válogatott...
megértem, hogy hogyan értetted, de a klubfoci azért más síkon mozog kicsit. az elsődleges ismérv az, hogy az ETO egy Magyarországon bejegyzett gazdasági társaság csapata, nem pedig az, hogy hány baltikumi vagy balkáni légiós játszik benne, értem?

neeskens 2010.08.06. 12:46:17

@slowmotion:
Az érzelmi azonosulásban nem sokat segít, hogy Tarsoly cégei hova vannak bejegyezve.

2010.08.06. 13:01:51

A Debrecen szerintem remenytelen, majdnem mindegy kit kapnak, a Basel ellen nagyon gyengek voltak, a lehetseges ellenfelek viszont inkabb jobbnak mint rosszabbnak tunnek a Baselhez kepest... A Gyor szamomra kellemes meglepetes, es remelem, hogy tudnak meg csodat tenni. Tetszik, hogy van bennuk tartas, es emberhatranybol megcsinaltak. Kivancsian varom, hogy mire lesznek kepesek.

VGL 2010.08.06. 13:14:30

@nicolasito: szerintem a DVSC nem reménytelen, feltéve ha Herczeg meg mer lépni néhány változtatást, és nem ragaszkodik a nevekhez (pl. Kulibali).

Érdekes, hogy két különböző úton haladó csapatunk jutott el idáig. Az egyik neveli, a másik veszi a focistákat.
Ilyenkor csak azt kérdezem, hogy hol vannak az akadémiákkal rendelkező klubok?

VGL 2010.08.06. 13:18:17

már megint eltűnnek a kommentjeim, hm.

A lényeg, hogy szurkoljunk mindenkinek, aki még talpon van, és ne akarjuk feltétlnül a ManCity-t vendégül látni.

slowmotion 2010.08.06. 13:26:56

@neeskens: jó, akkor máshogy próbálom elmondani. az európai kupákban nem a Magyar Köztársaság meg a Francia Köztársaság meg a Nagy-Britannia és Észak-Írország Egyesült Királyság stb indít csapatokat, hanem az MLSZ meg a FFF meg a FA meg a DFB. és - mivel az MLSZ-t részben mi, adófizetők pénzeljük, ezért talán egy 9 légióssal felálló csapatnak is lehet szurkolni, mert valahol mégis a mi kutyánk kölyke.

Futó Lada 2010.08.06. 13:33:23

Herceg A. nyilatkozata a sorsolás után: Kaphattunk volna könnyebb ellenfelet is, sajnos azonban Fortuna nem volt kegyes hozzánk. Az ellenfél válogatottak egész sorát tudhatja soraiban, költségvetésük is többszöröse a miénknek. Nálunk továbbra is gond a sok sérült, és az eltiltott, és a bajnokságban is nehéz meccseink következnek, de ennek ellenére nem feltartott kézzel megyünk a pályára. Nem mi vagyunk az esélyesek, de célunk a tisztes helytállás. Sajnos itthon kezdünk, fontos hogy ne kapjunk gólt , és akkor a kinti visszavágón bármi lehet.

Stefan Derrick 2010.08.06. 13:37:09

@slowmotion: Egyetértek. De azért az már nem lenne jó, ha egy magyar se játszana (máshol pl. anno Chelsea, Cottbus, most Inter, Arsenal), de most ott volt összességében Szabó, Tokody, Fehér és Koltai is, szóval szerintem nem gáz. Meglátjuk, az akadémia hogy jön össze a Győrnek, és akkor lehet, hogy pár év múlva csak 4 külföldi lesz, a többi magyar.
Még egyszer gratula a Győrnek.

Black Lotus · http://labdabiztos.blog.hu 2010.08.06. 13:47:51

A Debrecen a talán legkönnyebbet kapta. Ha innen nem jut tovább, nehéz lesz a sorsolás miatt sopánkodni.

Futó Lada 2010.08.06. 13:58:03

Na most jön a Győr csoportja..a Villareal valamiért meg van csillagozva..ha őket kapja a Győr, és elmeszelik a spanyolokat, akkor az már csoportkör.. :)

Futó Lada 2010.08.06. 13:59:22

Győr - Dinamo Zagreb

Black Lotus · http://labdabiztos.blog.hu 2010.08.06. 14:00:50

Lehetett volna rosszabb ez is... Ha a Montpellier megvolt, itt is lehet esély. HAJRÁ!

neeskens 2010.08.06. 14:02:32

@slowmotion: Figyelj, ezt a kioktató, lekezelő stílust, ha lehet hanyagoljad.

Másrészt, meg nem írtam, hogy nem lehet nekik szurkolni, csak, hogy nem könnyíti meg az érzelmi azonosulást.

Ennek tudható be az is, hogy a viszonylagos jó szereplés és a gyönyörű stadion ellenére alig van nézőjük.

Futó Lada 2010.08.06. 14:04:36

Mindkét magyar csapat itthon kezd...A Dinamonak ezért nem örülök annyira, mert hasonló mentalitású csapat mint a Győr..de persze mindegy..sőt valahol logikus is, hiszen északon kezdett a Győr (Szlovákia), aztán ment keletre (Kazahsztán),jött nyugat (Franciao.)...logikus hogy dékli csapatnak kell jönnie..

Mérgező Hulladék 2010.08.06. 14:05:29

@Black Lotus: lehetett volna rosszabb? Csak rosszabb lehetett volna. Mindkettő a legalacsonyabban rangsoroltat kapja, ilyen szerencsére nagyjából 3% esély volt.

Futó Lada 2010.08.06. 14:13:18

@Mérgező Hulladék: ..azért a rangsor nem feltétlen jelenti a valós erőt..az utóbbi évek kupaszereplésére épül....erről a Montpelier edzője eposzt is írhatna... A Dinamo azért egy fokkal roszabb szerintem mint pl. az Odense lett volna, de persze bőven jobb mint a City, vagy a török brigád...

a kis lebowski 2010.08.06. 14:23:38

A Győr sikerének köszönhetően az UEFA országranglistáján előreléptünk a 34. helyről a 33.-ra. Beelőztük Lettországot :) Sőt ha sikerül még összekuporgatni pár pontot, hátrébb rugdoshatjuk Litvániát is, akiknek már minden csapata kiesett.

Azt pedig már halkan, suttogva merem csak hozzátenni, hogy ha valamelyik csapatunk bejutna a csoportkörökbe, Írország és Finnország is retteghetne :)

www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/crank2011.html

a kis lebowski 2010.08.06. 14:28:03

slowmotion írta, hogy nálunk nem kötelezően várják el a végeredményt, csak reménykednek a továbbjutásban. Erre reagálva néhány komment a pepsifoci.hu-ról sorsolás után:
"nekunk kotelezo,az etonak meg kell megint egy kis mazli h bejusson"
"hát ez király
két EL főtáblásunk lesz
mostmár azért kell izgulni hogy a csoportbeosztás milyen lesz"
"Remélem könnyű ellenfeleket kapunk a csoportkörben!"
"1 Európa ligás csapatunk tuti lesz, az is valami"

végh hanta · http://labdabiztos.blog.hu 2010.08.06. 14:30:48

@a kis lebowski: Ránéztem, hogy említetted, és valóban elképesztőek a kommentek.

Hopeful John Doe · http://lasztirugas.blog.hu/ 2010.08.06. 14:38:54

@végh hanta: azért a pepsifoci kommentjei nem gondolom, hogy mérvadóak lennének. :)

Az átlagéletkor nagyjából 14 év körül lehet - ezt a nyelvtani hibákból, szófordulatokból, a gondolatok összetettségéből és a reakciókból gondolom.

Mivel nincs moderáció odajár kommentelni továbbá mindenki, akit máshol már nem látnak szívesen.

Szóval ezek a vélemények, mindennek tekinthetőek csak éppen reprezentatívnak nem.

Futó Lada 2010.08.06. 14:55:18

@Hopeful John Doe: Elolvastam én is a kommenteket a pepsifocin...most tápászkodtam fel a sírva röhögésből...ott már most le van zsírozva a Győr-Loki EL döntő... nagyon komoly.. :-D

Hopeful John Doe · http://lasztirugas.blog.hu/ 2010.08.06. 15:52:51

Tisztára megihletett a dolog, ennek az eredménye egy új blog lett.

egyszerudrukker.blog.hu/

Egyelőre még formálódik. :)

TomAce 2010.08.06. 17:12:06

Az ETO hihetetlenül masszív lett Pinyő keze alatt, magyar szinten persze és ennek most a Montpellier is megitta a levét. Pont ebben a masszív játékban lehet a siker kulcsa a Zágráb ellen is. Nem lennék meglepve, ha egygólos meccsek döntenének.
A Loki más tészta. A tavalyi formájukkal, ha a Basel ellen nem is biztos, hogy továbbmentek volna (azért a svájciak más kávéház, mint a Kalmar vagy a Levszki volt tavaly), de a Liteksz ellen lenne keresnivalójuk. Ha Prince Bandi nem pihenteti a csapatot a bajnokikon, és emellé erőteljeses javulna a forma is, akkor nem félteném a Debrecent Kulibali újabb trükkös büntetőjétől. Így viszont csak imádkozom, hogy ne éles helyzetben kapjon tizit Dombi Tibi.

TomAce 2010.08.06. 17:14:51

@Hopeful John Doe: kedvencem, amikor nyolcadikos srácok hazaárulóznak :)

housemd 2010.08.06. 18:42:03

na, akkor most még egyszer leírom szívből gratulálok a győrnek, és megemelem a kalapom Pintér mester és a szakvezetés előtt, mert megmutatták, hogy kiépíthető egyfajta szisztéma, amely eredményre vezet. abban meg alig-alig látok különbséget, hogy külföldi, vagy magyar összevásárolt játékosokkal áll e fel egy csapat: az igazi különbség ott van, ahol tömegével vannak "helyi Raúl-ok", akik kölyökkoruk óta ott nevelkednek. de ez lassan sajnos a múlté. és hát ez is az Egyesült Európa: a világ e felé halad. gondoljunk csak arra, micsoda szuroklói identitás alakul ki egy-egy amerikai profi csapat körül is, pedig ott a kötődés közel sem olyan gyakori. a lényeg, hogy aki magára ölti a törzs színeit, az legyen kész meghalni érte - akkor menni fog az azonosulás.
A sorsolásról annyit, hogy papíron a Lokinak tovább kéne mennie. de olyan lélektelenül játszottak szerintem szerdán... nem tudok szabadulni a bundagyanútól. ha fejben és szívben ott lesznek, megoldható.
A győr helyzete sokkal nehezebb: a zágráb hasonló, mentálisan általában erős csapat, hajtós, küzdős alakulat. igaz, én nem adtam esélyt a mostani körre se... szurkolni fogok.

Hopeful John Doe · http://lasztirugas.blog.hu/ 2010.08.06. 19:00:14

@housemd: Köszönöm. :)
Várom a tippeket, ha talál valaki valami olyat, amit érdemes megosztani!

VGL 2010.08.06. 20:51:47

Nem tudom, a Győrnek sikerült volna-e idáig eljutnia idáig egy Bajzát-Stark tengellyel...

Ha a Loki egy kicsit összeszedi magát, van esély a csoportkörre.
A horvát, szerb csapatok mindig is fanatizmusukról voltak híresek, szerencsére ebben most Győrben sincsen hiány. Küzdelmes meccseket várok, két 0-0-val.

Artie 2010.08.07. 11:43:29

www.kicker.de/news/fussball/chleague/qualifikation/champions-league-qualifikation/2010-11/3/1036010/torschuetzen_dinamo-zagreb_sheriff-tiraspol.html

Mivel erről még senki nem beszél itt.:)

Kedves blogtársak, egy moldáv világverő csapat ellen esett ki a Zagreb a BL-selejtezőkből. Ezt a csapatot már csak illene megverni, ha egy Montpellier-t sikerült.

bélakirály 2010.08.07. 14:26:00

@Artie: Ez baromság, hogy illene. A költségvetése többszöröse a miénknek, egyénileg biztos, hogy jobb játékosok alkotják. Persze nekik nincs Pinyőjük. Nekünk nincs alapunk lenézni a moldávokat vagy olyan csapatot akit kiejtenek. Bravúr lenne a horvátokon is tovább jutni, bár tényleg sokkal könnyebb ellenfél, mint a franciák voltak.

Artie 2010.08.07. 16:52:32

@bélakirály: Igazad van, nem illene. Essen csak ki az ETO, hisz ők az ötszázeurósokat küldik a pályára...

Zyk 2010.08.07. 23:09:07

@a kis lebowski: Azért jó látni a listán, hogy az első 10-ben csak a franciáknak esett ki csapata, és az ugye a Montpellier:)

Zyk 2010.08.07. 23:10:42

@a kis lebowski: Azért jó látni a listán, hogy az első 10 országból csak a franciáknak esett ki csapata, és az ugye a Montpellier:)

(másodszor küldve, az első valahol eltűnt)

Artie 2010.08.08. 13:49:40

@Zyk: Pont erre alapozva mondom, hogy ezek után bizony a Zagreb a verhető kategória. Mint ahogy a Loki is rendesen belenyúlt. Odafigyeléssel, olyan hozzáállással, mint amit a "győri légió" mutatott, meglehet a két csoportkörösünk.

Ezt nem tudom, ki gondolta volna egy hónapja, én biztos, hogy nem.

Zyk 2010.08.08. 20:36:23

Hát én sem gondoltam, hogy 2 csapat is lesz akármelyik csoportkörbe is, de azt valamiért sejtettem, hogy a Győr és a DVSC lesz az idei két legjobban szereplő csapat. Előbbi a stabil védelem miatt (legtöbb magyar csapat öreg hibája, hogy átjáróház a védelme), utóbbi meg inkább csak a tavalyi rutin miatt és azért, mert debreceni vagyok:)
süti beállítások módosítása