HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Körkérdés válogatott előtt - Portugália

2009.09.08. 08:00 végh hanta

A portugálok elleni mérkőzés előtt is kíváncsiak voltunk híres személyiségek véleményére. Kendőzetlenül, mint mindig.

1. Hogyan értékeli a válogatott svédek elleni teljesítményét?
2. Mit vár a portugál meccstől?


Nemcsák Károly (Vágási Feri fényszedő)
1. Drága volt a jegy. Nagyon drága. A feleségem tanítónő, én pedig a nyomdai munkák mellé bútorszállítást vállalok. Kell a mellékes. Góliátnak is. De a svédek ellen azért kint voltam. Nem láttam sok szépet. Magyar átok ülhet rajtunk. Turáni. Ilyen gól még egy nincs. Annyira ideg voltam, hogy amikor hazaértem, Jutkának át kellet hívnia a Dokit a hetedikről. Az is ideg volt. De legalább volt nyugtatója. Vodka. Sok vodka.
2. Idén sem veszünk mikrosütőt. Elment jegyre a pénz. Talán majd jövőre. Ha nem állunk jól az EB-selejtezőkön. Mert akkor ki nem megyek. Inkább egy mikró. Egyébként szerintem nyerünk. Nagyon kéne már az a kis siker az embereknek. Jobb lenne a hangulat. Meg ez a válság is. Nehéz, nagyon nehéz. Talán nyerünk.

Galaschek Péter (korábbi válogatott labdarúgó)
1. Lassúak voltunk, statikus volt a játékunk. Én ezt nem tehettem volna meg Illovszky Rudi bácsinál a Vasasban. Azonnal lekap a pályáról. Én tehermentesítettem középen a Váczi Zolit. Ha nem teszem, mire viszi? Egyfélidős játékos lett volna nélkülem.
2. Szét kell futni őket. Járatni a labdát, és mozogni, mozogni, mozogni. Mindenhol ott kell lenni. Mintha mindenki mögött ott loholna egy Molnár Zoli. Páros, nyújtott lábbal. És a gyepnek úgy kell kinéznie a 90 perc végén, mintha a Madonna koncertezett volna ott.

Han Solo (a Millennium Falcon űrhajó kapitánya)
1. Hazai pályán mindenkinek neki kell menni. Nézzék meg, mi idegenben is bátrak voltunk. Hogy kihoztuk a spinét a Halálcsillagról? Az sem volt kegyetlenebb, mint a Mellberg, meg a Majstorovic. És mi kibírtuk, hogy félidőben kiesett az öreg Obi Van. Ezek meg nem tudtak mit kezdeni a Dárdai hiányával? Nevetséges.
2. New hope. Csak ezt tudom mondani. A vörös éknek be kell mennie középen, végig a folyosón, és a végén, abba az alig két méter magas nyílásba be kell tolnia egy torpedót. Azután usgyi onnan. Hazaérve meg ünneplés, és érmek kiosztása. Főcím.

Tanár Bálint (abszolút laikus)
1. Nem is tudom. Volt hétvégén meccs? Nincs igazán véleményem. Máskor sem sok. De ha már kérdik, szerintem szégyen. És pont a svédek ellen. Azok csak a mobiltelefonhoz, meg a lapraszerelt bútorokhoz értenek.
2. Portugálok? Az van délen Spanyolország mellett? Egyszer majdnem eljutottam oda. Vagy Münchenbe? Nem is tudom. Szerintem nyerünk. Az Aranycsapatot viszont fel tudom sorolni. Érdekli? Nem? Azért én elmondom! Janics - Lénárd, Bucsinszky (...), na, segítsen már egy kicsit. Én szeretem a focit.

És Ön mit gondol?

13 komment

Címkék: portugál körkérdés beharangozó válogatott

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr541366485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Salvatore Bonanno 2009.09.08. 10:03:49

1. Kevés akarás, még kevesebb hit és önbizalom, gyatra játék.
2. Egy olyan csapatot, amit akkor is megtapsolunk, ha vesztesen, de emelt fővel jön le a pályáról, mert mindent kiadott magából.

1-2, sajnos.

vidi-master 2009.09.08. 11:21:37

1. Láttam egy vergődő, görcsölő magyar válogatottat, aki taktikailag szenvedett vereséget Svédországtól, ugyanakkor az utolsó lehelletéig küzdött és az utolsó pillanatig nyerni akart. Nem tudok haragudni rájuk.

2. Egy hasonló elszántsággal küzdő, ugyanakkor jobban összerakott válogatottat szeretnék látni.

Eredmény: 2-1

Paul Newman Jr. 2009.09.08. 11:30:00

Hát ez fasza volt, főleg az aranycsapat. Bucsinszky :)))

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2009.09.08. 11:45:51

1. A küzdeni akarás és a remény meg volt, és mi több kell egy szurkolónak? Én szeretem ezt a csapatot, még ha így is kapnak ki.
2. Érettebb játékot, Buzsákyt a kezdőben és egy jó meccset! Ha itt is harcolni fognak a fiúk akkor akár ki is kaphatunk, de azért azt inkább ne!

Stefan Derrick 2009.09.08. 11:46:43

1. Koeman elcseszte, de megbocsáthatunk még. Egyébként gyengék voltunk, de akkor inkább miért nem kaptunk kettőt már az elején és kész?

2. Hülyevagy? Nyolcnullra picsázzuk a zselézetthajú déli parasztokat.

globocnick 2009.09.08. 13:36:28

1. Hát, Dzsudzsák tanár úr szerint elveszítettem a mérközést követő krritikám miatt a nemzeti identitásomat...
2. Hát, Dzsudzsák tanár úr szerint elveszítettem a mérközést követő krritikám miatt a nemzeti identitásomat...

Na jó, azért reménykedem most is a jó játékban és a győzelemben!

2009.09.08. 14:20:04

1. ez van 1-2

2. ez lesz 1-1

kitsilatzi · http://leggitar.blog.hu/ 2009.09.08. 17:08:13

1. Elátkozott nemzedék

2 A meccs végén sírdogáló Ronaldót, miközben a 40 ember skandálja Sanyi nevét.

VGL 2009.09.08. 19:21:32

1. felejthető. Ilyen gyenge játékot nem nagyon engedhet meg az, aki pótselejtezni akar.

2. 4-4-2-es hadrendet. Csak a győzelem számít, ha az első két helyen akarunk végezni. Szerintem a döntetlen kevés ide.

__ 2009.09.09. 09:08:58

1. kettes fölé

2. Vajon lesz-e ilyen támadásunk? Ahol egymás után 7 jó passzt láthatunk (a gól már csak másdlagos)

www.pixter.hu/video?id=14665

istenhátmögött 2009.09.09. 17:44:20

ha persze mindent bele sracok

most mar minden mind1 ugyis sajnos
süti beállítások módosítása