HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Mérhetetlen fájdalom a Honvédnak szurkolni

2009.05.12. 11:51 toni poszter

Az a számító Nick Hornby, aki az emberek futballszeretetén felindulva könyveket írt, majd meggazdagodott egyszer valami olyasmit is talált mondani, amit a sportújságírás csúcsára született népsport jegyzetírói szívesen idézgetnek. Általában valami olyasmi felütést kell elképzelni, mint hogy „nálamnál sokkal jobban megfogalmazta korábban Nick Hornby: A futballcsapatok hihetetlenül leleményesek abban, ahogy bánatot tudnak okozni a szurkolóiknak." Hát ez kurva nagy baromság bazmeg, mert a futballcsapatok mindig ugyanazzal teszik tönkre a szurkolóikat. Csak szimplán heteken át szarok, és bárkitől képesek teljesen értelmezhetetlen játékkal könnyedén kikapni. Van néhány ilyen bohóccsoport aktuálisan is a bajnokságban, de a leglátványosabb buktát egyértelműen a Honvéd és a Vasas produkciózza. Közöttük csak annyi a különbség, hogy a Honvéd-szurkolók hangosabban írnak a blogon. Tippjáték hétközi és hétvégi forduló eredményhirdetés „mérhetetlen fájdalom a Honvédnak szurkolni” ciklus.

Hétközi forduló. Honvéd – MTK, beharangozó. A falon elmozdul a szentkép.
Cikoria: Ez a folyamatos kedd-szombat engem jobban megvisel, mint a csapatot, akik simán hozzák hetek óta ugyanazt a ... szart. Lehet, hogy este nekem is egy ifistát kéne kiküldenem magam helyett a stadionba? Szokja az NB1 légkörét, abból sosem lehet elég.

sunbird75: Őrület, ez a második hétközi forduló. A kupaszerdák után örültem, hogy végre lesz egy kis nyugi és május 20-ig nem kell átszervezni a gyerek különóráit, erre tessék.
A mazochista szurkoló az, aki akkor is kimegy a meccsre 35 km-ről és jegyet vesz 1700-ért, ha utána földig érő orral rongyol haza a pályán, és könnyektől párás szemmel hallgatja a Danubiuson a sporthíreket. Magamra ismertem- ez Én vagyok.

JESTER: Az eredmény következtében OKTALAN drukkertársaim Gálhidit követelik Sisa helyére a nyártól. Bár az ilyenektől mit várunk, amikor a múlt heti siófoki égést követően a fél éve még pokolba kívánt Ivancsics Palace Disco Gegét sírták vissza. Sajna a Bozsikba már tényleg csak szociopaták, Rejtőregényekbe kívánkozó svihákok, elmebetegek és elmeroggyant fanatikusok (Jester) járnak...

Hétközi forduló. Honvéd – MTK 0-3. Helyetted fázom.
sunbird75: Bozsikba kimentem, fizettem, bosszankodtam, röhögtem (kínomban) majd hazakullogtam.
 

Black Lotus: Kedves Böőr Zoli, ezúton köszönöm, hogy az utolsó utáni percben megszabadítottál 5 ponttól. Így lesz a magamhoz képest jónak számító 18 pontból 13. Ezek után még kapunk hétvégére egy vérben forgó szemű Debrecent, hogy legvégül a kupadöntőben ti is hülyére pofozzatok bennünket. Bohócliga, én így szeretlek...

Frigo cikoriának: Azt amúgy figyelted, ha a Honvéd hozza a formáját, tehát, az elmúlt 3 vereséget még 3 követi (az első borítékolható) és a Siófok nyer 3-at, akkor máris kiesőhelyen kezditek az utolsó fordulót?

Hétvégi forduló. Honvéd - Debrecen 0-1. Fényképeket gyűrsz.
Bukott Rockzenész: A Honvédka most már tényleg pontot szerez. Bármilyen eredményt aláírok előre, ami nem vereség.

sunbird75: Soha nem tippeltem még a Honvéd ellen, de most megteszem. Lehet, hogy ez a titok nyitja. Nem bánnám ha ezért a tippért nem szereznék pontot.

Jester: Tragédia ami itt folyik, tényleg nagyon sajnálom a Trénert de már fúrja őt a csapat egy része meg a lelátó oktalanabbik fele, igaz ha kezem a szívemre teszem taktika se nagyon van, az MTK/BVSC szintjére süllyedtünk 300 nézővel, te jó ég...
EZ A GYŐR KIVÉGEZ MINKET A DÖNTŐBEN.

Cikoria: A szokásos 800 hülye akkor is kint lesz, ha már maga sem hiszi. Én is. (Szomorú hetek ezek.)

A tippjáték excelbe szedett változatáért kattintani ide [az agyonstatisztikázottért pedig ide - v.h.] tessék. Hétközi forduló: 1. THC 71 21 pont, 2. RobinH 19 pont, 3. mocsing 18 pont. Hétvégi forduló: 1. Phil Laak 19 pont, 2. dr. Wilbur Swain 18 pont, 3. rosseb 17 pont.

UPDATE csak doktor kotásznak.

Fulmerz: Ha túléljük az egészet, visszamegyek Eagle Riverbe, és elveszem Edith Mae-t. Veszek egy takaros házat fehér kerítéssel. Tudod, milyet. Dupla garázzsal. Talán halászhajót is. És 15 év múlva, mire mindezt kifizettem, felrobbantom az egészet.

60 komment

Címkék: kommentverseny tippjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr691116879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Phil Laak 2009.05.12. 13:14:56

Gyerekek, az meg ki Genito mellett jobbra a képen?
Egyértelműen értelmi sérült.

Koori 2009.05.12. 13:16:23

"Mérhetetlen fájdalom a Honvédnak szurkolni"
A szomoru az hogy ez tenyleg igaz. Mar evek ota elek itt a vilagvegen es meg mindig kb hetente 2szer(!) viselek Kispest mezt... Es marcsak jelen blog a "fortocskam" a nemes bohocligankra, de a HONVED meg mindig kepes "meggyilkolni" a napom. Az idoeltolodas miatt a reggel az elso hogy csekkolom az eredmenyeket es hat...:( szivesen ellatogatnek a Bozsikba egy edzes utan es tartanek eloadast a fiuknak klub szeretetrol, es szivesen megmagyaraznam hogy meg MINDIG hatassal vannak az eletemre...(nyilvan ugyanugy szarnanak bele, de talan en jobban ereznem magam)
DE gondolom ezt ugyanugy elmondhatjatok Ti is ujpestiek, fradistak, lokistak, kaposvariak, barki akit meg erdekel az a sz....

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2009.05.12. 13:16:50

Egyrészt, Hornby apánknak nagy igazsága van, csak a magyar közeg anyaszomorító csapataira vonatkoztatva tűnik nehezen értelmezhetőnek.
Másrészt, igen örömteli, hogy egy HC hétközi és példátlanul szar hétvégi tippsorral sikerül a top10-ben tartanom magam, ez zseniális egy olyan embertől, aki életében csak kétszer nyert fogadáson, persze kacagtatóan potom pénzeket. Meg vagyok hatódva.

doktor kotász 2009.05.12. 13:56:45

igazán nem szeretek reklamálni, de úgy látom az excelben, hogy a 12. fordulóban 15 pontot értem el, de a bohóc összesítőben csak 7 ponttal számoltok nekem. induljak az ombudsmanhoz vagy megoldjuk okosba'?

Koori 2009.05.12. 14:35:13

index cimlap...ebbol mi lesz???zseejjjj

eszteranyu 2009.05.12. 14:54:37

Eddig úgy éltem, hogy "Csak a Kispest", most már minden más, csak a Kispest NE!!!
De azért nagyon fáj!

JESTER 2009.05.12. 14:59:47

@cikoria: Bizony bizony az a mostanában visszasírt Magasföldi - aki ugyanúgy semmit nem csinált itt mint pl. Maróti elvtárs.

Igaz fogalmatlan Supka mesterünk se a saját posztján játszatta- úgy látszik ez tipikus Kispest-sajátosság (lásd anno a posztjától idegen helyeken égetett Sallóit (az aranykorból) Váczi Alkesz Zolit (a kőkorszakból), vagy Vukmirt (nem is tudom , a mostani a BIG BANG utáni állapot talán).

füligjimmy77 2009.05.12. 15:25:42

Egyrészt cikoriáé a legjobb - ifistát küldeni magad helyett, ezen még húsz év múlva is röhögni fogok. Klasszikus!!

Másrészt ezek a tricepszek, ilyen ropi karokkal kiállni feszíteni, és keményen nézni, már kiesést érdemel

Harmadrészt elvileg a Honvédnál trendi amcsi marketingszempontú mindenféle van, a bért kapják, a színvonal egy körömpiszoknyit nem lett magasabb. Akkor?

Frigo 2009.05.12. 15:32:49

@JESTER: Vukmir már a Debrecenben is nagyon gyenge volt. Labdát még szerez, de rögtön el is adja, akkor meg minek szerzi meg? Ergo: minek van a pályán? Csak foglalja a helyet. Egyszerűen nincs olyan csapat, ahol nem ő a legszarabb.

@cikoria: 3-ból 1... Kecskemét ellen pontot szerezni idegenben? Nagyon necces. Ezzel szemben a balatoniak elkaphatják Tököliéket. Egy szerencsétek van, ha esetleg megelőzne a Siófok: a Nyíregyháza sosem fog. :) Így bentmaradhattok, nem bánom. :) És azt se bánom, hogy nem tudtam kimenni a Honvéd - Lokira, legalábbis a meccs színvonalát figyelembe véve.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.05.12. 16:51:05

Nem értem a Honvéd drukkereket.

középszerű vidéki fellegvárban már rég a pályára borították volna a kluházat a hőbörgő nyugdíjasok a sűrűvérű alkoholistákkal és romlottfogú ultrákkal egyetemben.
centenáriumi év baz...

nem lehet itt semmit sem tenni?

nem szeretném jövőre ugyanezt átélni,
de egyben biztos vagyok, "balhé" nélkül nem is fogjuk.

cikoria · http://cikoria.tumblr.com 2009.05.12. 16:55:09

Kispesternek lenni egy külön állatfaj, én már csak tudom. Volt kétszer öt-nyolc évünk, amikor igazi nagycsapat voltunk (világ, illetve magyar viszonylatban), és egy tartósabb élcsapatként megélt évtizedünk (hetvenes évek), ezen alapulva az elvárások is magasra nőttek a Bozsikban. Pedig.
Pedig a Kispest egy igazi kis kültelki csapat volt története első negyven évében! A hagyományunk a kiscsapatság.
Nos, tessék e kettőt összevegyíteni és kijön a mai állapot.
Engem Kispestesnek neveltek, nekünk a Honvéd csak egy szép pauza volt, eredményes és látványos focival. Egy kispesti (lőrinci) pedig van annyira lokálpatrióta, hogy nem hagyja el a csapatát.

THC 71 2009.05.12. 17:06:38

Érdekes kérdés,hogy mi a rosszabb a Honvéd vesszőfutása évről-évre,vagy a mi gyönyörű matemetikai képletünk 2.4.4.2.4.2 .....minden bajnokságban a 15-20. forduló körül végig húzzák a Megyeri út-Fóti út-Mildenberger utca által határolt területen a mézesmadzagot,majd a bajnokság végén hallgatjuk a magyarázatot.
Szerintem a mi bajunk nagyobb....

THC 71 2009.05.12. 17:10:00

Cikoria,megyek kivallatom az asszonyt,szokott-e álnéven írni a blogra? :-)
Ő is Kispest drukker,aki Lőrinci(Halomi út). Gyanús!

díszbohóc 2009.05.12. 17:23:18

Honap nincs veletlenul fordulo?
Megreszegedtem a 15 pontomtol

Zigi 2009.05.12. 18:30:05

Higgyétek el nem kevésbé fájdalmas az Újpestnek sem szurkolni.Az embernek mindig reszketve,a gyomrában egy jókora görccsel kell várni a bajnokság utolsó fordulóit,izgulva azon hátha most nem jön közbe semmi,s talán most majd...De nem,persze most sem.

JESTER 2009.05.12. 18:53:35

@cikoria: Hát pont ez a baj hogy én 1989 (bár akkor pont osztályozót nyomtunk :) ) és 1995 között focializálódtam és lettem Honvédos (wekerlei arcként persze nem is csoda) így a kiscsapatságba beleszokni nem megy egykönnyen.

Black Lotus · http://labdabiztos.blog.hu 2009.05.12. 21:36:34

@cikoria: Amit írsz, jelesül, hogy ez alapvetöen egy kiscsapat, azt elfogadom.
De kiscsapat és kiscsapat között is nagyon nagy lehet a különbség, például lehet markáns stílusa. Engem jelenleg az bánt igazán, hogy a "produktumot" elnézve el nem bírom képzelni, hogy mi a taktika, mit akar éppen játszani a csapat. Ehhez társul (talán részben ennek a következménye is) a vészes gólképtelenség. A Honvéd az utóbbi öt bajnokiján nem rúgott gólt és a hatodikon sem gólfesztivál volt, hanem egy kapushiba utáni, közvetlen közelröl bepaszírozott labda.
A mögöttes okokat nem tudom. Nem tartom kizártnak JESTER feltételezését, hogy a játékosok és a szurkolók fúrják az edzöt. (Mondjuk a kispesterek elmeállapotáról sokat mond, hogy van, aki máig szégyelli azt, hogy a klubnak anno finn trénere volt, pedig történetesen vele nyertünk utoljára bajnoki címet...) Akárhogy is, a nyáron Hemingwaynek (és ha marad, akkor Sisának) vagy a fejekben, vagy az öltözöben nagytakarítást kell csinálnia, mert még egyszer nem lesz Siófok és Nyíregyháza, akik közül az egyik majd megteszi azt a szivességet, hogy pontszámban még a Honvédot is képes alulmúlni...

stréber gyuri 2009.05.12. 22:44:34

@doktor kotász: remélem gazdagodtál a hiányzó 8 ponttal. én rajta voltam.

sunbird75 2009.05.13. 08:56:54

Kicsit felvidultam, amikor megláttam, hogy egy posztban név szerint is említésre kerültem, és bevallom, hogy Honvéd szurkolóként már az ilyen apró kis örömök is bearanyozhatják a napomat. Nekünk már csak ez maradt.
Én azt hiszem, hogy mi Honvéd szurkolók egy olyan különleges faj vagyunk akik minden héten elhiszik, hogy "majd most, a következő fordulóban". Már arra is gondoltam, hogy a büfében valami különleges amerikai cuccot kevernek az italokba, amitől a szurkoló képes elhinni, hogy a fiúk csak aranyat keresnek a gödörben ezért mennek egyre lejjebb és lejjebb.
Az újpesti szurkereknek üzenem, hogy higyjék el, nekünk sokkal rosszabb. Nektek csak annyi a dolgotok, hogy 2.-4. helyre várjátok a csapatot és akkor nem fogtok csalódni.
Mi már azzal vigasztaltuk egymást a lelátón, hogy ha esetleg kiesünk, akkor milyen jó lesz az NB II-ben mindenkit végigverni. :-) Legalább lesz sikerélmény.
A fiam 4 éves volt amikor először meccsre vittem, az első "mondóka" amit megtanult a diósgyőrről szólt. Nem idézném. Most 8 éves, büszkén feszít a kispest mezben és az ellenfelet rendszeresen ellenségnek hívja.
Egyébként Sisa állítólag egy 16 névből álló listát adott le Heminek, amin azok szerepelnek akiket jövőre nem akar itt látni. Szóval Én bízom benne, hogy elindulunk egyszer felfelé, addig is hetente megnézem a youtube-on a 2007-es kupadöntőt.

JESTER 2009.05.13. 09:03:16

"Egyébként Sisa állítólag egy 16 névből álló listát adott le Heminek, amin azok szerepelnek akiket jövőre nem akar itt látni. "

ÚGY LEGYEN!

sunbird75 2009.05.13. 09:30:50

Ma este lejátszák az elmaradt Győr-Hali meccset. Az akkori tippek figyelembe lesznek véve?

Stefan Derrick 2009.05.13. 09:45:31

Na, hát teljesen meg voltam már ijedve mi lesz velünk hétközi meccs nélkül? TV adja?

Stefan Derrick 2009.05.13. 09:58:38

Látom már, igen, a Duna, de miért lesz félig egyidőben a Ligakupa-döntővel?
Hát már a tisztességes magyar focirajongó sem élvezheti kedvére a hazai csapatok csodálatos mérkőzéseit végig?!

Tracer · http://kockaklub.blog.hu 2009.05.13. 10:44:54

@sunbird75: És olyan lista nincs amin követeli vissza Zsolnait?

sunbird75 2009.05.13. 12:04:30

@Stefan Derrick: nem félig lesz egy időben, hanem teljesen. 19-21-ig tart mindkét meccs.

@botd: Zsolnai kimondottan jól nyomja nálatok. Fogalmam sincs, hogy mi történik azokkal a játékosokkal, akik nálunk játszanak, és szarok, elmennek máshová és megtáltosodnak. Csak az utóbbi időben Zsolesz, Magasföldi, Ivancsics (bár ő sztem nálunk is jó volt, én nem adtam volna kölcsön).

stréber gyuri 2009.05.13. 12:48:51

@sunbird75: az akkori tippek figyelembe lesznek veve.

pajzán gyula 2009.05.13. 13:34:37

Gyuriii, ez a Fever Pitch című könyv, amiből idézel? Most rendeltem meg az amazonon, várom nagyon!:)

Frigo 2009.05.13. 13:58:35

Miért jobb Honvéd szurkolónak lenni, mint Újpest szurkolónak?

Mert nekik nincs Sallóijuk. :)

Stefan Derrick 2009.05.13. 14:38:18

@sunbird75: De a Sport1 tévéműsorában 17.30-20.15-ig van a honlapon, onnan gondoltam, hogy 6 körül kezdődhet a döntő, 7-től meg a bajnoki.
De nézem, az nb1.hu-n, a pmfc.hu-n meg a pepsifoci.hu-n is 18 óra van. Remélem azért 1 félidőt még látok belőle legalább...

Frigo 2009.05.13. 15:30:24

Európában zajlanak az események: bajnokok buknak, kiscsapatok élre törnek, magyarokkal, illetve nélkülük...

Senki másnak nem hiányzik a Hét magyarja? Bár akár Hónap magyarja is lehetne, olyan régen volt...

cikoria · http://cikoria.tumblr.com 2009.05.13. 16:40:44

@Frigo: egy évig nekünk is volt. nemrég egy interjúban élete legrosszabb és számára legfájdalmasabb évének minősítette. (nekünk is az volt - kivéve a csepel elleni négyese)

vérfarkas 2009.05.13. 16:59:01

„Minden ellenkező finom elgondolás ellenére az ember nem azért drukkol egy csapatnak, mert az jó, hanem mert a mienk.” (Esterházy Péter)

snowblind 2009.05.13. 21:07:08

Hihetetlen! A 90. percig 5 pontra álltam és a vége nulla lett. Bohócliga, én így szeretlek?!

sunbird75 2009.05.14. 08:24:45

@Stefan Derrick: Igazad van. Én már megint a hülye tv újságból indultam ki, pedig már annyiszor elhatároztam, hogy megnézem a neten. Ott 18.30-at írtak liga kezdésre. Mi is majdnem lemaradtunk, teljesen véletlenül kapcsoltunk oda 6 után pár perccel.
Nekem hozott 3 pontot a Hali remek utso 3 perce.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.05.14. 08:56:57

tényleg,
mondjatok már EGY csapatot Magyarországon,
akinek nem mérhetetlen fájdalom szurkolni!

És én bebizonyítom, hogy de! :-)

Frigo 2009.05.14. 10:35:57

@pattopo: Debrecen! Kiscsapat volt mindig is, és a semmiből fejlődött és úgy-ahogy szinten is maradt. Általában kikapunk az Újpesttől, cserébe megelőzzük őket a végén. És általában nyerünk a Fradi ellen! Tele van magyarokkal, vidéki. Mi kell még? :)

fulmerz 2009.05.14. 11:12:14

@Frigo: Elso lepcsokent megbaratkoznek par pontos passzal es 1 negyzetmeteren lekezelt labdaval...:)

Frigo 2009.05.14. 11:18:18

@fulmerz: Aki ilyet tud, azt eladjuk a PSV-nek! :)

cikoria · http://cikoria.tumblr.com 2009.05.14. 11:31:51

@Frigo: És - mily' abszurd a magyar foci - az is maradtok mindörökre (legyen bárhány bajnoki címetek), mert a "klasszikus korból" kimaradtatok. Ez van.
A Csepel a négy bajnokságával "szép emlék", valamikori nagycsapat. A Győr nyert egyet 63-ban (gólarány vs. gólkülönbség), majd a Mágus-féle klasszikus. A Vasas Mészöllyel és Farkassal világverő volt. A Honvéd, MTK, Fradi, UTE négyesfogat pedig egy más kaszt.
Ahogy romlik a minősége a magyarfocinak, úgy egyre reménytelenebb "naggyá" válni. (Bár a Vác bajnokcsapatára a mi generációnk már "klasszikusként", egy "remek csapatként" emlékszik.)

fulmerz 2009.05.14. 11:34:38

@Frigo: Jol ertelmezem, hogy a Debrecen 107 eves tortenete alatt 1 olyen jatekos volt, aki pontosan passzolt es le tudta kezelni a labdat?:D

Frigo 2009.05.14. 12:43:04

@cikoria: @fulmerz: Sándor Tamás is ilyen volt, de Debrecentől nyugatra ezt nem sokan hiszik el. Bezzeg Izraelben...

fulmerz 2009.05.14. 13:21:50

@Frigo: labdabiztos.blog.hu/2008/12/15/sandor_tamas_margojara
Itt pedig ez a hozzaszolas: "Aztán megnéztem ezt a kis videó-összeállítást a gólokkal.
Meg láttam szombaton a Real-Barcelona-t.

És rájöttem, hogy a Barca jobbhátvédje harmad-akkora területen képes átvenni egy labdát, és fele olyan hosszan tolja meg egy cselhez, mint az NB1 elmúlt 15 évének egyik legtechnikásabb irányító-támadó játékosa."

De passzolni azert tudott egyenesen:)

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.05.14. 13:45:36

@cikoria:
Nem értek veled egyet. Egyáltalán nem.
Számomra - és a magyar szurkerek 90 %-a számára, ebben biztos vagyok - a példának felhozott Csepel nem hogy nagycsapat, hanem egyáltalán nem csapat. Homályos emlékezetemben is csak egy borzalmasanan középszerű, "semmi-szükség-rá" típusú pesti csapat volt, Szieben doktorral, meg a Jakabbal,
aki futni nem szeretett.

Még jóhogy nem jössz a BTC-vel, meg a Terézvárossal mint "nagycsapat". '26-ig nem is engettek vidéki csapatot az első osztályban szerepelni.

egy ellenpélda:
A Párizs SG-t 1970-ben alakították, mégis a G-14 alapító tagja. Hol voltak a "klasszikus" korszakban?

cikoria · http://cikoria.tumblr.com 2009.05.14. 13:53:47

@pattopo: Pedig én sűrűn összefutok a "bezzeg a Csepel" szöveggel, igaz ott senki sem Szieben doktorra gondol, hanem pl. Tóth II-re, aki pályára lépett egy vébédöntőn. Magyarországon speciális helyet foglal el a futball, és speciális helyet egy ún. "klasszikus korszak", amit rendszeresen az Aranycsapat idejeként is illetnek. Ez ma a viszonyítási alap, és így - sajnos - erősen elszakadtunk a realitásoktól. Nos ehhez képest nem lesz sosem nagycsapat a szurkolói romantikában a Debrecen. Mondom, egy speciális torzón belül tessék gondolkodni.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.05.14. 14:15:20

Ha a Loki nem rontja el,
és befejezi azt, amit nem elért, hanem éppen csak elkezdett,
és adj isten még egy Stadiont is kapnak,
akkor annak a generációnak, aki most szocializálódik futballból,
igenis nagy csapat lesz a Debrecen.

A szurkolói romantika nagyrészt odáig tart, amíg emlékszünk (lásd Vác FC Samsung :-) ). Persze én is hasonloan el tudok révedni a múltban, főleg most, hogy még kutatom is, de a klasszikus korban is lehet nagynak látni egy "vidéki kiscsapatot" pláneegy Dudás Zolival vagy Solymosi Ernővel :-)


visszatérve az alapgondolathoz, hogy ugyan jó szurkolni a Debrecennek: ezt cáfolnám. Jó volt szurkolni neki akkor, amikor éppcsak feljutottak a másodosztályból, és kerítésen, fákon lógva fogadták végre Fradit, és Szabó Tibi lábáról lecsúszott lövés úgy vágódott a léc alá, hogy nocsak...
akkor jó volt Debreceninek lenni, mert egy hétig készült erre a meccsre, ezzel kelt ezzel feküdt,
majd 2 hónapig utána ebből táplálkozott.

de most... lézeng 2 ezer ember a lelátón,
az is a fejét fogja, hogy bezzeg amikor a Sándor meg Böőr meg a Dzsudzsi először nyertek, az még játékkal is párosult... bezzeg ezek...? Herczeg meg takarodjon egyébként is a picsába...!
és azon morfondíroznak, hogy most 15000 vagy 18000 kemény magyar forintot kérnek-e el majd hogy megnézzük, hogyan esünk ki a san marinói bajnok ellen a kupában...
majd fogja, és legközelebb már ki sem jön. az utcabál meg nem hagyja aludni. nyert volna inkább az ute...

díszbohóc 2009.05.14. 14:31:27

off
hulye serulesek reloaded:
http://www.nemzetisport.hu/magyarbajnoksag/kecskemet-menyhart-kutyaja-vetett-veget-gazdaja-idenyenek-236182.html?
on

cikoria · http://cikoria.tumblr.com 2009.05.15. 10:00:38

Na mi van skacok, már ott tartunk, hogy péntek 10 és még senki nem reklamált a mai tippjátékért? Megteszem.

stréber gyuri 2009.05.15. 10:02:07

nálam nem működik a posztolás. két különböző laptopról, két különböző internet elérésen keresztül sem. tegnap este óta különben.

figyeljen mindenki, mert ha délután 3-kor működőképes lesz a cucc, akkor kiteszem a tippversenyt, és kurva gyorsan kell majd tippelgetni, sírás-rívás nélkül.
ha nem, akkor első riasztásként csak a pénteki tipp (újp-zte) marad el, majd szépen sorban a többi is, mint havazás idején.

fulmerz 2009.05.15. 10:07:21

@stréber gyuri: Itt most kommentben nem realizalhato a tippleadas?

stréber gyuri 2009.05.15. 10:29:31

@fulmerz: vártam már ezt az ötletet. egyelőre bízzunk a jótündérben.

legyen az, hogy ha délig nem jön elő vonatkozó poszt, akkor itt kommentben csináljuk. az én kommentem lesz a jeladás, már csak a meccs sorrend miatt is.

snowblind 2009.05.15. 10:34:24

Én már megkaptam, hogy mindig sírok, ezért nem mertem szóvá tenni a tippjáték hiányát. :)

stréber gyuri 2009.05.15. 10:38:52

@snowblind: igen, meg is vagy most dicsérve. csak így tovább!

vérfarkas 2009.05.15. 11:07:24

Ha az aranylábú gyerekek olvassák, mit izgulunk a bohócligás tippelés miatt,biztos könnyeznek.Csak nem tudom, mitől:1.a sírástól 2.a röhögéstől :-)

zorromoka 2009.05.20. 13:48:54

@Frigo: nekem hiányzik. jobban mint a tippjáték...
süti beállítások módosítása