HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Modor Tibi vs. magyarfoci

2009.09.04. 08:00 Modor Tibi

Hogy kicsoda Modor Tibi? Hogy nem ismertek?

Mint derült égből a gumibot, úgy ért végh hanta megkeresése a Labdabiztosról, miszerint odaát a Modoroson annyiszor énekeltük meg a magyar labdarúgás és imádnivaló szurkolói sajátosan közhelyes fordulatait, bölcsességeit, hogy esetleg volna-e kedvem szakmaibb berkekben is népszerűsíteni a Magyarfocit mint olyant.

Már hogyne volna - még akkor is, ha a Loki profi iparosmunkával kibrusztolt BL-részvétele és válogatottunk újból felcsillanni látszó VB-reményei folytán ismét ideiglenesen megnövekedett a hazai labdarúgást támogatók száma. Alapból kerülni szoktam az egyértelmű állásfoglalásokat, és csak sejtetni szoktam a véleményemet, de most kivételt teszek. 

A futballról (is) eléggé sarkos véleményen vagyok: általában dühíteni szokott, ha bárki csapatot választ magának. A Csapatnak olyannak kéne lennie, mint az anyanyelvnek: beleszületik az ember; érzelmi, kulturális kötődés alakul ki a klub és a követő között. A divatszurkoló választ: mostanában egyre gyakrabban külföldi (természetesen nyugat-európai) csapatot, és képes őszintén örülni, ha az általa párszor meglátogatott város klubjának húszféle állampolgársággal rendelkező játékosa győztesként örülhet egy meccs végén. Képesek egy Poolról, Barcáról, MU-ról, Bayernről, Juvéról, Milánról úgy beszélni, hogy mi.

A szerencsésebbek olyan városba, kerületbe születnek, ahol lehet és érdemes is szurkolni egy csapatnak. Másoknál a családtagok táplálhatják beléjük a klubszimpátiát.

Nálam ez felemásra sikerült: adott egy nagymúltú, alacsonyabb osztályú fővárosi kiscsapat - egy lokálpatriótánál pedig nem kérdéses a hovatartozás, a sport terén főleg nem. Másrészről adott a család révén az Újpest(i Dózsa), ami annak idején az iskolámban hirtelen osztódással szaporodásnak indult divatfradistákkal szemben egy tökéletes tüntető identitás volt. És maradt is.

Így jártuk be páran kis- és a nagycsapatainkkal szinte egész Magyarországot az elmúlt tizenöt évben, az összes lehetséges szurkolói réteget és bajnokságot, osztályt feltérképezve: a PNB-től a BLASZ IV-ig.

Róluk hamarosan egy tipológiát is lehozok részletekben, addig pedig előételként fogadjátok el a hazai stadionok egyik jól ismert figurájának, a szájfocistának írott karikatúráját:

 

A szájfocista:

Rendszerint negyven-ötven fölötti szurkoló, pohos hassal, ladás- vagy övtáskával, szivacsos-hálós zöldségessapkával, felhúzott zoknival, sportcipővel. Szotyit, tökmagot ropogtat, dohányzik, kezével az aktuális Sportot babrálja.

-Szakikám, valaha itt a grundokon órákig rúgtuk a bőrt a srácokkal, nem volt más, csak a tűzfal meg rongylabda vagy konzervdoboz, de élveztük, a játék öröméért játszottunk. Mit gondolsz, az Aranycsapat hol tanult fotballozni? Na ugye!

Erre a múltra visszautalva állandóan a játékosok lövőtechnikáját, az edző taktikáját szapulja, ő minden esetben jobban tudta volna. Főleg utólag.

-Bazmeg Soós, te szerencsétlen! Ott volt üresen a Szeibert, mit önzőzöl meg csellózol? El kell vállalni, vagy le kell passzolni, de nem ott totyorogni, nem hiszem el. És ez kap meccsenként 40 rongyot, beszarás.

-De ez a Meszes is egy fasz. Minek játszatja a jobbszélen a Hanzlikot, ahelyett, hogy inkább hátratolná középre, és behozná a kis Jokonicsyt egyedüli csatárnak? Komolyan mondom, nem értem, hol lőtte ez az UEFA-licenszét, a Tésztás Gyurinál, ott!

Bár ő maga sem egy Adonisz benyomását kelti bennünk, minden vendégjátékos vagy játékvezető könnyen észrevehető testi gyengeségét emlegeti minden bekiabálásánál, a körülötte ülők pedig általános derültséggel biztatják közvetetten a szájfocistát.

-Te, te kis törpe geci Tirgulescu, a kurva román anyádat basznád teherbe! Nem tudsz fölnőni a feladathoz, mi? A szőröstalpú anyád jobban etetett volna, megnőttél volna, kisköcsög!

-Na mi van, kopasz, ballal már nem megy, mi? Megpaskoljam a fejed búbját, Kodzsek? Az majd biztos segít!

-Te ragyásképű, hosszúhajú vidéki paraszt, jót játszottál a Barca bében, mi? Zsoldos senkiházi, te is oda mész, ahol többet fizetnek!

A lelátó többi figuráját nemsokára hazai pályán veszem górcső alá.

55 komment · 1 trackback

Címkék: modoros szurkolók

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr951343079

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Minden futballszurkoló náci! 2009.10.28. 10:10:14

Legalább is mindenki, aki a meccseken kiabál. Ez nyilvánvaló evidencia. Nem elég, hogy feltörölték a padlót a rendőrökkel a évtized leghazafiasabb gardenpartiján, még a lilák és a zöldek is képesek sírva összeborulni egy odabaszósabb Vona-beszéd hallat...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ladislaus 2009.09.04. 09:11:50

"kis torpe geci" :)))

gyz 2009.09.04. 09:13:15

Kedves Mester!

Most, hogy e diszkrét kamingauttal lerántotta a leplet újpesti identitásáról, még nagyobb lelkesedéssel követem figyelemmel munkásságát.

:)

raoul_duke 2009.09.04. 09:21:17

Tibi, az Újpestet modorosan nem rövid U-val írják?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2009.09.04. 09:29:40

pontos a kép, a csapat olyna mint az anyanyelv, de azt se felejtsd el, arra büszkének lenni ÖNMAGÁBAN, hogy magyar anyanyelvű (meg úgy általában: bármilyen nemzethez tartozó) vagy, jobb helyeken röhögést vált ki.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.09.04. 09:39:56

"egy lokálpatriótánál pedig nem kérdéses a hovatartozás"
Én is ezt mondom: Hajrá Eger! (NB III, Keleti csoport)

barney's 2009.09.04. 09:49:31

Kedves Modor Tibi!

Részemről én nem ítélném el ennyire az általad "divatszurkolónak" titulált embereket. Bár most a magyar foci talán egy kis fénysugárral kecsegtet, de az elmúlt 10 év akkor is a siralom völgye volt. Akik gyerekként rajongtak egy klubbért (mint én) azok nagyrésze kiábrándult, akik meg ebben a periódusban lettek rajongók azok meg abban nőttek fel, hogy a tv-ben a külföldi bácsik egy másik játékot játszanak és az sokkal jobb.

Én nem hiszek a feltétel nélküli rajongásban, de kevés is elég, hogy újra lelkesedni tudjak.

Magyarnaba 2009.09.04. 09:51:16

@vészmadár (pica pica):

Nem büszkének lenni rá még jobb helyeken pedig szánalmasnak számít.

doktor.dikhed 2009.09.04. 09:54:15

Én Szegedre születtem, drukkolok is a Szegednek, de hát gyerekként csak választ magának az ember egy első ligás csapatot, meg egy külföldit is. Nincs ezzel baj.

Én pl Cantona miatt kezdtem el nézni a MU meccseket, és azóta megkedveltem őket.

tanninvadász · http://www.csaladivideo.hu 2009.09.04. 09:56:48

és csakazért sem fogok szurkolni a Vác-Újbudának!

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.09.04. 09:59:29

A divatfocisták mozgatják a focibizniszt. Ő veszi meg az új mezt, a sálat meg a dedikált műbörfocit.
A Kalmar ellen olyan kis picsa is kint volt nálunk a B-ben, aki folyamatosan sms-ezgetett. Életében nem volt meccsen, de lehet, hogy meccs után vett egy sálat, és megmutatta a barinőinek.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.09.04. 10:01:50

Egyébként a lilák a pesti meccsen a Fiorentina-táborba fognak menni. Fasza gyerekek.

eszemmm 2009.09.04. 10:03:39

Kedves Tibi,

Sokszínűséged lenyűgöz, "lélegzetelállítóan" pontos személyiségrajzod a hazai lelátók "ideáltipikus példányáról" rendkívül modorosra sikeredett. Mondhatnám "gratula"!

Azonban abban "egyet kell hogy értsek" barney's-zal, hogy szerintem sem "elítélendő" más ország klubjának szurkolni, pl. az ember ugyanúgy bele tud "születni" egy klubba, ha 6 évesen TV-n izgulja végig a Barca-Sampdoria döntőt.

www.youtube.com/watch?v=EvDu-3fzsoQ&e

A lényeg: Tibi fogalmazni tanít és embernek nevel!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.09.04. 10:22:35

@raoul_duke: nem tudom, ki írja úgy?

@vészmadár (pica pica): hadd röhögjenek, én büszke vagyok a kerületemre :-))

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker: egy-két hülyegyerek biztos, ahogy a Celtic-táborban is voltak zöldek. De nem az összes.

@eszemmm: köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett. Ha gondolod, szívesen biztosítok alkalmat a blogunkon, hogy hébe-hóba publikálj.

gyz 2009.09.04. 10:28:34

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker: lesz ilyen is. Meg lesz olyan is, aki nektek drukkol. Meg olyan is, aki szarik az egészre.

gyz 2009.09.04. 10:35:20

@barney's: nem elítélendő, de az tényleg szánalmas, ha mondjuk legyőzi a Barca az Osasunát, és valaki Kőbányán azt mondja rá, hogy "megütöttük őket"

Soha nem lehet úgy szurkolni egy külföldi csapatnak, mint egy hazainak. Eleve nem vagy benne annak a csapatnak a kultúrájában, a mindennapi környezetében: tévében nézed, és tetszik a focijuk, semmi több.

Rajongani annyi, hogy kint lenni minimum a hazai meccseken, mag kissrácként a Megyeri úti edzőpálya betonkerítéséhez elbuszozni, és a résen kukucskálva bámulni, hogy lazsálja le az edzést a Törő, meg mekkora gólokat lő az a Gipsz Jakab, aki meccsen egyszer sem tud betalálni.

Aztán este nem aludni, és a világméretű játékvezetői összeesküvést sejteni amögött, hogy a Békéscsaba is megverte a csapatot. Aztán meg eufóriába kerülni, amikor tartalékos csapattal is agyonvágjuk a Fradit.

Kár, hogy ebből ki lehet nőni (nekem is sikerült :))

neeskens 2009.09.04. 10:45:11

Hát az nem Ujpest, hanem Dózsa.

Egyébként, most hogy ilyen tumultus van a meccseken az ideiglenesen újra népszerű foci miatt, az NB1-ben az elmúlt 15 évben szocializálódott szurkoló (jómagam) némileg hiányolja a kis meghitt társaságokat.

Amikor ráérsz 10 perccel a kezdés előtt a stadionhoz érni és a kezdősípszóig így is meg tudod venni a szotyit és át tudod nézni a Népsportot. Nem hallani a jópofa beszólásokat sem, mert hangos a tömeg, hazafelé sokan vannak a buszon.

Hagyom is a francba a Loki BL meccseit inkább kijárok a Hungária Körútra.

Balbekk 2009.09.04. 10:49:19

-Te ragyásképű, hosszúhajú vidéki paraszt, jót játszottál a Barca bében, mi? Zsoldos senkiházi, te is oda mész, ahol többet fizetnek!

Ez most félig fikció, félig valóság? Legalábbis Vincze Ottót nem láttam még ragyákkal, hosszú hajjal.

végh hanta · http://labdabiztos.blog.hu 2009.09.04. 10:49:47

@neeskens: Fura, de ugyanez hiányzik nekem is manapság. A magyar stadionok semmihez sem fogható sajátos hangulata.
Sebaj, pótszernek ott az ESMTK.

Ability · http://www.multibab.blogspot.com/ 2009.09.04. 10:53:41

Én speciel a Barcát azért szerettem meg, mert 6 évesen kaptam egy Barcelona-mezt. És ha győz a csapat, akkor azt mondom, hogy győztünk! Mert egy szurkoló már csak ilyen!
Emellett pedig soha nem éltem Angyalföldön de gyerekkorom óta Vasas-drukker vagyok, kitartottam a másodosztályban is mellettük. Meccsekre sokat jártam, manapság csak a meló miatt nem megy.
Beleszületni szerintem csak vidéken lehet, Budapesten nem! Ha a családban nincs senki, aki kicsit is focib**i lenne, ráadásul egy olyan kerület szülötte vagy, ami nem igen nevezhető "focikerületnek", akkor mit csinálsz? Választasz! Lehet, divatból, de ha utánna kitartasz mellettük jóban-rosszban az már nem a divat része.
A szájfocisták viszont hatalmasak! Bár itt említeném meg, hoy ők nem csak szájfocisták, hanem szájmenedzserek is! De olvasás közben szinte a lelátón éreztem magam!

gyz 2009.09.04. 11:09:57

@neeskens: "Hát az nem Ujpest, hanem Dózsa."

???

neeskens 2009.09.04. 11:15:03

@gyz: hát, hogy az a néhány ezer szerencsétlen, köztük én, aki évtizedek óta a magyar stadionok levegőjét szívja, illetve a futballról való ismereteit olyan papiktól szerezte, akik aúgy nézik a meccset a stadionban, hogy közben a Sokol rádión hallgatják a körkapcsolást.

Nos, őket nem igazán érdekli a, hogy megtörtént a rendszerváltás a fociban is.
Nekünk a Kispest az Honvéd, a Fehérvár (Parmalat) az Vidi, az Újpest pedig Dózsa marad örökre.

LTL 2009.09.04. 11:18:50

Cstlakozom szegedi kommentelő társamhoz.
Odáig oké, hogy lokálpatriótaként az ember tudja kinek szurkoljon az NB3-ban.
De én speciel nem tudok ott ülni a tévé előtt egy NB1-es, vagy egy Serie A meccs előtt úgy, hogy nem szurkolok senkinek, csak "jó foci legyen".

Igenis, hajrá Inter!

Ja, és a divatszurkoló kevesebbet árt a csapatnak mint a "balhéMAN", aki normál bajnokikon nincs a stadion környékén sem, nagy meccsen viszon üvöltve keresi a balhét a B-közép között.

neeskens 2009.09.04. 11:18:52

Ja a Nemzeti Sport az Népsport, a Bajnokok Ligája az BEK, a belső védő centerhalf ésatöbbi

vidi-master 2009.09.04. 11:27:22

megmondom őszintén, nem olvasom a modoros blogot, mert alapvetően nem érdekel/ idegesít. de a klubhovatartozásról és divatdrukkerséggel kapcsolatos mondataiddal egyetértek.
@végh hanta: annak a pályának hangulata van. de nekem a 'Lizáról akkor is a Kelen-pálya melletti hatalmas Ultras ESMTK '93 grefiti marad meg! (a vasúti töltés oldalában).
bájdövéj, modoros úr vajon melyik csapatnak drukkol? budapesti alacsonyabb osztály, nagy múlt. III.Kerület, Budafok, ESMTK, Pénzügyőr, Csepel ? vagy még alacsonyabb osztály?

végh hanta · http://labdabiztos.blog.hu 2009.09.04. 11:29:54

@neeskens: A szöglet korner, a bedobás taccs, a sarkazás oxi, a partjelző partjelző, a bíró sport. Napestig lehetne folytatni.
Ujjáhuss.

vidi-master 2009.09.04. 11:30:00

@Ability: szerintem ez nem igaz. én újbudai vagyok, ami messze nem Ferencváros, mégis születésemtől fogva nekik drukkolok. így születtem. emellett a helyi/közeli csapatoknak drukkolok, amilyen a Kelen és a Budafok, vagy régen az Erőmű volt.

neeskens 2009.09.04. 11:31:28

Jellemző még ránk, hogy a játékosokat a bece-, illetve keresztnevükön szólítjuk, Döme az örökre a Détári, Tobe a Sándor Tamás, Pilu a Vincze István,Foci a Fodor ésatöbbi.

Az aktuális meccsen általában arról beszélgetünk, hogy amikor a Nagy Tibi Nyíregyházán betekerte az ukránoknak, akkor ki harcolta ki a szabit, illetve hol játszott Tieber a Gázszer után.

neeskens 2009.09.04. 11:33:23

@végh hanta: erről is lehetne egy poszt, a Modorosblogon és itt is. A modoros magyarfoci buzi.

magyar-magyar szótár 2009.09.04. 11:35:16

Górcsővel miként is lehetne másként! Jöjjenek azok a további fémjelzők.
Én akkor hagytam föl e műfajjal, amikor Kű Lajos távozott a Ferencvárosból, akkor még egy dzsaszta lila-fehér korszakom következett, de azóta átcsaptam a fehér alapon fehérekhez.

magyar-magyar szótár 2009.09.04. 11:36:56

Régi modorosok a diplomát még nyelviekkel is megszerezni képtelenek "gebines" presszóiban gyúrtak kifejezésre, pl Bene Ferencnek is volt ilyen presszója.

Hány Éves 2009.09.04. 11:43:13

@barney's: Teljesen igazad van. Aki a FOCIT szereti, az az elmúlt 20 évben itthon nagyon keveset látott belőle. És hiába imádom én a generációk óta kedvenc magyar csapatomat, ha pont az ott játszó "focistákon" ugyanezt a rajongást nyomokban sem lehet felfedezni, az alibizést annál inkább. Ilyen esetekben én nem tudom elítélni azt, aki "átszokik" valamelyik nívósabb bajnokság meccseire, csapataira. Én magam gyerekkorom óta pl a Fradinak szurkoltam. (Fehérvár mellett Vidisták között ez nem volt mindig kellemes, dehát ez van.) Képzelehted, hogy a 95-ös BL-Fradijához képest mondjuk kb 1999 óta tartó szerencsétlenkedés mit jelenthet nekem. Semmi kedvem azt olvasgatni, hogy mi újság a mostani "csapattal". Simon, Lipcsei, Keller...stb még nem csak az FTC játékosai voltak, hanem lélekben is kötődtek a klubhoz. Mostanság ilyen figurák (Lipcsei kivételével) nincsenek sem a pályán, sem a padon, sem a klubházban. Liverpoolban azért ott egy Gerrard, egy Carragher. Madridban ott egy Casillas, Raúl. Barcelonában ott egy Puyol, egy Xavi. Milanoban ott egy Maldini, egy Gattuso. Egyszerűen igazi focit "tőlük" lehet kapni mostanság. Remélem, a válogatott és a DVSC véglegesen rámcáfol. Mert a feni kritikák ellenére nagyon szurkolok a magyar csapatoknak és SOKKAL jobban tudok szurkolni pl a Lokinak a Fiorentina ellen, mint a második kedvenc Liverpool-nak pl a MU ellen.

gyz 2009.09.04. 12:13:38

@neeskens: ja, hogy az ellenfél szurkolói mondják ezt. Ez igaz. Csak mert Újpesten még a 60-as években is Újpest-Újpest! ment, és csak elvétve dózsázott egy-két ember.

78-ban, egész kicsiként voltam először meccsen (Újpest-DVTK 5-1, pedig az a "nagy" Diósgyőr volt), aztán a 90-es évek közepéig szinte mindig, ha tehettem.

Azóta kb öt alkalommal. Nem hiányzik, az általános lelátói színt is egyre tahóbb lett.


A külföldi drukkereknek: szerintem senki nem gondolja, hogy jobb a Fradi, mint a Barca, és hogy élvezetesebb az NB1, mint a PL. De aki azért kezd el drukkolni egy külföldi csapatnak, mert jó focit játszik, az nem érti, mitől szurkoló a szurkoló. Elárulom: semmiképpen sem a foci színvonalától. Ha jó focit akarok látni, akkor én sem a Vasas-Paksra kapcsolok, hanem valamelyik külföldi meccsre.

neeskens 2009.09.04. 12:44:19

@gyz: sorry nem voltam Dózsa drukker soha. Apám miatt jártam kezdetben Győrbe, egy jóbarátom miatt Honvéd meccsekre, amúgy Fradi, mostanában, szintén egy haverom miatt MTK. De végül is valahol fradistának tartom magam.

Klárensz 2009.09.04. 12:48:07

@gyz: Az ember azért kezd el drukkolni egy csapatnak, mert az 5-10 évesen lenyűgözi. Aztán úgy marad. Nincs itt semmiféle választás.

takibacsi 2009.09.04. 12:49:04

iskolai divatfradisták? :)

látszik h a sulis megaláztatások még élénken élnek a szerzőben... kellett vmi szó azokra, akik mindig megeszik a kajádat, meg lehúznak a wc-n :)

Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2009.09.04. 12:53:54

Soha nem voltam SZURKOLÓ, bár a földim csapatának mindíg szorítottam, ha azok a jó román tulajdonosok nem lopták/b*szták volna szét az egészet! (pedig amikor a fradit aláztuk otthon...)
:-)
De legalább az NB1 bohócligában még ott van a NÉV!!! :-)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.09.04. 12:59:53

@takibacsi: :-)) tetszik a logika!

Fradista => agresszív => megveri => lila lesz.

Tehát: az Újpest-szurkolók gyengék és gyámoltalanok.

Stefan Derrick 2009.09.04. 13:11:38

Az én Vasas-drukkerségem két pilléren alapul, az édesapám Vasas-drukkerségén és életem első MNK-döntőjén (1986-ban) amikor a Vasas 11-esekkel verte a Fradit egy 0-0-ás meccs után. Ekkor voltam 7 éves, és máig megmagyarázhatatlanul (szerintem Tibi erre is gondolt a posztban)azóta is Vasas-drukker vagyok, bár meccsekre sajnos ritkán jutok el, vidéki lévén, de a foteldrukkerség az nagyon megy.:)
Megjegyzem a Fradi azóta is végigkíséri az életemet, mivel öcsém és a feleségem is a Fradinak szurkolnak. Nem baj, a 2 hónapos fiammal megnézettem a múltkori Vasas-Fradit, remélem bevésődött neki, ki a jobb...

Stefan Derrick 2009.09.04. 13:12:31

A külföldi csapatokat T/1-ben emlegető emberek lelkivilágát én is képtelen vagyok megérteni...

gyz 2009.09.04. 13:27:22

@neeskens: gondolom, azért jársz már a haveroddal MTK-meccsre, hogy ne érezze magát egyedül :)

neeskens 2009.09.04. 14:12:11

@gyz: őszintén szólva anno Béla Király miatt, utána meg mert szimpatikus volt a sok fiatal, meg Józsi bá' meg a joviális hangulat.

Dr Minimum 2009.09.04. 14:40:49

Várjuk a folytatást :D

raoul_duke 2009.09.04. 15:13:46

@Modor Tibi: Jolsvai Andrásnál láttam pl. nagyon sokszor. Mondjuk, lehet, hogy Ujpest a város, a csapat meg Dózsa, nem tudom.

@neeskens: Fodort akár úgy is, hogy "Fodor Foci".

@Stefan Derrick: (ez szinte örök flame, de) miért?

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.09.04. 15:24:34

@raoul_duke: ez még lehet, hogy az "Ur"-as korszakból ered, amikor talán még az írógépeken nem volt hosszú "Ú"?

@Dr Minimum: ó, köszönöm. Jövő héten, odaát kezdem. Bár elég belterjesre sikeredett.

raoul_duke 2009.09.04. 19:26:43

@Modor Tibi: elképzelhető, de attól tartok ,hogy az Ujpestezés az a böcsületes/köll típusú szavak rokona.

THC 71 2009.09.04. 22:01:06

Nem véletlenül olvasom mindig a "modorost" is,hiszen MINDENHOL CSAK A LILA!
Amúgy újabb jó poszt a labdabiztoson,gratulálok az értelmi szerzőnek.

tb 2009.09.15. 09:11:09

@BálnaUhr: Valóban nagy szurkoló lehetsz, nincs is olyan, hogy NBIII Keleti Csoport...
Mátra Csoportban játszik az Eger
süti beállítások módosítása