HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Gödörben - Bohócliga 4. forduló

2011.08.10. 10:32 Futó Lada

 Nyár, szabadság, pihenés. Tengerpart, napfény, koktélok. Ez kell ilyenkor. Összetartoznak, mint borsó meg a héja. Nyár van, szabadság, és pihenés. Jet-skizés, monokinis svéd női röplabdázók, és laza semmittevés. Kiegészítik egymást. Nyár, szabadság, pihenés. Alap-ásás, betonozás, bohócliga 4. forduló.

 
- Te! Ez görbe lesz.
- Már miért lenne görbe?
- Mert görbén ástad. Szerinted a zsinór miért volt kihúzva?
- Azt hittem zoknit mostál. Csodálkoztam is , hogy miért ilyen alacsonyra teregeted.
- De most ilyen girbe-gurba lesz a kerítés. Már ha ki nem dől.
- Áááá! Sosem…masszív lesz ez, mint a ZTE védelme.
- Akkor ások mögé még egy vizes árkot, meg húzok ki botló-drótot.
- Most miért?
- Nem nézel tévét ? A Honvéd vágott nekik egy négyest. Érted öcsém ?? A Honvéd !
- Hűha. Akkor most nem építünk kerítést ?
- De. Csak egyenes legyen! Érted? 
- Ja. Sima ügy. Egyenes lesz, mint az Üllői út.
- Hát .. ez sem a legjobb példa.
- Csak nem a Fradi is kikapott ?
- De. Először két gólt rúgtak, aztután 1-et, legutóbb pdig egyet sem. Gondoltam most rúgnak egy öngólt, hogy -1 legyen, de aztán nem. Nagy Olivér megkímélte őket tőle. Nyert a Pécs.
- Az a Nagy Olivér?
- Az.
- Akkor nem lesz kerítés?
- De lesz. Masszív.
- Fás lesz ? 
- Naná, majd Vasas.
- Eltaláltam. Ez már haladás nem?
- Nem. A Haladás a Vasas ellen volt.
- A Vasas szembe megy a haladással? Hát.. gondolom a 100 év alatt megszoktak ezt-azt, és nehezen változtatnak.
- Kész végeztem, Hiába minden, te egy nulla vagy. Sőt dupla nulla. Ugyanúgy mint a végeredmény a Vasas-Hali-n.
- Akkor most nem kell kerítés?
- De kell. Ássad.
- Affene . Itt egy szikla.
- Szőke ?
- Nem. Vulkáni .
- Akkor az Star Trek-es. De ez csak kicsi szikla.
- Olyan kicsi mint a Kis Károly?
- Ő nem Star Trek-es. Ő CZUKK.
- Akkor nem tud klingoniul?
- Nem hiszem.
- Akkor szerintem ez a szikla nem olyan mint Kis Károly. Ez kicsi szikla. Mint az Újpest élén aki van.
- Nem hiszem. Az Újpest most mélyebben van. Ez biztos nem az. Pont Kis Károlyéktól kaptak ki 2-0-ra.
- Ha kikaptak, akkor nincs pont.
- Ez igaz, ott a pont.
- Akkor merre ássak tovább? 
- A kötél mentén. És ha volnál szíves ezúttal nem szétcsapni csákánnyal a zsinórt.
- Nem vagyok én olyan barbár. Meddig ássam?
-  Fehérvárig vazze ! Hát meddig ásnád? Ameddig ki van karózva.
- Ja ! Szóval ezért vannak a karók. Ezt figyeld : „- Hé paraszt! Melyik út megyen Fehérvárra? „ „Megyen?? És még te mondod nekem hogy paraszt?”
- Nagyon remek, de tedd vissza a karót, mert megint össze-vissza kezdesz ásni, és olyan lesz a kerítés nyomvonala mint a 4-es metróé.
- Akkor ne menjek el Fehérvárig?
- Ne. Az a Diósgyőrnek sem tett jót, kikaptak 2-0-ra.
- Diósgyőr? Van Mákosgyőr is?
- Hát a mákos volt a Győr, mert  nyert Siófokon Aleksidze góljával 1-0-ra.
- Almásgyőr? Túrósgyőr? Lekvárosgyőr?
- Az nincs.
- Akkor milyen van?
- Fegyőr.
- Az milyen ?
- Szigorú. És ha azt látja, hogy nem ásol, megmond anyádnak.
- Most csak paráztatsz ugye…ezt biztos valami horror-filmben láttad.
- Mármint anyádat?
- Nem. Ezt a fegyőrős izét.
- Ja…abban…lennél szíves folytatni az ásást, mielőtt rámköt a zsalukő?
- Miért ? Most akkor mégiscsak lesz kerítés?
- Lesz.
- Tudok egy viccet.
- Nem érdekel.
- Mi a különbség a Pápa és a Kaposvár között?
- Muszáj megtudnom?
- Feltétlen.
- Rendben, csak gyorsan. Tehát mi a különbség?
- Hát, hogy a pápa még nem járt Kaposváron, de a Kaposvár már járt Pápán. He-he, becsaptalak, egy null ide.
- Nem, ez 1-0 a Pápának.
- Poéngyilkos.
- Sziasztok ! Hoztam a zártszelvényt. Te ez még mindig ás?
- Nem. Már bés.
- Ööö..visszajövök később, csak folytassátok.
- Te ! Mit jelent az, hogy kolbászból van a kerítés? Nyert a Debrecen? 
- Igen.
- Tényleg azt jelenti?
- Nem. De nyert a Debrecen.
- Akkor nekik 4-ből négy?
- Igen.
- Akkor ott most nagyon örülnek?
- Gondolom igen.
- Akkor ott most kolbászból van a kerítés?
- …én vagyok a hülye,hogy válaszolgatok. Na mindegy, megjött a mixerkocsi. Ha nem vagy kész, a nyakadba boríttatom a betont.
- Milyen márkájú?
- A beton?
- Nem. A mixerkocsi.
- Valami OTP-liga.
- Érdekes típus. És ki vezeti?
- A Loki.
- .. tudod mit kellene csinálni?
- Kiásni az alapot villámgyorsan?
- Nem. Írni rá egy excel-makrót. Az hallottam, az excel-makró, az mindent megold. Hátha kiássa a kerítés alapját is.
- Van nálad excel?
- Lesz ..
- És addíg?
- Szerdán kicsit megizlandunk, lesz egy szalonremi, különben megint kitörnek egy vulkánt bosszúból, csütörtökön pedig megint harangoznak befelé a Labdabiztoson.
- Jó, meggyőztél. Na, mássz ki onnan. ….. Mos mit csinálsz?
- Olyan vagyok, mint a hazai foci…keresem a kiutat… 
 

15 komment

Címkék: magyar összefoglaló bohócliga

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr523138486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Artie 2011.08.10. 10:55:04

Köszönöm, köszönöm!:)

Külön köszönöm, hogy a mákos Győr fordulatomról megemlékeztél.

Alig várom már a Pápa-Haladás meccset, aminek a kommentjébe beírhatom az "Aczél szentesíti az eszközt" fordulatot.

Jaj. Ezt most lelőttem. Bedőlt, mint Szőke Kavics szobra Újpesten, vagy been, bakker. Vagy hakker. Vagy mi.

Kis Károlyt láttam nyilatkozni. Az különösen CZUKKi volt, amikor közölte, hogy a "hörc" ellen játszottak.

Na, ez fájt.

csak.a.meccs 2011.08.10. 11:59:43

Lada, te nem vagy normális.
És ez most dícséret részemröl xD
Óriási.

JESTER 2011.08.10. 12:41:21

Hehe, látom, elértem a célom: KisKarlo CZUKK-sága beleégett az labdabiztosi credo-ba mint Bánföldi labdakezelési skiljjei a kollektív kispesti emlékezetbe :)

Jó értelemben arcletépő amúgy a poszt, grat.

mizrolist 2011.08.10. 15:05:29

Én most kész vagyok... :D

housemd 2011.08.10. 15:18:59

OMG.....hát ez.. én nem is tudom... szóval, javaslom, mint a szanalmas@JESTER: .hu-n, itt is legyenek gyorskommentek:
"egy CZUKK"
"mákosgyőr"
"egy excel makró mindent megold"

szakadok egyébként...

housemd 2011.08.10. 15:20:21

@JESTER: nekem még Bánfi labdával bemutatott örök küzdelme is rémlik.... meg egy beszólás a régi időkből: olyan nehézkesen fordul, hogy már inkább csak kanyarodik...

slowmotion 2011.08.10. 21:36:55

már rákészültem, hogy most akkor tippelgetek jól, erre meg... Te nem vagy normális ;)

na73 2011.08.11. 10:15:16

Túlságosan pihent vagy... :-)

snowblind 2011.08.11. 12:10:09

Ehh... :D Nagyon jó! :)

slowmotion 2011.08.11. 12:56:15

amúgy Beenhakker takarodjon a retkes p***ába, nyilván pont a Rákóczi ellen kell új edzővel kiállnia a liláknak :/

Artie 2011.08.11. 17:00:01

Lotusnak már szíttam vérét fészkukkon, de nem én lennék: BEHARANG?

Futó Lada 2011.08.11. 18:03:32

@Artie: Kis türelem, mindjárt lesz... Apró logisztikai probléma történt, ütöttük a billentyűzetet de csak nem akart poszt íródni. Állítólag elfogyott a billentyűzetből a tinta...Hantának volt otthon még múltkorról, így gyorsan behozta a szerkesztőségbe, és már haladunk is... Mindjárt kész..:)

Artie 2011.08.11. 20:30:23

@Futó Lada: Azt hittem, a benzin fogyott ki a Ladából...:PPP
süti beállítások módosítása