HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Lothar már a spájzban van!

2007.11.25. 10:00 zombi tibi

A novemberi öntudat-konteszten brillírozott a Lipcsei-Tőzsér-Huszti trió, de még az ő édeshármasuk is könnyűnek találtatott a profi odamondogatóval szemben. Bár az Enyészet Hava még nem ért véget, Lothar barátunk olyan sallangmentes teljesítménnyel rukkolt ki, hogy mi már most neki adtuk a soros Önérzet Trophy-t. Második rész.
 
Amikor a magyar fociban valami nem sikerül (és időnként előfordul az ilyen), olyankor Lothar ’Már Korábban Megjósoltam’ Matthäus menetrendszerűen föltűnik. Van úgy, hogy csak a távolból üzen, ám elszántabb periódusaiban a budapesti Kempinski Hotel aulájáig rohan egy kis szájtépésre. Őszutó általában az ő igazi szezonja, ilyenkor szoktuk történelmi vereségekkel vagy mélypontokkal magunkra irányítani súlyos figyelmét. Lothar, mióta kirúgta őt Kisteleki, a magyar foci Cassandrájaként ígérgeti nekünk a dögvésszel keresztezett atomvillanást.
 
Mindig mindent előre megmond, közben kétéves regnálásának csodáit sulykolja, mi pedig alig várjuk újabb lózungjait, mert azok legalább mosolyt csalnak orcánkra ebben a sanyarú futballközegben. Ahogy például verbalizálja az MLSZ-elnök iránti megvetését, az egész misztikus magasságokba emeli őt: „aki sokat és jól dolgozik, az élvezheti annak a megérdemelt gyümölcsét, aki csak beszél, és nem csinál semmit, az pedig megkapja méltó büntetését. A Matthäus-egyház alapjai lerakva. A Nagy Ítélőbíró készen áll, hogy Tarantino egy későbbi, futballról szóló filmjében eljátssza Samuel L. Jackson szerepét, és szétdurrantsa Kisteleki zord fejét (with great vengeance and furious anger, ugye).
 
Egy sikeres ex-kapitány fontos tennivalói között szerepel a sikertelen utód kritikus megközelítése, vagyis az obligát visszapiszkítás. Lothar e tekintetben is jogosult a panteonra. Várhidi az ifjak miatt kapja meg a beosztását, akiket még a zseni fedezett föl a Németh N.–Vincze G.–Regedei Cs. bermuda-háromszögben kutakodva, s közben több mint nyolcvan embert a válogatottba csábítva…
Lotharra valószínűleg nagy hatással volt a Kutasi-Urbán páros nevelő szándékú cselekedete: pár évvel korábban egy szegedi döntetlen után a REAC-vezetők egyszerűen nem engedték föl béna játékosaikat a csapatbuszra, akik így kénytelenek voltak duzzogni, és egyéb úton hazajutni. Ma már tudjuk, a német szólamkirály is hasonlóan tett volna, ha fiai Moldovában 3-0-ra megégnek (ami persze rendeletileg kizárt).
 
Matthäusban az is tiszteletet ébresztő, ahogy leegyszerűsíti a dolgokat („a futball nem egy bonyolult dolog”) és jövőképet fest, melynek egyetlen tragédiája Kisteleki főbohóc. Nélküle dőlnének a szponzorok, mint tehénből a szar. És persze heteken belül érkezne egy világhírű edző is…
Megnevezni ugyan nem hajlandó, de mi vagyunk már annyira jóindulatúak, hogy pontosan tudjuk, kiből áradna a tömény világhír…
Kösz, de ebben a században már ne!

31 komment

Címkék: kisteleki matthäus önérzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr85240900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

salamon 2007.11.25. 11:24:34

nem értem, hogy ez a poszt miről szól

Luchador 2007.11.25. 11:30:01

nagyon jo kis iras, koszike :) (bar azert Kisteleki igy is bekaphatja)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2007.11.25. 11:38:37

Nekem is ködös picit sajna. Kicsit olyan hatásvadász Lothár fikázó akar lenni.
Kisteleki meg elhuzhat a faxba. Bár ha valóben elkezdenek edzőközpontokat felhuzni a kicsiknek akkor maradhat:D

Hipertér 2007.11.25. 13:06:44

zombi tibi = a kis Kisteleki

maki 2007.11.25. 13:14:37

Ha Matheus egyszerüsít, akkor ez a cikk méginkább.Valóban Lothar nem volt egy zseniális edző,de mintha a Magyar -Svéd 0:1nél mindenki arról áradozott volna, hogy azt a csapatot lehet szeretni ,van benne fantázia, Matheusnak maradni kell.Ráadásul az tétmeccs volt, úgyhogy maradjunk annyiban zombika ,hogy Várhidinél még mindíg jobb volt.,Te pedig bértollnok vagy.

blekem · http://posz.blog.hu 2007.11.25. 13:32:16

lothar megint beszólt valamit? mi az apropoja ennek az írásnak? egyébiránt meg aki azt mondja, hogy inkább mattheus mint várhidi, az annak idején valami más focit nézhetett...

mjordan 2007.11.25. 13:36:19

Úgy bírom,amikor tolvaj mátyással kapcsolatban mindenkinek egy vesztes meccs(magyar-svéd) jut eszébe...:DDD.Annyira nevetséges.Hogy ott mennyire hajtottak,meg milyen jól játszottak.Ki a fsazt érdekel,már bocsánat,ha kikaptunk?Inkább nyertek volna hitvány játékkal...Egyébként most olvastam,hogy ez az idióta Várhidi már egy kicsit sokat képzel:A mai sorsoláson azt szeretné,ha az olaszokkal kerülnénk egy csoportba...:DDD.j

sergio77 2007.11.25. 13:40:51

Nem is tudtam, hogy Kistelekiék nem csak a Sport Pluszba vsárolták be magukat, hanem az indexbe is!!! Nagyon szép!
Zombi Tibi pedig pont azt csinálj, amiért az írásban Matthaust fikázza! Öregem! Ez elég nagy öngól!
Egyébként pedig szerintem egy világbajnok szavára kicsit többet lehet adni, mint egy Kisteleki vagy egy Várhidi szavára. Még akkor is, ha utóbbi legalább csinál valami láthatót is. Ja, ésnézd már meg, hogy a jelenlegi válogatottból kik azok, akik Matthaustól kaptak először lehetőséget a válogatottban. Esetleg rémlik egy bizonyos Priskin neve??? :)

bebe 2007.11.25. 13:56:15

Kedves blekem! Igen ,Mattheus nem volt tökéletes, főleg annyi pénzért már egy szakember is jöhetett volna,de vele hányadikak is voltunk a csoportban? Aztán úgy tűnik nekem ,hogy a csatárok sem voltak annyira impotensek ,mint a Várhidiéi.Úgyhogy szerintem te néztél más meccset.

sancho 2007.11.25. 14:20:01

Azt azért ne felejtsük el, hogy Lotharnak olyan közegben kellett dolgoznia, ahol az összes, jelenleg magyarországon számontartott edző ellene dolgozott!!!
Elég szar lehet úgy összeállítani a válogatottat, ha a klubok nem engedik el kamu indokokkal a játékosokat ( akik persze nem sérültek, mert a klub játszatta őket ), és Lothar kénytelen volt behívni másokat helyükre!
Vagyis nem engedték neki, hogy az általa legjobbnak ítéltek focizhassanak a válogatottban.
És persze ezért még kapott is az újságíróktól!
Azt se felejtsük el, kikkel tudták a magyar válogatottat összehozni az Ő neve által ( német, franci, brazil ... )

iezem 2007.11.25. 14:27:58

Matthäus sertettseget csak mediaehsege mulja felul. De ez nem baj, csak kinos. Egyebkent szivbol orulok, hogy a kedves kommentalok kozott akad olyan, aki kiigazodik az irasjelek es a szokozok elhelyezesenek zavaros sorrendisegeben. Ez szamomra az elofeltetele annak, hogy erdemes-e atolvasni az irottakat. De legalabb ti ekezettel...

cucu 2007.11.25. 14:32:07

kedves elvtársak! egy rohadt nagy baj van: mi magyarok nem vagyunk túl jók az üzletben. a foci meg már régóta az, biznic, abba pénzt kell fektetni, és majd megfiall az tíz-tizenöt év múlva. viszont ezt senki nem akarja, mert ilyen piócák telepedtek a focira mint a kisteleki meg a mateusz akiknek nincs ennyi idejük, meg pénzük, ezért annyit szívnak le belőle, hogy ne dögöljön meg teljesen az egész és lehessen tovább is szívni. azt meg el kell fogadni hogy nem vagyunk már futballnemzet... akkor kell izgulni amikor moldovával játszunk, nem akkor amikor a görögökkel... ez a szintünk... tapsolni kell ha kapura lövünk, ha meg véletlenül beakad akkor főleg de ennyi... aki mást hisz meg eb-ről álmodik az pont ezeknek a piócáknak segít akik örülnek ha megint elhisszük, és megint szívhatják a vérünk nyugodtan egy évig... ébresztő! kruva távol vagyunk a közép szinttől is. ha most elkezdünk építkezni 10 év múlva ott leszünk ahol a belgák, minnél később kezdjük el annál nagyobb az esély hogy mi már nem fogjuk látni. le kell kaszálni az egész mlsz+magyar szakember+ gyökér sportpolitikusok+ gyökér újsagírók+ foci körül lézengő seftesek befektetőnek álcázva társaságot.
addig is nézhetjük ahogy leülnek egymással a zuhanyhiradoba négerezni meg azon keseregni milyen szar ez az egész pedig ők megmondták ők jól csinálják, ők tudják... csak a másik
egy szó mint száz: nem mindegy mivel fikázza egymást ez a két balfax?

blekem · http://posz.blog.hu 2007.11.25. 14:32:46

kezdetben én megadtam neki a bizalmat, de amikor azt láttam, hogy igazából fogalma sincs, hogy mit műveljen a csapatával, értem ezalatt, hogy rengeteg fiatalt kipróbált, nem tudott egy épkézláb, egységes csapatot összeállítani, az összeszokásnak sokszor a jelét se lehetett látni, kicsit játékszernek tűnt a kezében a magyar válogatott. Talán (talán!) még két éve, és beállt volna egy irányba, ezt nem tudhatom. Világhír ide vagy oda, valahogy mégis természetesebbnek tartom, hogy egy nemzeti válogatottat nem egy más ország embere vezet, nem tudom elképzelni, hoez elhivatottság ugyanolyan szinten jelentkezne mindkettőnél. Várhidi sem tökéletes, de a Bozsik alatti mélyrepülést visszafordította, és a szurkolók is kezdenek hinni a magyar fociban, az, hogy most hanyadikok lettünk a csoportban, ezen már mit sem változtat, és nem erre kell koncentrálni. Ha egy hellyel előrébb végzünk mennyivel lett volna jobb? semennyivel...

da 2007.11.25. 14:33:42

Lothar igenis kiváló edző. Az hogy ő irányítása alatt sem értünk el helyezést a csoportban, az nem az ő tudatlanságát bizonyítja. Sokan elfelejtitek figyelembe venni azt az aprócska tényt amit a magyar foci az elmúlt 30 évben le tudott tenni: amortizáció, ennyi az egész. Lothar egy nagyon mély gödörből hozta ki a magyar focit. Többek között azt vetették a szemére, hogy megígérte hogy kijutunk a VB-re. Mivel kellett volna biztatnia a játékosokat, azzal hogy úgy sem jutottok ki akár mit csináltok. Az irányítása alatt egyértelműen fejlődőtt a magyar válogatott teljesítménye, annak ellenére hogy a magyar bajnokságra nem számíthatott. Ezt a fejlődést Bozsiknak egy mérkőzés alatt sikerült tönkre tennie, amit Várhidi folytatott az észnélküli fiatalítással.

nanemá 2007.11.25. 15:03:01

Lothar, annak ellenére hogy kiváló játékos volt, edzőként még sehol sem alkotott maradandót. Inkább egy marketig-pr bohóc, aki a játékos korában megszerzett nevét használja fel gyenge teljesítményének eltakarásához. Legnagyobb szívfájdalma a teljesség igénye nélkül: soha nem tud odaférni a Bayern és a német válogatott kispadjára, kirúgták a magyar válogatott kispadjáról, Salzburgban csak háttér ember tudott lenni, kirúgták a Rapidtól anno...
Ő a megmondó ember, aki mindenkinél mindent jobban tud. Sajnos emberileg is nulla, ezt már játékoskorában is bizonyította: saját csapattársa ellen fogadott...

rizla 2007.11.25. 15:44:48

"mintha a Magyar -Svéd 0:1nél mindenki arról áradozott volna, hogy azt a csapatot lehet szeretni ,van benne fantázia,"

és? ez a magyar - olasz után is így volt. sőt, most is így van. mellesleg a cikk sem vitatja matthaus érdemeit, dehogy ő lenne az atyaúristen, a magyar foci megváltója, az edzőzseni, a jóságos szent, mint ahogy magát beállítani akarja ugye, az nevetséges, és szánalmas túlzás. mellesleg az tény, hogy morállal ellátta a csapatot bőven, de normálisan összerakni már nem volt képes.

rizla 2007.11.25. 15:46:58

egyébként is mi a faszt képzel? kikapunk, és egyből jön ugatni? és mivan a jó eredményeinkkel? azt nem akarja kommentálni? sportszerűtlen, aljas húzás. arról szól az egész, hogy önmagát fényezze.
ennyit róla, emberileg egy hatalmas nulla, felejtsétek el végre.

sergio77 2007.11.26. 00:26:23

rizla!
Egy aprócska dologra felhívnám a figyelmedet! Matthaus nem jött ugatni a vereség után, hanem az mti kereste meg! Ha a kérdésed az, hogy a jó eredmények után miért nem mondta el a magáét, akkor javaslom, hogy küldj emailt a sport@mti.hu címre és kérdezd meg őket, hogy miért most kérdezték meg! és ugyanezt megteheted az info@ringier.hu címre is, ha a NS-os cikk alapján írtad, amit írtál. Előbb gondolkozz, utána szapulj! azt pedig meséld már el, hogy ki írta itt azt vagy mikor mondta Matthaus, hogy ő a magyar foci megváltója, az edzőzseni??? várom az idézetet!!!

rizla 2007.11.26. 02:00:50

sergio próbálj a sorok között olvasni konkrétan nem mondta, de ez a nyilatkozat az isteni lotártól (akinek egyébként szerettem a csapatát) semmi értelmet nem tükröz, kizárólag annyit, hogy ő a király. ha ezt nem érzékeled, akkor sajnálom, de buta vagy.

rizla 2007.11.26. 02:01:36

de persze mit várunk egy olyan embertől aki szerint minden idők legjobb játékosa beckenbauer, de közvetlenül utána matthaus következik (mármint ezt matthaus mondta magáról, amúgy imád E/3-ban beszélni szerény személyéről).

dr. Wilbur Swain 2007.11.26. 08:08:09

régen röhögtem ennyit, "Zombi Tibi, a bértollnok", muhaha :D
szóval: Lothar kerete eléggé marketing-alapú volt, plusz az ilyen Kapcsos Vincéket én nem bocsátom meg neki, hiába a germán-ölő Tor-ghelle
vmi Mourinho-mentalitású, taktikailag felkészült edző kellene, aki ugyanezt a keretet vinné tovább (ilyen edző azonban nincs, vagy aki ilyen, az nem megfizethető; ilyen Gregory-féle senkik nem kellenek)

the real 2007.11.26. 15:47:45

A játékos Matthaus nagy kedvencem volt; edzőként még semmit sem mutatott, a kapitánykodása alatti pénzügyi dolgokról pedig jobb nem beszélni (nem mintha most jobb lenne). Abban most igaza van, hogy a mostani keret nagy részét ő hívta be először, dehát ő kit nem? A kevésbé impotens csatárjátékról meg annyit, hogy a horvát-svéd-bolgár hármas elleni hat meccsen egy gólt szerzett a válogatott...

nokéremtisztelettel 2007.11.26. 16:29:32

the real:
azt azért ne felejtsük el, h akkor még Máltának 2 meccsen 6-ot 0 ellen, Izland (most Moldova) meg oda-vissza 3:2 ide.
Persze ettől még igaz, h edzőként semmit sem mutatott.
Ahogy az is, h VP meg még nála is JÓVAL kevesebbet. Legalábbis eredményben.

sergio77 2007.11.26. 17:16:31

rizla!
elnézést kérek, valóban annyira buta vagyok! De Te viszont még mindig azt hiszed, hogy Te nagyon okos vagy!!! Tiszta Lothar!!!

rizla 2007.11.26. 18:21:55

sergio77: én valóban okos vagyok.
lotharról meg még annyit (és utoljára), hogy nem, priskint nem ő fedezte fel, ahogy juhászt sem. volt U-válogatott focistákról beszélünk ugyanis..

rizla 2007.11.26. 18:23:46

"Ahogy az is, h VP meg még nála is JÓVAL kevesebbet. Legalábbis eredményben."

miért is? várhidivel meg a bosnyákokat vertük el. ők gyengébbek lennének, mint izland?
barátságos meccsen lothar caspata jól küzdött, de nem ért el semmit. oké, hogy ott nem is kell, de VP ezeket azért behúzta, olaszok, lengyelek. a török meccsel nem jó érvelni, de ezerszer tudatosabban, és jobban játszottunk, mint lotharral valaha is. miféle eredményt ért el lothar? máltát oda-vissza? húha, mintha várhidivel kaptunk volna ki máltán...
persze csak a szépre emlékeztek, érthető.

rizla 2007.11.26. 18:24:48

mellesleg tény: várhidivel sok helyet előreléptünk a ranglistán, lotharral nem. tények. ennyit az eredményekről.

nokéremtisztelettel 2007.11.26. 19:56:26

rizla:
Eredményen nem igazán a ranglistát értettem, hanem győzelmeket, döntetleneket, selejtező-végeredményt.
Nem is a néha szórakoztató és jó játékot, mert az is csak a lelkünknek jó, attól még nem jutunk sehova.

Akkor a "tények", sokadszorra (a valódiak, nem az MLSZ Matthaus-levelének ál-adatai)
Először az a "lista": UEFA, aztán FIFA
LM: 2004. jan.: 34., 72. 2006. jan.: 31., 70.
VP: 2006. nov.:32., 67. 2007. nov.:30., 52.

Különbség? Nem sok.

Tétmeccsek:

LM 10 GY 4 D 2 V 4
VP 8 GY 3 D 0 V 5

Hozzátéve azt is, h emlékezz, Bicskeivel is, Lotharral is, Bozsikékkal is viszonylag jól kezdtünk, aztán?

nokéremtisztelettel 2007.11.26. 20:13:33

Nem beszélve arról, h sem Bicskeivel, sem Matthausszal nem kaptunk ki selejtezőn mögöttünk rangsorolttól.
A jobbakkal legalább x-et tudtunk játszani.
Én ezeket sorolom az eredménybe.
Nem kisebbítve az érdemeket (mert én is locsoltam a sört rendesen aug. végén), a strandról jövő olaszokkal tétmeccsen játszottunk anno x-et, ugye.

Most mindenki örül, meg újra bizakodik, (hézusz, hányadszor?) 1-2 (!) fiatal miatt.
Pedig SEMMI sem változott. Adatok szerint még romlott is, de ezt most hagyjuk figyelmen kívül.

csupi 2007.11.27. 00:00:26

Akkor a medúzacsipszes bejegyzés után ide is belinkelem:
mlsz.hu/hirek.php?itemid=2535

Lothar bekaphatja! Kisteleki is! És persze Gyurcsány tehet mindenről! Tözsér meg mondjon le! Zombi Tibi meg ne szíjjon füvet!

rizla 2007.11.27. 00:51:37

nokérem: várhidi statja nem sokkal rosszabb lotharénál ez tény. egyébként várhidivel egyáltalán nem kezdtünk jól. pont ez a lényeg, hogy javul a csapata, nem pedig romlik. az öröm, és a bizakodás pedig nem annak szól, hogy most majd kijutunk (nem jutunk ki), csak annak, hogy képesek vagyunk nézhető meccsekre, sokkal többször, mint nem nézhetőekre. ennyi. egyébként nem az edzőn, és a játékoson múlik a jobb eredmény - ez paradoxnak hangzik de nem az- várhidi a játékosok képességeihez képest egészen jó teljesítményt hoz ki belőlük, és ez a lényeg. a játékosok pedig a korlátozott képességeik ellenére viszonylag jól játszanak. sajnos lehet itt edző akár murinho is, csizmadia akkor sem lesz gyorsabb. az utánpótlásban kell reménykedni, ha az javul, szép lassan javulni fog a játékosállomány is, és akkor ütősebbek lehetünk. a reménykedés ennek szól tehát elsősorban, mivel külföldi igen jó nevű klubokban ott vannak a nagyon fiatal játékosaink, és ha csak egyikükből lesz valami, már előrébbléptünk. ugye mondanom sem kell mekkora ugrás lenne a magyar focinak, ha németh dobbantana liverpoolban. vagy stieber az aston villában. ez utóbbira például igen nagy esély van...
várhidit hagyni kell most dolgozni, nem rosszabb lotharnál, viszont legalább olcsóbb. sok értelme nem lenne egy kapitányváltásnak. amúgy mi mást tudunk tenni reménykedésen kívül?
süti beállítások módosítása