HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Ceronaldo a strandon

2009.06.29. 10:48 Futó Lada

Tegnap délután - meg nem erősített hírek szerint - talán a hirtelen jött kánikulának köszönhetően, talán a sebtiben elfogyasztott 6 sör tette, de megesküdnék bármire , hogy láttam a strandon amint Christiano Ronaldo és Erős Karcsi lábtengóztak a gyerekmedence mögötti füves részen. Egész éjjel nem hagyott nyugodni a dolog, mert UFÓ-t már láttam félrészegen, de ilyet még nem. Nem is késlekedtem reggel , és oknyomozásba kezdtem.

Először magát az érintettet hívtam:
-Te Karcsi! Tényleg Ronaldóval lábtengóztál tegnap?
- Ja.
- És honnan ismered?
- Bejelölt múltkor iwiw-en. Visszajelöltem és akor így. Mondta múltkor, hogy épp lenn pancsol a Miami strandon, de köv. hétre már átruccan Californnia beach-re, mert más a feeling. Mondtam neki, nálam is ez megy, most a Dagályon feszítem a víztükröt, aztán ha már Michelin-esre áztam, akkor átmegyek a Pascalra, hogy felszedjek egy kis Hawaii-barnát a strandizmokra. Erre azt mondja átjönne. Mondom : gyere! Kérdi van-e dedikált Filó mezem. Mondom: pont van egy, ha kell tied lehet, én majd szerzek másikat.
- És egyből lábtenisz meccs lett?
- Tudod hogy van ez, ha két igazi labdarúgó találkozik, abból előbb utóbb focizás lesz. Gondoltam jam-eljünk kicsit, kihívtam egy-egyben, mert kicsit nagy arca volt, így megmutattam neki , hogy a szinonima-szótárban miért a „pengés spíler” van írva a „magyar focista” szócikkhez.
- Nyertél?
- Hát…az első szett elment , mert napnak háttal voltam, és megégett a biccentő izmom, és amikor meg akartam fejelni a zsugát grizzly-mód akkor húzódott. A második szettere kiismertem, és már pont aláztam volna, mikor kezdődött a vízi-aerobik, és  nekem a kondi azért mindennél fontosabb, ezért menni kellett…utána meg foglalt volt a pálya, így toltunk egy lángost , és ennyi.
- És a Filó mezt odaadtad neki?
- Igazából Figó mezt akart, csak raccsolja a g-t.

Következő utam Erzsike nénihez a lángososhoz vezetett.
-    Igen, volt itten. Aszongya nekem: „frutta di more”. Lajosom meg amore-t értett, hát több se kellett neki, úgy tésztás kézzel kirohant igazságot tenni. Azt hitte meg akar szöktetni így az aranylakodalom előtt. Erre előtte termett egy ember, aki akkora volt mint egy stelázsi, és mondta, hogy „nem kell a virtus papa, csak félreértés volt”,meghogy a gyerek valami víájpí. Gondoltam már az anyja is pösze volt szegénynek, ezért nem vitte logopédushoz. Nem Ájpi,hanem Árpi!..merthogy így már ismerős volt,mert Lajosnak van a polcán vagy fél méternyi Vi Lenin, gondoltam ez a Vi Árpi annak a fia, vagy unokája. Meg addigra már odaért a Karcsika is a sajtos-tejfölös-csilis lángosáért, és ő segített; mondta hogy ilyen tengeri izék kellenek a srácnak. Hát…fene a gusztusát..Lajosom csapott rá neki egy adag hínárt, meg mohát a nagyhullám-medencéből, meg tett rá kukoricát mert az mégiscsak tengeri…

Kovács Heimlich vizesblokk-führer:
-    Itt kérem rend van, tisztaság, meg higgiénija. Még a hypó-szag is elvágólag van. Erre berongyol egy ilyen suhanc, valami zöld dzsuvával a kezében és magára zárja az ajtót.  Persze hogy csapkodni kezdtem az asztalt a strandpapucsommal. Erre bejön az az öltönyös böszme. Na mondom: „- Itt az APEH-ellenőr, ez a surmó meg ÁFÁ-s számla nélkül glettel a 3-asban.Már csak ez hiányzott! „  Szerencsére nem az volt, csak mondta , hogy ő rendezné a számlát, nem kell aggódni. Mondtam neki, hogy rendben van, mivel számláló van az ajtón, akkor ez eddig 2*50 pénz, plusz ha a fia vagy kije összerondítja a csempét, akkor az még felár lesz, vagy feltakarítja! Aztán még beordítottam a gyereknek, hogy ne használjon sok papírt, egyrészt mer nagyon fogy, másrészt mert eldugul a lefolyó, és a csőgörény meg ezen a héten kölcsönben van a Palatinuson.

K .Elvira megélhetési modell

-    Kit? Ja persze ismerem. Hogyne. Mit is mondtál hogy hívják? Cé Ronáldó? ..és híres? Ja már tudom is, a Cé vitamint róla nevezték el ugye? Ja nem? Aha.. Akkor nem is biztos hogy ismerem. Hogy világhírű focista, meg gazdag? Ja! Igen ismerem, és odajött hozzám, és dicsérte a szememet, és feleségül kért, és valószínűleg ő a kisgyerekem apja, és jön vissza hozzám, mert csak engem szeret….Mikor adjátok le a TV-ben? Blog? Híres ? Na hagyjál nincs nekem erre időm…

Hát ennyi. Mindenki döntse le maga, hogy mennyi ebből  a valóság. Szerkesztőségünk most kapott hírt egyébként egy emberről, aki Matthaust látta a Vidi kispadján.
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr141215170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

impulzusmoduláció 2009.06.29. 17:32:51

ezzel a dumaszinház is megvenne

dr. Wilbur Swain 2009.06.29. 18:19:15

közepéig jó :) ez a tenger gyümölcseis lángos volt már!

vagye1 2009.06.29. 21:33:48

Ha a focihoz is úgy értenél amilyen jó a dumád, akkor élesebb témákban is ilyen jókat írnál.
süti beállítások módosítása