HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Egy elmaradás amit közösen kell pótoljunk

2009.07.24. 16:59 végh hanta

Ment a nyaggatás, hogy nem volt eredményhirdetés a tippjátékról és a kommentversenyről. Tényleg nem. Utánanéztünk, sehol nem találtuk. Mi sem.

Most viszont a kommentveresenyest megorganizáljuk. Mi sem szebb dolog, mint a tavaszi menetelést újra átélni, újra nagyokat kacagni egy-egy pályamunkán. Beáldozva két csobbanás közötti időmet, laptopot, mobilinernetet és Demjén Ferenc cédéket ragadtam, elhasaltam a kertben és gondoltam: megírom.

Olvasgattam bőszen a kommenteket, aztán soknak éreztem valahogy. Később leszűkítettem a tippjáték eredményhirdető posztjaira. Az is sok volt, de hatalmasakat vinnyogtam a röhögéstől. Végül úgy döntöttem, hogy én eredményt biza nem fogok hirdetni, helyette tegyük meg közösen! Kiválogattam néhány számomra nagyon kedves kommentet, idemásoltam, majd alábiggyesztettem egy szavazómotort és kimondtam magamban: kedd, 23 óra 59 perc a határidő. Tehát együtt fogjuk eldönteni a sok kedvenc közül.

vérfarkas
Nyíregyháza-Haladás 1:1
Idegenben is pontot szerez a Hali, de a szurkolók elégedetlenek a szögletaránnyal. Az indulatokat csak egy edzőváltás csillapíthatja le, érkezik a Dunántúl örökös edzője Keszei Feri bácsi. (A kelenföldi restiben hosszú a sor, Döme lekési a Ciklámen IC-t, így késve ér Szombathelyre.)

cikoria
MTK − Vasas 2-2
Magenheim doktort sürgős esethez riasztják, így Julcsi kiszökik a szobafogságból és meg sem áll a Hungária körútig. Évek óta egy Mladen Lambulics poszter lóg a szobája falán, itt az alkalom, hogy autogrammot kérjen tőle. Sajnos a cselekmény bonyólodik, mert Ádámot pont a Hidegkuti stadion lelátójára hívták ki, ahol a büfében elgédetlen Tóth András lefejelte a pultost, mivel kevésnek vélte a cukrot a forró teájában. Julcsi próbál elvegyülni a tömegben, de objektív okok miatt erre esélye sincs.

MágnesPeti
Újpest-Siófok 1-0
Hogy mondjak ha a siofok trenere a ”Lazar” nevet tetovaltatja a nemi szervere?
Aczel Szentes-iti az eszkozt.

rekarte
DVSC - Nyíregy 2-2
Színtiszta barokk. Apostu túldíszített megmozdulásai a keleti rangadón élményszámba mehetnek. Ramos egy-egy elfutása és beadása, illetve Kerekes pár akciója már rokokó jegyeket, például többszörösen hajlított görbe vonalakat idéz.

Black Lotus
Debrecen – Siófok 3-0 Szép-szép ez a három bajnoki cím a közelmúltból, de az igazi bravúr mégiscsak Mörtel Béláé, aki a kieső Debrecenből tudott gólkirály lenni, állapítja meg ifj. Lakat. A cikk végén szelíd feddés Sándor Tamásnak, aki a válogatott szünet alatt egy vietnami hajnövesztő segítségével hosszú loboncot eresztett.

fulmerz
Vasas – Haladás 1-0
Nincs gólveszély a Fishgiving részéről, az AS Iron pedig ezt kihasználja.

futó lada
Siófok-Kecskemét 1-0
"Először nem ismertem meg, de mikor kérdeztem, mivel kéri a lángost, és azt mondta, hogy tenger gyümölcsével, akkor egyből beugrott, hogy kicsoda. Olyan, mint a többi átlagos ember, kivéve, hogy nyolc testőr kísérte."(ismeretlen lángossütő)

vidi-master
Kedves Naplóm, ma hazai pályán fogadtuk a bajnokesélyes Újpest csapatát. sajnos a nyomasztó melegnek és a késői kezdésnek köszönhetően én már a játékoskijáróban elaludtam. <itt hosszasan elemezzük Garami mester toposzát, majd katarzis> Zárom soraimat, mert a nővérke hozza a kacsát.

OJ

REAC – Rákóczi 1-1
Kapcsos állítólag csak külföldre szerződhet, de vajon a Mars annak számít-e?

10 komment

Címkék: tippjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr771266278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Wilbur Swain 2009.07.24. 17:40:20

hmm, eddig én vagyok a szavazók 50%-a :)

sunbird75 2009.07.24. 20:27:23

Nem ez az egy indoklás döntött B.L. mellett hanem az egész éves rekeszizom elleni támadása, de ha lehetne akkor szavaznék vérfarkasra és cikoriára is.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.07.24. 20:47:50

cikoria fantasztikus, ahogy a teleregény párhuzamos szerkesztésű cselekménysorába ágyazta az mtk-vasast, egyértelmű, ha nem ő nyeri, akkor bunda!

[persze a többi is k. jó]

JESTER 2009.07.27. 09:18:10

ha egész éves rekeszizomról van szó akkor vérfarkas a befutó, legyünk tárgyilagosak :)

rekarte · http://openmuvi.blog.hu/ 2009.07.27. 11:10:19

JESTRER:

szerintem, ha egész évről van szó (tehát őszt is belevesszük), nem olyan egyértelmű a verseny kimenetele. cikoria is végig jó formában volt

snowblind 2009.07.27. 11:43:28

Fakk... Beírtam a kommentet, aztán elszállt az egész...
Szóval: elvileg csak a tavaszi 15 forduló számít (válogatottal vagy anélkül...), mivel az őszinek már volt eredményhirdetése, díjazása, etc.
Egyébként meg osztom sunbird75 véleményét, nálam is B.L., vérfarkas és cikoria a három legjobb, sorrend nélkül.

JESTER 2009.07.27. 14:00:31

@rekarte: OK-OK, ízlések és pofonok. A tavaszt nézve nálam egyértelműen az idült vérfarkas cinizmusa vitte a prímet. Másnál meg cikoria szofisztikáltabb stöccösködése volt a nyerő, ez a szép - a sokféleség (+ a sok Kispest-győzelem) gyönyörködtet.
Az a baj hogy az egy szál csökött őszi komment-bronzom egy ilyen tavaszi mezőny mellett fabatkát sem ért, de legalább jókat lehett röhögni péntekenként.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2009.07.27. 21:11:03

Azért az a fishgiving 15 év távlatából is gyomron fog baxni mindenkit, valljuk be... :)

vérfarkas 2009.07.27. 22:02:15

Nekem úgy rémlik, tavasszal Black Lotus volt legtöbbször dobogón, de cikoria kommentjei is ütöttek.talán nem véletlen, hogy velem együtt kihagyták a nyitányt, gondolom, még ők is alapoznak :-)

JESTER 2009.07.29. 09:43:56

"alán nem véletlen, hogy velem együtt kihagyták a nyitányt"
ne arcoskodjunk, ordas vérfarkas barátom, ne arcoskodjunk :)
süti beállítások módosítása