HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Mindegy, hogy honnan pattan be!

2010.10.12. 15:00 Kiß B.

Szinte pontosan tizenhárom éve történt. Tizenhárom éve, és egy napja. Szombat reggel volt, még csöndes volt az utca, de a reggeli gyanánt bekapott kifli végét is a kertkapu felé menet nyeltem csak le, a cipőhúzás közben legurított tea után. Készülődtünk az esti Finnország elleni VB-selejtezőre. No nem Helsinkibe, az Olimpiai Stadionba indultam, hanem Márk barátomhoz, a kaposvári Szondi utcai lakótelepre.

 

Márkkal öt perc ismeretség után barátságba kerültem, akkor, amikor egy évvel korábban első napunkat töltöttük a Toldi Gimnáziumban. Alig vártam már az évnyitó végét, hiszen selejtezőt játszott a csapat, és bár izgatott, hogy milyen lesz az új iskola és az osztálytársak, a függőfolyosón állva csak bámultam a menza lapostetején táncoló esőcseppeket, miközben azon járt az eszem, hogy vajon mi lehet a Népstadionban, képesek lesznek e Halmaiék és Klauszék legyőzni a finneket. Már csak az eredményre értem haza, Orosz Feri góljával hoztuk a meccset!
Másnap az iskolában egy szemüveges, kopaszosan rövidre nyírt hajú srác mögé ültem le tantermünkbe. Senkit nem ismertem, így érdeklődve dobtam le a hátizsákom a leghátsó sarokba. Ekkor láttam, hogy a szemüveges srác éppen a Nemzeti Sportot bújja a tegnapi meccs összefoglalóját olvasva. Megszólítottam, odaadta a fél lapot, azóta tart a barátságunk Márkkal, akivel aztán már pár hét múlva együtt mentünk Rákóczi-meccsre, és szombatonként vagy iskola után közösen vágtuk a konfettit a lakótelepi reklámújságokból a hétvégi rangadókra. Csatlakozott hozzánk Fali is, aki már általános iskolás korában is Márk osztálytársa volt, és bár neki a kosárlabda volt a kedvence (korosztálya egyik legjobbjának számított) hozzánk hasonlóan szinte minden sportért, különösen a fociért is rajongott. Ott volt még Zolika, a miskolci születésű csöndes osztálytársunk, aki büszke volt arra, hogy már 1988-ban volt a nagypapájával egy Diósgyőr-Rákóczi meccsen, Miskolcon. Őneki a mai napig a szíve egyaránt dobog a Rákócziért és a Diósgyőrért. Jani Osztopánban élt, éppen ezért ritkán tudott velünk jönni meccsre, de ha ott volt, akkor garantált volt a jókedv. Ő talán nem szerette annyira a focit, mint mi, de szerette a társaságunkat, ezért a lelkesedésünkben is osztozott. Ő volt az osztály talán legjobb szívű tanulója, emellett pedig talán az iskola legerősebb gyereke, amit későbbi küzdősport-sikerei is igazoltak. Ezekkel a srácokkal ültünk be négy éven keresztül minden reggel pontosan negyed nyolckor a Toldi Ételbárnak nevezett, igazi „késdobáló” kocsmaként működő műintézménybe, hogy megigyunk egy-egy pohár vizezett üdítőt, és elszívjuk a korábban Vilma néni kisboltjában fejenként tizennégy forintért vásárolt két-két szál „barnaszofit”, a sportsajtó, és olykor egy pakli magyar kártya köré helyezve gondolatainkat.


Ezekkel a fiúkkal futottam én össze azon az ominózus reggelen is, kiegészülve Misuval, aki korábban Márk és Fali osztálytársa volt, majd szakmunkásképzőben tanult tovább, de félig-meddig külső tagként tekintett rá az osztályunk. Ez a srác mindent tudott a futballról, fejből mondta a különböző bajnokságok eredményeit évekre visszamenőleg is, gyakran teszteltük a korszak legjobb sportlapjának, a Foci Világnak hasábjairól vizsgáztatva. Soha nem tudtuk megfogni! Azon a reggelen Márk és Misu, ahogy minden szombaton, szórólap kihordással kereste meg a zsebpénzre valót, azonban aznap  hiába is keresték a panelházak postaládáiban a   városban éppen megnyílt kozmetikai nagyáruház prospektusait, azok Márkék konyhájában kötöttek ki. Ott valamennyien ollót ragadtunk, és órákon keresztül vágtuk fel konfettinek a több mint 25 kilogrammnyi papírt. Ebédre mindenki hazament, majd koradélután vásároltunk néhány üveg italt. Márk szülei ugyanis vidékre utaztak a nagyszülőkhöz, így minden adva volt életünk addigi legfontosabb meccsének megnézéséhez. A kisboltban Sanyi, a boltos rosszallóan kötődött, hogy nem szolgálhat ki ilyen „kopasztökűeket” itallal, meg cigarettával, de azért került ez is, az is a szatyorba a szotyi meg a ropi mellé. Márk előzetesen beszélt az alsó szomszédjával is, hogy ne lepődjön meg, ha extra függönyt kap a teraszra, ugyanis készítettünk egy több méteres transzparenst a nemzeti válogatott tiszteletére, amit a lakótelep elismeréssel vegyes érdeklődéssel vett közszemlére. Magunkra pingáltuk a nemzeti színeket, és feszülten ültünk a TV elé. Azt játszottuk, hogy minden magyar csapat játékosának ittunk az egészségére. Ittunk Váczi Zoliéra, Illés Béláéra, Simon Tibiére és a többiekére, persze főleg a kaposvári kedvencere: Miovecz Zolira, Szabó Mikire és Házi Lacira. Ebből kifolyólag amúgy is mámorosan néztük a mérkőzést, de ahogy vége lett, az volt maga a mámor! Az utolsó negyedórában Sumiala gólja után nyomtunk, nyomtunk, és amikor a kapusról a hálóba vánszorgott az egyenlítést jelentő labda, az maga volt a földöntúli boldogság. Egymást ölelgetve, könnyezve, teli torokból üvöltve dobáltuk a petárdákat az erkélyről. Az alsóbb szomszédok azt hitték, hogy esik a hó, amikor a több zsáknyi konfetti beborította a lakótelepet. Még a rendőrök is kijöttek, de nem tudtak ránk haragudni, csak azt mondták, hogy „Takarítsátok fel gyerekek!” Boldogan söprögettünk is, amíg egy Kempig bicikliről leugrott utcaseprő egy üveg sörért és két szál cigiért szolgálatba nem helyezte magát. Aztán nekivágtunk a városnak! Céltalanul, de valahogy a stadionnál kötöttünk ki. Abban az időben a Gödör még felújítás előtt állt, a mostani Vasas vagy MTK stadion vendégszektorának  szintjét hozta, de a koromsötétben így is tucatnyi emberrel találkoztunk, akik pezsgősüveggel mentek oda. Úgy látszik, valami ösztönös kényszer mindenkit a pályához húzott! Mennyi ilyen ünnep lehetett aznap az ország különböző pontjain?! Vajon hány meg hány korunkbeli srác emlékszik vissza kristálytisztán arra az estére hosszú évek után is?! Gyanítom, vagyunk egypáran! "Csak" egy fenékről bepattant gól kellett hozzá!

Sok ilyen élmény kellene, hogy a mostani középiskolások is egy életre a foci szerelmesei legyenek! Ezek azok a pillanatok, amik meghatározóak lehetnek egy játék megszerettetésénél. A sikerélmény, amire nagyon hosszú ideje várunk. A lehetőség pedig adott. Például me este újra Finnországban lép pályára a magyar csapat. Én ezekkel az emlékekkel ülök majd a TV elé, és azzal a reménnyel, hogy a mostani tinédzsereknek is lesz miért emlékezni erre a sorozatra. Mondjuk tizenhárom év múlva. Győzzünk egy góllal, az meg mindegy, hogy honnan pattan be!
 

37 komment

Címkék: finnország feltámadás válogatott öngól

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr662365544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

végh hanta · http://labdabiztos.blog.hu 2010.10.12. 15:39:48

Én a volt középiskolám színháztermében néztem, évfolyamtársaimmal. Szereztünk egy vásznak, meg egy akkoriban még ritkaságszámba menő projektort és felültünk a terem lépcsőzetes lelátójára, mint egy stadionba. Szotyit köpdöstünk mindenfelé, és talán még sört is becsempésztünk magunkkal.
Emlékszem, a gól után ugráltunk a színpadon, egymást ölelgettük, és éreztük, ez a vébé megvan.
Nem úgy lett, de az a délután az egyik legszebb futballemlékem.

JESTER 2010.10.12. 16:06:59

nagyon jó a cikk! Sok ilyen kéne még...
Én öcsémmel és egy jóbarátommal 3masban néztem a meccset a barát lakásán... nekünk ez volt kis túlzással a meccsrejárós csapatunk, bár a jóbarát szíve (érthetetlen módon) osztozik a IX. és XIX. kerület között de ez mellékszál, csak azért írtam mert kraci is kitekintett a haverok hovatartozására :)
Mi amúgy hagyományosan a pesszimista vonalat visszük így Sumiala gólja után már erősen temettük a csapatot, hogy aztán a 92. percben túlordítsuk az artikulálatlanul üvöltő Faragó Ricsit ("11emberrel vééééédekezni"-sose felejtem el Ricsi ordibálását) és egymást ölelgetve csempésszünk stadionhangulatot a wekerlei emeleti kis lakás sötétjébe! Nagy este volt...utána meg 4. állandó kollégánkkal kiegészülve húztunk le a fűtött műhelybe gombfocizni némi pörkölt tökmaggal, mert a gombbajnokságból volt még egy korábbról elhalasztott Honvéd-Fradi rangadó amit abszolválni kellett! Nagy este volt.

pajzán gyula 2010.10.12. 16:45:32

a Bibó szakkoli alagsorában néztük egy ótvaros tévén a haverokkal. már éreztem, hogy lázas leszek, de nem törődtem vele, főleg az egyenlítés után. utána napokig fentrengtem lázasan, de az akkori este mindenért kárpótolt...

egészen elképesztő végkifejlet volt. Az egyenlítés után a riporter azt ordította: mindenki a kapuba!!! rohadt jó volt. aztán jöttek a jugók, de kit érdekel. a finnek ellen mi voltunk a királyok. mindent bele!!!

végh hanta · http://labdabiztos.blog.hu 2010.10.12. 16:48:48

@pajzán gyula: óh, a bibó szakkoli alagsora, mennyi-mennyi szép emlék. egyszer egy szilvesztert csöveztünk át a klubszoba előtti átjáró kanapéján, órákig bámulva a szemben lévő kapcsolótáblát :)

pajzán gyula 2010.10.12. 17:10:17

@végh hanta: ugye-ugye, mindig van közös emlék, hehe

pajzán gyula 2010.10.12. 17:13:49

@végh hanta: jut eszembe, a finn-magyaron kívül a legélesebb emlék arról az alagsorról egy gengszterbuli volt, még '99ben vagy 2000-ben - amikor Bin Ladenről még csak a (diákelőfizetéses) Newsweekben lehetett olvasni és én neki öltöztem be. nagy siker volt, legalábbis a dressz miatt, mert ugyan a kutya nem tudta, h ki az, de legalább jó kis arab gengszternek néztem ki.

A Budaörsi koliban a büfét üzemeltető Jimmy nevű arab csávó kötötte meg a turbánomat...na ennyi szellemidézés elég is lesz, most jöjjön, aminek jönnie kell - üssük a finneket!

1..2..3..4..5..6 2010.10.12. 20:13:57

kraci...ezt élmény volt olvasni.
én szintén akkor kezdtem a középiskolát. annyi volt a különbség hogy a suli a népstadion közelében volt, így az ottani gólt először a t szektorból később pedig a telesport főcímében láttam jópárszor:)
de mintha saját emlékeim lennének itt felvázolva:)

Futó Lada 2010.10.12. 20:43:57

.. :)

Én katona voltam, az első félidőt bent hallgattuk rádión, félidőben mentem ki az őrhelyre a váltással,ültem a tök sötét telephely még sötétebb közepén a toronyban. Egyszer csörög az orifon : "Nehogy fejbelődd magad, vezetnek a finnek"...
Mérgemben leballagtam a toronyból,hümmögtem, rugdostam a csöveket, gondoltam körbejárom a telephelyet..
csörög az orifon..Vaslépcsőn fel, rohanás, gondoltam jön a leb.szás,amiért nem a szolgálati szabályzatnak megfelelően használjuk a készüléket..felkapom, bejelentkezek,és csak ennyit hallottam: "Góóól , góól bazmeg! Egyenlítettünk !!! Góól" , meg valami artikulálatlan üvöltés a háttérben a többiek részéről....hátborzongató volt..

Artie 2010.10.12. 20:59:29

@Futó Lada: Inkább ne ment volna be. Az a 12:1 nagyon nem hiányzott.

Futó Lada 2010.10.12. 21:17:40

@Artie: ..én örülök hogy bement, 12:1 ide vagy oda...mert azzal hogy akkor bement, meg ma is bement,már egy lineáris sort tudunk felállitani..a finnek úgyanúgy a végén buknak ellenünk, mint mi a svédek ellen, hovatovább Dzsudzsák Bazsi a mi Ibrahimovicsunk a finnek szemszögéből.. :)

A 12-1 meg másra nem is volt jó, legalább elrettentő példának...persze lehet végül kiderül hogy bunda volt, sima 12-0 lett volna, de Illés Béci befizetett egy gólra a hallhatatlanságért.. :)

TomAce 2010.10.12. 22:00:22

Remek írás!
Faragó Ricsi ordításához egyedül Hajdú B. MU-mecces sikolya fogható...

hajdú 2010.10.12. 23:43:46

Az egy feledhetetlen élmény volt, ahogy az utolsó percekben összevissza fohászkodtam a tévé előtt, hogy aztán az utolsó percben a bénán odacsúszó Sebőkvili körül keveredett követhetetlen kavarodás és labdapattogás után artikulálatlanul üvöltsem hogy góóóóóóóóóóól :)))

De hát nem megint ordítós lett a finn-magyar utolsó pillanata?! Azt hiszem végérvényesen bejátszottuk magunkat a finnmumus szerepbe :D

ildottore 2010.10.13. 05:30:28

nagyon bejött a tipped, mindig legyen így!

TomAce 2010.10.13. 09:31:24

Egyébként szerintem ez egy nagyon gyenge napot kifogó finn csapat volt, ötlettelenül játszottak, három igazi helyzetük (és a gól is) a mi védelmünknek köszönhető, különösen a gól előtt volt fájdalmas nézni, ahogy Juhász és Laczkó nem érti meg egymást. Azt láttátok amúgy, mikor Juhász nekiment Liptáknak? Úgy a 70.p erc magasságában, Lipi visszapasszolta neki csínbe, el is vesztettük a labdát és majdnem gól lett belőle. Utána volt az, hogy szintén Liptákról jött el Forsell és Királyban akadt el a lövés. Szóval, kell egy belső védőpár Juhász mellé, mert az mégsem járja, hogy Vanczák a legjobb oda. Lipták sajnos egyre gyengébb teljesítményt nyújt. Ellenben Elek már nem először játszik nagyon hasznosan, egy holland-belga szerződés jól jönne neki télen.
A többiek meg jók voltak, a középpálya és a csatársor is kitett magáért, Gera is kezd belelendülni, volt két emlékezetes pillanata (régóta az elsők) - örülök, hogy okosan küzdve megvan a három pont.

pajzán gyula 2010.10.13. 11:55:20

hehe, a Ricsi közvetítésében felhívnám a figyelmet, hogy azt mondja: "mindenki menjen előre. Dombi marad leghátul" He?? Miért Dombi? Ő volt a legkisebb, ezért?

Ja, és Mracskó bajsza felejtehetetlen!!

Tegnap az artikulátlanságban vetekedtem Ricsivel. A neten hoztam be vmi linket, közben a gyerekeket fürdettem. Az indexen 0-1, aztán mire bejött a link 1-1. Mondom, nem igaz. Gyerekek kádba, aztán még belenézek, lesz ami lesz. Elek elfut, Dzsudzsi elereszt - góóóóóóóóóóóóóóóóóóól!!!! őrület, az ilyen élményekből lehet erőt meríteni!!!

Erosa · http://koteny.blog.hu/ 2010.10.13. 12:53:21

@TomAce: Jó cikk, amúgy szerintem meg pont Juhász volt a legrosszabb a védelemből, a gól az övé volt, nézd vissza, kilépett ész nélkül a védőfalból és a helyére lőtték be a labdát. Mondjuk én a máltai szégyen óta haragszom rá, ott lejáratta magát sajnos a szememben.
A támadósor tényleg egyre jobb!

Circus 2010.10.13. 13:20:56

@pajzán gyula:
nekem is hasonló volt az élmény, öcsém telefonon közvetített, amikor kb 5 perccel a vége előtt másodszor csörrentett rám, csak annyit nyögtem a telefonba: 'mondd, hogy lefújták, és vége...'

Miután nem ez volt a helyzet, így már nem hajtottam annyira, de pont akkor léptem a szobába, amikor Elekhez került a labda... a többit meg már többen leírták - artikulálatlan 'góaóaeóólólel' üvöltés :)

Namost megint lehet számolgatni egy darabig - főleg, hogy 1 órán keresztül vezettük a csoportot :). Ha másban nem, itt azért már látszik az előrelépés - most TÖBB esélyünk van a továbbjutásra, mint a sorsoláskor! Legalább ezt értékeljük már... :)

Frigo 2010.10.13. 14:10:07

@pajzán gyula: Azért maradt hátul Dombi, mert ő volt a leggyorsabb, így ha valaki kontrázni akart volna, akkor azt utolérte volna. Na most akkor mi történt volna? Szerintem Dombi eljátszotta volna, hogy elbuktatják. Sárga a támadónak. :)

slowmotion 2010.10.13. 17:55:45

én speciel nem értem haza, csak a nyilatkozatra, de amilyen gyászhuszár képpel nyilatkozott eSanyi, totál azt hittem, hogy kiszívtunk.
komolyan mondom, Seduxen-fél üveg vodka után nincs ennyire belassulva az ember, mint amilyen tegnap ő volt.

biztos a péniszek grafikai megalkotása sokat kivesz az emberből.

slowmotion 2010.10.13. 17:56:29

a cikkíróhoz: dráma, vagy zene szak? :D

Kiß B. 2010.10.13. 19:23:03

@slowmotion: akkor még volt "sima" gimis szak is, imádtam oda járni!

Kösz mindenkinek a sztorikat, tényleg jó tudni, hogy sok ezer (millió) emberben ugyanaz a rugó dolgozik :)

Tegnap Végh Hanta kollégával egy népesebb társaságban néztük a meccset egy puccos belvárosi helyen... Meg is állt a pina colada a szivószálban a sznob csajok szája és a pohár közt a 94. percben! :)))

gabesz7004 2010.10.13. 20:37:56

Nagyon jó poszt, gratula érte! Te kis huncut 19,23-kor kommentelsz! :)

gabesz7004 2010.10.13. 20:39:03

Nagyon jó komment, gratula érte! 19,23kor kommentelsz? :) Zsivány!

housemd 2010.10.13. 21:10:43

Kiváló cikk, bár magam részéről nem emlékszem ekkora katarzisra... én ilyeneket csak kosárdöntők után éreztem az utóbbi évtizedekben.
ami a meccset illeti: le a kalappal, végre megint nyertünk tétmérkőzést, idegenben, a sorsoláskor nálunk előbbre jegyzett csapat ellen. Ami tetszett: Koman (becserélésével lényegesen jobbak lettünk előre) Dzsudzsák (azt játszotta, ami tőle elvárható) és Szalai - meg-megvillantott néhány nálunk szokatlan csatárerényt.
de. a finnek nagyon-nagyon gyengék voltak. az első félidő egy REAC - Paks mérkőzés színvonalát idézte. a másodikban belőttük az első komoly helyzetünket - ez dicséretes, de a hazaiak utána sem tudtak igazán erőteljes nyomást kifejteni. a végén nagy adok-kapok alakult ki, nagy szó, hogy mi jöttünk ki jól belőle.
Megint kiderült: legalább két gól kell, hogy meccset nyerjünk, mert a védelmünk még egy igen harmatos ellenféllel szemben is jók minimum egy gólra.
valamint az, hogy akkor van esélyünk, ha a középpályán és elöl legalább 3-4 ember átlag feletti teljesítményt nyújt. most ez összejött. tavaszig reménykedhetünk, ez jó érzés.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2010.10.13. 21:20:05

hihetetlen volt az az öngól anno. én egyébként kint voltam az odavágón, ahol bűnrossz meccsen orosz feri góljával nyertünk. a szünetben (vagy a második félidő elején) leszakadt az ég, évekig emlegettük azt, amikor a sűrű zápor közepén egy hang két sorral fölöttünk azt kiabálta, hogy "nem lehetne egy kis jeget is?"

slowmotion 2010.10.13. 22:03:14

@-kraci-: tudom h volt sima szak is, csak gondoltam hátha művészlélek :)

@housemd: részemről röplabda, még a '90-es évek közepén a Kaposvár-Szeged rangadók voltak hasonlók. dugig tömött nézőtér, ötszettes meccsek a döntőben, ki kellett nyitni a vészkijáratokat, hogy mozogjon a levegő, de óriási volt a hangulat.
kb mint ami a Lauberben szokott lenni

Kiß B. 2010.10.13. 22:43:53

@gabesz7004: ma szakmai nap volt, zárva voltunk, szóval nem lógok a melóból :)

@slowmotion: nem nagyon jártam röpire, de egy Istanbul elleni BL meccs azért megmaradt, ott aztán volt hanngulat. Ilyen szempontból irigylem a csarnok-szurkolókat, kevesebb néző is sokkal nagyobb hangulatot tud csinálni, mint stadionokban a légköbméter és az akusztika miatt is. 50-60 fős (aktiv) táborra azt szokták irni focin, hogy "maroknyi", csarnokra meg, hogy "pokoli hangulat"!

kedvelem a művészlelkeket, de nem érzem magam annak :) én csak pózolok azokkal, amiket tőlük lestem :DDD

pajzán gyula 2010.10.13. 22:55:43

@redcard: én is kint voltam az odavágón. Orosz Ferinek semmilyen köze nem volt a gólhoz, de jól nézett ki, h a végén ő ért hozzá utoljára. akkor meg még ki tudta, mi vár ránk Helsinkiben, juhúúú

a visszavágón egy haverom haverja volt kint - tőzsdézett a drágám, és így még ilyenekre is futotta neki. a lefújás után mutattak egy sárga dzsekis, tomboló alakot - ő volt az. mindegy, újabb minisztori.

végh hanta · http://labdabiztos.blog.hu 2010.10.13. 23:43:10

@pajzán gyula: Pálházán, tizenhat voltam, nagytanyai lófingató nevű pálinka, szakadó eső, Orosz Feri. Körülöttünk hatvan hatodikos gyerek, a fele fiú, néhány tanár, együtt örültünk neki.
Félelmetes, hogy tényleg vannak gólok, amik így-úgy, de sokunk emlékeiben megmaradtak.

Stefan Derrick 2010.10.14. 00:09:30

@végh hanta: Megvan Kovács Zoli norvégok ellen lőtt gólja is, meg a tévés nyilatkozata a meccs után?
Illetve, bár ez nem gól, Telek vállára pattanó labda után tizenegyes a görögöknek, amivel 0-1 itthon. Utána még két-három évig meg voltam győződve, hogy kizárólag emiatt nem jutottunk ki. Bár ez lehet, hogy csak számomra volt nehezen feldolgozható trauma.

Artie 2010.10.14. 08:46:21

@Stefan Derrick: Sokat példálóztam már azzal a góllal, de főleg a meccs utáni "leszegtem a fejem, ellőttem, szerencsére bement"-nyilatkozottal...

@slowmotion: Nekem eddig óriási élmények között olyanok vannak, mint Slagelse-ETO Bröndbyben 4500 dán és 200 magyar előtt, félelmetes hangulat volt. Aztán tavaly ETO-Hypo, amikor 28:20-ra lemosta az ETO az "osztrákokat", az is hatalmas volt.

De a csúcs: ETO-Viborg, 2009, Veszprém. Hátborzongató volt. Pár perccel a meccs előtt lementem a pálya közepére, a nézők már remekül "behangoltak", és hiába tartottunk attól, hogy sok lesz a kocaszurkoló, az a 700 veszprémi "brutálszurkoló" (itt most pozitív kicsengéssel értve), hozzá a kb. 1000 győri "állat", meg az a 3500 ember, akik pluszban szurkoltak... Libabőr ezerrel. És amikor két perccel a vége előtt Misi góljával az ETO-é volt a kupa, akkor majdnem leszakadt a csarnok teteje. Kár, hogy egy percig tartott ez az állapot.

Mérgező Hulladék 2010.10.14. 10:52:29

Nekem nem volt szerencsém nézni azt a meccset, nagymamám régi tévéjén fogtam be a rádióadást, és azt hallgattam :) Nem volt egyszerű.
Ehhez képest most külföldön is tudtam nézni, bár angol kommentárral, amit egyáltalán nem bántam.
A meccsről meg: volt némi pénzem a döntetlenen, és finoman szólva sem vagyok elragadtatva a vezetéstől és a kapitánytól, de szurkoltam a végén, hogy győzzön az igazság (vagyis mi :)). Mert ezt megérdemeltük.

Balbekk 2010.10.15. 14:29:17

Az odavágóról nekem ez hozta az emlékezetes LOL élményt, a magyar internet hajnalán:

www.hix.com/arch/?page=issue&issueid=74787#3

végh hanta · http://labdabiztos.blog.hu 2010.10.15. 14:46:26

@Balbekk: Neeeee, te is járattad HIXjózsi remek hírleveleit? Hatalmas riszpekt. A HIX.sport egy igazi gyöngyszem volt. Ma már hihetetlen, hogy mennyi levelet írtunk rá.

Balbekk 2010.10.15. 15:01:59

@végh hanta: Akkor a riszpekt kölcsönös :)

végh hanta · http://labdabiztos.blog.hu 2010.10.15. 15:05:13

@Balbekk: hix.com/arch/?page=issue&issueid=63319#I8 Döme a BVSC-ben, és a digitális cseretábla magyar tesztje :)
Kösz, hogy eszembe juttattad, vicces újraolvasni.
süti beállítások módosítása