HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Ki adta be Palkónak az igazságszérumot?

2009.03.14. 10:17 BOR-gulya

Dárdai Pált talán nem kell bemutatni senkinek. Ő az, aki 12 éve játszik Németországban a Hertha BSC. csapatában. Ő az, akit olyan 5-6 éve az éppen aktuális edző a cserepadra száműz a csapatnál és ő kemény munkával mindig visszaküzdi magát a kezdő 11-be. Ő az, akit ma Magyarországon a szakma, az újságírók, és a szurkolók is elismernek. Ez pedig valljuk be, elég ritka eset főleg, hogy egy magyar focistáról beszülünk. Viszont az utóbbi időben történt valami a nép Palijával. Ahogy a Hertha egyre magasabbra kezdett kúszni a táblázaton, úgy Páltól egyre inkább furcsa nyilatkozatok érkeztek Berlinből.


A teljesség igénye nélkül szemezgetnék az origónak adott interjúból. Dárdai lehúzza a keresztvizet mindenkiről, aki a magyar foci közelében él és mozog. Edzők, játékosok, klub/mlsz vezetők, utánpótlás mindenkiről meg van a véleménye. Elmondja, bár tervezte, nem jönne haza Pécsre focizni a világ minden kincséért sem. Miért? A magyar közeg miatt. Ezt még le is nyelné neki az elfogult szurkoló: „Persze, 12 év Bundás liga után miért is jönne haza? Egyedül nem tud csodát csinálni 34 évesen, lötyögni meg van elég ember a magyar NB1-ben, nem kell még egy.”


Ezek után jön a feketeleves: Pál elkezdi szapulni a legtehetségesebbnek tartott magyar játékost, a Kisjézust. „Lusta” és „nagyképű” jelzőkkel illeti, majd elmondja róla, hogy a válogatott összetartáson nem szakadt szét az edzéseken, és különben is, Ő már tudta előre, hogy le fog sérülni, mikor kölcsön adták. És láss csodát, le is sérült. Pál neve mostantól A Látó Pali, hiszen tudta/mondta/látta előre.


Egy apró logikai bukfencre hívnám fel a figyelmet a nyilatkozatban. Míg eleinte Dárdai a magyar közeget szidja, hogy érdemi munkára alkalmatlan, rossz az infrastruktúra, stb.,stb., stb… Viszont azzal, ahogyan beleszáll Németh Krisztiánba, az pontosan azoknak az embereknek a stílusát idézi, akik oda juttatták a magyar focit, ahol az most tart. Verebes „Egyszerűen nem tud tévedni ebben a rohadt futballban” Mágust, Varga „megmondó ember” Zoltánt, Louis van Détárit, egy közös dolog jellemez, ha rossz dolgokat kell észrevenni, ők azonnal jelentkeznek, és mondják, és mondják, és mondják, hogy hol és ki és hogyan rontotta el ezt a szegény magyar focit. Ha megoldási javaslatot kérnek tőlük, rendszerint azzal kezdenek, hogy hát ugye alkalmazni kellene szerénységüket, mert akkor aktív részesei lehetnének a jobbításnak. Ez az a mentalitás, ami odasodorta kis országunk labdarúgását ahol most áll. Palinak sem lett volna könnyebb szemtől-szembe megmondani Németh Krisztiánnak, hogy: „Te figyu öcsi kapd össze magad, vagy mennyé innen **csába…” Nem. Szépen kivárta az alkalmat, és amikor legsebezhetőbb az ellenfele, akkor szúrta hátba. Hiába ez a profik világa, hadd tanuljon a kis takonypóc…


És ha már szóba jött a profik világa. Dárdai megemlíti, hogy 1999-ben, mikor hívta a Bayern, nemet mondott. Az indokait nem részletezném, egy dolgot emelnék ki: NEM MOTIVÁLTA A PÉNZ, HOGY MÜNCHENBE KÖLTÖZZÖN. Az, hogy esetleg azóta német bajnoknak, vagy épp BL-győztesnek vallhatná magát, fel sem merült benne mint motivációs tényező. Nagyszerű. Az igazság az, hogy az elmúlt 12 évben Dárdai Pál ott élt és mozgott a profik között, de a mentalitása egyáltalán nem emlékeztet a profikéra. Az ő mentalitása tipikus magyar „dögöljön meg szomszéd tehene is” mentalitás, csak mivel az elmúlt éveket külföldön töltötte így ritkábban jutott el hozzánk a nézőpontja.


Ha ezt az attitűdöt fenntartja, akkor semmi nem lesz álmai Hertha ifi edzői állásából, akkor jöhet szépen majd haza, mint igazi megdicsőült légiós, a Budapest TV-nél mindig szükség egy új és tehetséges telejósra. Sőt ha jól csinálja, mehet a TV2-re kiabálni főműsoridőben, hogy „MUKODJ”… Mert Ő a Látó Pali, aki tudta/mondta/látta előre…

 

25 komment

Címkék: magyar németh krisztián önérzetes dárdai pali

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr14997415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

THC 71 2009.03.14. 11:19:30

Na szegény Paliról jól megmondtátok.....
Mondjuk néhány dologban igaza van,és lehet,hogy a kisjézusnak is megmondta személyesen,hogy szakagyá meg kisgyerek,csak ritkán vagyunk ott a válogatott edzésén.
Amúgy meg nyugodtak lehettek,a mi palinknak élete végéig bérelt helye van Börlinben,ha nem a Herthánál akkor valamely fiók csapatnál a lista hosszú Brandenburgtól,az Unionig.Ha meg egyszerű emberként kell élnie az is fog menni,ugyanis 12 éven keresztül nem babért focizott,és szerintem ő ritkán jár kaszinóba Bognár Gyurkával.
Szóval Bravó Pali,én neked adok igazat,mert te 12 éve a Bundesligába nyomod,miközben itt a megváltók jönnek,de inkább mennek.Szabicstól Némethig.

füligjimmy77 2009.03.14. 12:19:38

A Bayern igazolás háttréről sokkal többet nyilatkozott, csak azt nem említed. A pénzét Berlinben is megkapta, akkor a Herta a BL-ben szerepelt a 16 között, az edzővel nagyon szoros kapcsolatban állt, és Király révén jó barátja is volt ott. Nem mindenki álma a Bayern, hogy aztán a sajtóban Beckenbauer, vagy Hoeness fikázását legyen kénytelen eltűrni, meg mindenféle primadonnáét. A Kisjézus nem játszott a 'Poolban, már le is passzolták, míg egy N'gog nevű gyerek rendszeresen szerepet kap, pedig elég fogalmatlan a srác, de baromi erős fizikuma van. Az ifiben lényegesen könnyebb villogni, mikor már kondi is kell, ott válik el a szar a májtól. Erről ennyit. Azt pedig nem tudhatod, hogy edzésen nem szól e neki, de gondolom, nincsenek napi kapcsolatban, ezért a sajtóban is kifejti a véleményét Némethről. Az kritika nem biztos, hogy jogtalan.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.03.14. 14:59:12

Megmondhatta volna tutiban is:
Es kann soviel passieren, es kann soviel geschehen. Nur eins weiss ich hundertprozentig: nie im Leben würde ich zu Bayern gehen.

enavantdada 2009.03.14. 15:15:12

Az utolsó bekezdés egyértelmüen csak ok nélküli szivatás.Dárdai talán az egyetlen olyan magyar focista,aki az elmúlt évtizedben külföldön nem eltünt,hanem megragadt.Azért meg külön dicséret,hogy őszinte,fikázni nem szokott ok nélkül,de szerencsére nem is nyomja soha az egyenfocista szöveget.

Fisk 2009.03.14. 21:01:25

Már ne haragudj, de ez a kritika egy baromság. Dárdai elmondta konkrétan, h amiatt nem igazolt Münchenbe, mert családja jól érezte magát Berlinben. Ezt számon kérni rajta? Gratulálok...
És miért ne lehetne szidni Németh Krisztiánt? Egyelőre semmit nem tett le az asztalra, míg Dárdai 12 éve a Hertha alapembere. Majd 10 év múlva térjünk erre vissza.
Plusz, abban a cikkben Dárdai nem csak fikázott, hanem dícsért is: Husztit, Juhászt, Gulácsit.
Szövegkörnyezetből kiragadott dolgokkal támadni. Gratulálok megintcsak... NSO színvonal.

pink panther 2009.03.14. 22:21:15

amugy d palnak nem kene nyilatkoznia semmit sem, az h o nemzetkozi es viszonylag hisszu karriert, befutott igazabol csak annak a bizonysaga h magyarorszagon a foci korul semmi sem mukodik
valoszinuleg az egyetlen focista talan kocsi ota aki tobb mint 10 evet lehuzott egy elso osztalyu kulfoldi csapatban, mindezt ugy h semmit de semmit az egvilagon nem tud csak futni es neha egy jo nagyot rugni a labdaba, vagy az ellenfelbe.
ehhez nem kell specko edzesprogram, sztaredzo, vagy akarmilyen csodaszer, hat eves koratol fut es erosit mint az allat es ennyi,
az un. agyar kozeg kaz elmult 35 evben egyetlen ilyen focistat tudodtt kitermelni, aki nem itta el, nem szerencsejatekozta szet magat, hanem csak futott es lott es kussba maradt
igy az oreg amikor nem szerzodott munchembe kb haromszor annyit vitt haza mint s daisler, aki nala klasszisokkal nagyobb jatekos, megha csak ot evet jastzott a b ligaban
az osszes serdulo es ifista edzonek egy d pali kepet tratva kene futoedzeseket tratania a sracoknak, sztar akarsz lenni, jo nok, szex es rock n roll, fussal erositsel es sikerul, hat kb ennyi

housemd 2009.03.14. 22:21:38

ökörségek...
csak egy dologhoz: Pali mindig is kiválóan tudta, mennyit ér valójában a játéka. Idehaza villogot, trükközött, kint rájött, hogy ez ott kevés, megtanult izomból és szívből-tüdőből focizni - ezt sem Pécsett, sem a BVSC-ben nem tanították meg neki. A tudása legfeljebb arra lett volna elég Münchenben, hogy a padot koptassa, időnként egy-két perc játékkal - ezért feladni egy biztos helyet, ahol megbecsülik, dőreség lett volna. reálisan látta, Bayern is csak egy nagy játékostemető.
Azt meg, hogy nem akar hazajönni, nagyon sajnálom - pécsi srác vagyok - de megértem, a gyerekei odakint szocializálódtak, elég nehéz lenne hazahozni őket, körbemutatni, hogy ez itt a nagy büdös magyar valóság, ezentúl itt fogunk élni - hátraszaltó.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.03.15. 03:36:35

Szerintem egy kicsit 'megint nincs rajta sapka' gyanús az eset. Pont az a baj a magyar focival, hogy 20 éve mindenki kummant. Paja mondta az élest, mindenki tudja, hogy igaza van, Németh-tel meg még egyikünk sem edzett együtt. Btw nem mindegy, hogy az edzőként nyolcvan helyen megégő Dörmögő Döme Dömötör mondja a frankót a máltai zacc után, vagy Dárdai mond értékítéletet a magyar közegről.

Az uccsó bekezdésért kár, különösen a 'Az ő mentalitása tipikus magyar „dögöljön meg szomszéd tehene is” mentalitás' tükrében.

dr. Wilbur Swain 2009.03.15. 10:35:16

csatlakozom, ez most nagy mellé volt...

jawbone 2009.03.15. 18:20:24

altalaban szeretem a cikkeiteket de eztet mostan nem:)
Palika az aki komoly bajnoksagban hosszu eveken at kezdo tudott lenni, pont a mentalitasaval tudott kitunni es mindig visszakerulni
a kicsi kis Nemeth Krisztiannal nemcsak Palika de a sajat klubja sem elegedett, esetleg a kovetkezo cikkben basszatok le a Poolt is..
vajon ok is magyar mentalitas miatt fognak kapni? lol
egyaltalan nem ertem mit kell azon csodalkozni hogy egy UJABB agyonsztarolt fiatal kis senki baszik rendes edzesmunkat vegezni
az lenne a csoda ha nem igy lenne...

Hispan07 2009.03.15. 19:13:29

Kicsit érleljétek a következő cikket srácok, ezután lesz mit javítani.

TFL · http://civilzone.eu 2009.03.16. 05:20:18

Hát ezt a posztot nem is értem. Üvölt belőle a rosszindulat. Meg a butaság. Meg a szövegértés hiánya. Meg a kicsinyesség.
Intelligens, értelmes, lényegretörő, őszinte és tanulságos interjú a Palié, olyan, amilyet ritkán, nagyon ritkán hallani futballista szájából.
Aki kicsit is "lát" tudja, hogy minden amit a magyar futballról mond igaz, a gondokat pontosan látja és meg is tudja fogalmazni. Amit mond nem bántó, csak őszinte, pontos, és inkább tiszteletreméltó.
És ha van a világon valaki, aki kritizálhatja Németh Krisztián hozzáállását, az Dárdai. 12 év alatt úgy tűnik hiába mutatta meg sokszor minden aktuális magyar "sztárnak", hogy a nemzetközi futballban a sikerhez a tehetség nem elég, kell az a bizonyos megfelelő hozzáállás és munka is. Ha neki nincs joga őszinte véleményt és kritikát mondani a hozzáállásról, akkor kinek van?

szemig jimmy 2009.03.16. 08:14:48

Na jól indul a hétfő.
Labdabiztos öngólt rúgott :)
A többit elmondták előttem...Paaaaliii, Paaaaliii, Paaaaliii!!!!

ssvj 2009.03.16. 11:40:51

Szerintem éppen ennek a blognak az írója idézi azoknak a stílustát, akik miatt tönkre ment a magyar foci. Olyasvalakit véd Németh Krisztián személyében, aki még semmit nem bizonyított, és ha így folytatja nem lesz belőle semmi, mert a hozzállása nem megfelelő. Az utolsó meccse, melyen láttam egy U21-es sikermeccs volt, ahol ő volt a magyar csapat leggyengébb tagja: nagyképűen, öntelten nem csinát semmi pozitívan említésre méltót a pályán. Az ilyenek nem szokták vinni semmire: nagyon is igaza van Dárdai Pálnak, ebben is. A magyar fociban ma is többségében azok vannak helyzetben (vezetők, edzők), akik lezüllesztették a magyar futballt a jelenlegi szintjére, akiknek jó minden úgy, ahogy van, mert ha változás, világos beszéd lesz, ha megméretnek, akkor nekik menniük kell. A konkrét ügyben csak remélni tudom, hogy Németh Krisztián fölébred ennek a nyilatkozatnak a hatására, s változtat a hozzállásán, különbe elveszik, mint oly sokan mások.

FlybyWire 2009.03.16. 11:41:07

Igen szar cikk lett, totális öngól valóban.
Az okokat már felsorolták.

FlybyWire 2009.03.16. 11:43:17

Az utolsó bekezdés sajnos tiszta képet ad a t. szerző intellektusáról és érettségéről. Kb. egy sértődött 12 éves ír ilyeneket.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.16. 13:44:55

nah végigolvastam én is és van benne igazság. Pali a múltkor volt az aktívban is és valamiért baromi elszálltnak tűnt valóban. nem tudom mi lett vele...

MágnesPeti 2009.03.16. 14:33:14

Ez a Pali meltatas kicsit olyan mintha valakit azert dicsernenk, mert van 4 gyereke. Szep-szep, de azert ha valaki 40 evesen osszehoz 4 gyereket nem fujja fel magat ennyire. Pali sem nagyon rakott le semmit az asztalra, csak ha mar ugyis igazolt labdarugo volt hat csinalta a dolgat, bejart edzesre es nyomta. Semmi extra. A szomoru inkabb az, hogy ennyivel ki lehet tunni ma a magyar labdarugo kozegbol. - ja a poszt egyebkent tenyleg gyenge; az utolso bekezdes egyszeruen vallalhatatlan.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.17. 00:09:01

a negyedik bekezdés a lényeg, és hogy ilyen sokan nem érzik, hogy ez tényleg egy az egyben a vargazoli-détári-verebes féle attitűd, az egy kicsit ijesztő.

azt jelzi ugyanis, hogy ugyanúgy be lehet hülyíteni embereket üres demagógiával, tét nélküli "megmondással" és sértett, öncélú hepciáskodással, mint öt, tíz vagy tizenöt éve. tényleg tök jó, hogy semmi nem változik a magyar futballközegben, csak a következő időszakban nem mágus- vagy vargazoli-hívők lesznek, hanem Dárdai Mester követői isszák majd a soros tótumfaktum minden szavát.

füligjimmy77 2009.03.17. 10:20:59

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: azért a hülyítés, demagógia a világ minden pontján megy a mai napig is, lévén ott is emberek élnek. Amúgy honnan lehet tudni, hogy nincs igaza, kérdem újra. Dárdai egyvaalmivel tud ottragadni, a mentalitásával, kondíciójával. És az se igaz, hogy ez kevés, mert nála sokkal tehetségesebbek kihullottak azóta a Bundásból, és nemcsak magyarok. Németh az ifiválogatottban jó, a Liverpool tarcsiban szintén. Hány éves? A következő lépcsőfokra miért nem lépett fel? A tehetsége megvan hozzá. Erre kéne előbb választtalálni, addig elfogadom a Dárdai-féle nyilatkozatott, lévén a Kisjézus munkamoráljával gondok vannak. A sérülés megjósolása meg nem nagy kunszt, ha valaki teljesen más edzéstempóba kezd egyik napról a másikra, naná, hogy lesérül.

hmikey 2009.03.17. 12:50:44

Ha nem is értek teljesen egyet a cikkel, azért vannak benne igazságok.

Kövezzetek meg, de szoktam olvasni Németh blogját, meg a róla szóló híreket, mert nekem tetszik, ahogy játszik. Abban azért olvastam még plusz infót. Pl. azt, hogy még életében nem beszélt Dárdaival (nyilván nem edzhettek együtt, hiszen Németh max a bővebb keretbe férhetett bele a nagyválogatottból), és azért egy olyan jellegű sérülés után (arccsonttörés), mint az övé, nemsokkal ilyet nyilatkozni róla, hááát... Főleg, mert játszott ő már nyáron a nagyok között, és nem is rosszul. Benítez is bízik benne, hogy szintet tud lépni, és még nagyon fiatal.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.03.17. 16:32:15

@füligjimmy77: Dárdai a jól bevált frázisokat szajkózza, ami persze jól rezonál a magyar közegben. A lényeg az, hogy a differenciálatlan hegyiiváni gecizmus ugyanolyan káros a magyar labdarúgásra nézve, mint az a kritikátlan ömlengés, amire a népsport képes időnként.

Az, hogy mondjuk belerúg a földön fekvő Várhidibe, miközben csontig benyal a jelenlegi gárdának, az nekem nem éppen az objektivitását bizonyítja.

Amit saját kútfőből hozzátesz Pali ehhez a "helyzetértékeléshez", az meg - nekem legalábbis - elég nagy baromságnak tűnik: az utánpótlásnevelés egy kalap szar, miközben a "jelenlegi felnőttcsapat-edzőkkel nincsen gond" - TÉNYLEG???

Ami pedig Némethet illeti, hogy "A következő lépcsőfokra miért nem lépett fel?". Hát, talán mert szinte folyamatosan sérült volt a szezonban, de persze Dárdaitól tudjuk, hogy ezért csak magát okolhatja.
Mindenesetre nem véletlen, hogy 1 hónapra adták kölcsön, abba a Championshipbe, ahol egészen tavalyig a jelenlegi magyar válogatott jelentős része játszott: számítottak rá ugyanis a Liverpool első csapatánál a szezon későbbi részében.

Itt van pl. egy mai nyilatkozat Gary Ablett-től, a Liverpool tartalékcsapatának edzőjétől. Róla azt érdemes tudni, hogy a Dárdai által leleplezett összeesküvés aktív részeseként próbálja elhitetni a magyar közönséggel, hogy Németh tehetséges játékos:

"He has been very unfortunate with injuries this season. He went away with the first team in pre-season and from the cameo roles he made he looked very dangerous.

"It was all going really well for him but he then picked up an injury playing for Hungary and it's been frustrating since.

"If he had been fully fit all season he would probably be part of Rafa's first-team plans now, but there's still over two months until the end of the season.

"If he continues to impress and score goals like he did last year, then he might get a first-team chance before the end of the season."

rekarte · http://openmuvi.blog.hu/ 2009.03.17. 21:04:34

A Bayernbe nem igazolás kapcsán csak annyit tennék hozzá, hogy egy profi labdarúgónak csakis az lehet a célja, hogy minél magasabb szinten játsszon. Vita nélkül mondhatjuk, hogy Németországban ez a szint egyértelműen a Bayern. Az eredmények tényként igazolják ezt. Az más probléma, hogy ott küzdeni kellett volna a kezdő 11-be kerülésért, nem lett volna bérelt helye Dárdainak. Egyszerűen csak küzdenie kellett volna, és azt is badarság érvként felhozni, hogy akkor a Hertha is BL résztvevő volt, mert a Bayern simán gyalogolt akkor a döntőig. Ilyen látnoki képességekkel pedig Pali tudta is ezt. Komolyra fordítva a szót, egy profi magyar labdarúgó szájából azt hallani érvként, hogy semmi nem motiválja, hogy Németország rekordbajnokához (és kirakatcsapatához) igazoljon, egyszerűen elszomorító. És aki ezt elhiszi neki, az meg hülye. Egyszerűen csak megijedt a kihívástól. Vagy a lehetőségtől.

betanított magfizikus 2009.03.18. 00:57:55

igazuk van az előttem kommentelőknek, ez egyrészt gyenge cikk, másrészt igazságtalan. Pali azért mondhatjuk, hogy nemzetközi szinten is letett valamit az asztalra. stabil játékosa 12 éve egy jó bundesliga-csapatnak. magyar szinten ez meg abszolút egyedülálló.
vegyétek észre, hogy némely nagycsapat (ld. Arsenal) mostanában akciósan veszi Afrikából és/vagy K-Eu-ból a csóringereket tizesével, konténerekben. ezekből 1-2 beválik, a többi meg mehet vissza a balettbe ugrálni. Némethről még nem derült ki, hogy mennyire fogja vinni, ő azok közül való, akik maradnak, és jók lesznek, vagy egy újabb Hrepka-szintű "eltékozolt zsenit" (pff...) láthatunk-e a személyében... egyelőre jogos a kritika, pont Palitól, és pont Némethnek. pont :).

enavantdada 2009.03.18. 16:15:18

rekarte,éppen hogy mindig is megküzdött Dárdai a kezdőbe kerülésért a Herthaban,bérelt helye szinte soha nem volt.Kérdem,miért igazolt volna a Bayernbe?A kevés kivétel közé tartozva tisztában van,volt a képességeivel,miért ment volna a kispadra?Más okokról nem is beszélve.Dárdai egy olyan mondatot sem mondott,ami sértő lenne,csak elmondta a véleményét.A mai magyar futballban egyébként még nagy arca is lehetne.
süti beállítások módosítása