HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

Görbe este sztárvendégünkkel

2009.03.23. 20:17 toni poszter

BL-ért csatáznak nem túl magas fokon, a bajnok jutalma: egy macedón pofon. Most akkor ez nyerjen? Das Vérfarkas? Jól van, de a helyesírást nem javítom. Tiszteletem, hello grüsgott á bohócliga, tippjáték, 20. forduló. Zseniális pályaművek! Én mondom Toni Poszter, hogy a gennyputtony tetején úszkáló rózsaszálak egy értelmes magyar szót formáznak: ciklus. Pedig osztrák vagyok, egy igazi bergblauer, Anton aus Tirol, de levettem, mint labancot a lóról az a sájsze Tenkes. Ha a ciklus a menő, tőlem megkaphatjátok: Land der Berge, Land am Strome, Land der Äcker, Land der Dome. Das Excel.

Az Érettségi-ciklus
Futó Lada: 5 liter ukrán kommersz vodkához hány liter hány %-os szatmári szilvapáleszt kell adni, hogy hány liter hány %-os kecskeméti fütyülösbarackkal higított szerb konyakot kapjunk?" Három decit Toni Poszter nagyapjának geheim demizsonjából.
OJ: Ismertesse a vendéglátók stadionjának térszerkezetét, majd igazolja az "oroszlánbarlang" kifejezés jogosságát! Vázolja a körülmények által kiváltott hatásmechanizmust egy gyenge hazai és egy megtorpanó vendégcsapat példáján! Eredményeiből készítsen ajánlást az érintett szakemberek számára! A feladat csak egy idegen nyelvre lefordított változattal fogadható el! Ismerjük mi az Admirával Der Löwe-barlangokat. Zum Teufel!
Fulmerz: Ha Ausschneiden Der Elf* 2 Csank bajusszal rendelkezik (rafináltan szemöldöknek hívja őket) míg Csank csak 1-el, akkor a honvéd hány góllal rendelkezik a zete ellenében?  Dunnerwetter és pokol, ezt a nőt ismerjük az erotiscsh televízióból. Nem csak én, Admira is.

Genitáliák-vegetatív funkciók ciklus

Vidi-master: az ETO Parkban új csillag született Kink személyében, ám a fiatalember nem arat osztatlan sikert a városban, ugyanis szombat este csapott egy "Görbe"-estét. Amikor Der Elf még a nyolcvanas években járt át tinzi-tanzen Linzbe, azok voltak a gekrümmt esték.
V1ktor: Perverz vagyok, szeretem ha a magyar focistakat buntetik. Ok is azt teszik velem. Ja Vóll magyar futballt mi is büntettük Das Admirával.
MágnesPeti: Az elozo ejjel kimaradt MTK-s fiatalok kozul valaki egy rokat helyez el a hazai kispad mogott. Tokoli a kezdokorbol egy hatalmas fingassal valaszol. Abszolut dontetlen. Absolut Vodka meg egy schinken kase toast volt Fritzikém plusz egy tele tank. Direktion Paks!
Hevesi Tamás-ciklus
Cikoria: Kedves Naplóm! Ma kinőttem az emós korszakomból és a magyar gitárzene felé fordultam. Beléptem egy anoním rajongói klubba, akik mindenhova követik Hevesi Tamás turnébuszát. Ma Fehérvárott fognak fellépni egy mezei koncerten. Tegnap megvártam edzés után és készítettem néhány közös képet a mobilommal. Csak utólag derült ki, hogy az nem is ő volt, hanem valami Erős Károly. Nem baj, még kezdő vagyok, talán ő is híres lesz egyszer és akkor sokat fog érni ez a kép is. Na, pussz, majd holnap megint írok.
A Karl a magyar futball letzte sansza, becsüljék meg. Wo ist Tamás Hevesi?
Futó Lada: Ha Varga 85dB-el képes üvölteni, míg Hevesi csak 60-al de 3 oktávban, akkor mennyi a szünetben elhangzó fals 50dB-es magas C-k aránya g-molban? Ez a Hevesi olyan, mint a Mozart? Mert akkor a feleségem ismeri.
Fisk: Az utolsó percben HevesiTom beénekli a győztes találatot, Mezey doki Joshi Barathoz fordul. (jövő héten leszállok róla). Streifig napernyő? Egy edzőnek? Das ist unglaublich! Megyek is! Ez nem volt a gázsimban.

Toni Poszter balra el. A színen megjelenik stréber gyuri.

csak nehany kiemeles az excelhez, ha gondolod, folhasznalhatod a posztolaskor.
* zigi kepes volt a fehervar-reac 4-0-t eltalalni, ami azert nem elvarhato
* v1ktor kepes volt az osszes meccsre 0-0-t tippelni, ami paratlan az eddigi tortenet soran
* thc71 nyerte a kort 22 ponttal, ami eleg sok, az oszi szezonban is vmi hasonlo lehetett a rekord
* frigo 5 pontot ert el, aminel csak harman ertek el kevesebbet ebben a forduloban
* osszetettben mocsing, black lotus es kifli007 vezeti a csapatot
* Kiszel Tünde


 

26 komment

Címkék: kommentverseny tippjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr681020984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2009.03.23. 20:31:13

Ugyanez menne franciául is, kolléga? :)

THC 71 2009.03.23. 20:44:16

Ahhoz képest,hogy az első két tippelésemet nullásra hoztam,még szebb az eredmény.A teljes igazság az,hogy az Újpest meccsre 2:0-át akartam tippelni,de úgy éreztem Kassai egy 11-esel megsegíti a lokit.Szerencsére nem így lett,mert lábon hordtam volna ki egy agyvérzést a stadionban.

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2009.03.23. 21:02:07

Hát a Diósgyőr az utolsó pillanatban mentette meg a becsületemet, mert a tippjáték során még sosem jártam ennyire közel a nullás eredményhez!

fran7 2009.03.23. 22:25:14

Csak azt szeretném jelezni, hogy az Aranyfedezetes postban tippeltem, lehet túl korán, nem lehetne azt is figyelembe venni. Köszönöm.

cikoria · http://cikoria.tumblr.com 2009.03.23. 22:42:28

@stréber: kíváncsi voltam mikor kevertek először gyanúba valakit. @zigi: legalább visszaadta a cédéd a pomper tibi? :)

Black Lotus · http://labdabiztos.blog.hu 2009.03.24. 08:32:35

Hát ez nagyon gyász. 8 pont... Pfff...
Részemről nagy gratula mindenkinek, aki legalább 15-ig tolta a szekeret ebben a kanyarban.
A Honvéddal meg nem tudom, mit kellene csinálni. Vagy Sisának kellene a fiúkba vernie, hogy nem kellene már a 85. perctől lélekben a zuhanyzóban tartózkodni vagy nekem kellene áttérnem a döntetlent tippelésre.

fulmerz 2009.03.24. 08:56:51

A forduloban masodik lettem, az osszetettben feljottem a 4. helyre. Ugy erzem ezt csak Der Elf-nek koszonhetem. Megyek is es beszallok az MTK torzsszurkoloi kor Smartjaba, pont van 1 szabad hely.

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.03.24. 13:28:49

egy mondat az NSO-ról:
"a békéscsabaiak éves költségvetése mindössze öt százaléka a Ferencvárosénak."

nem tudom mit mondjak

ildottore 2009.03.24. 15:16:39

Akikkel tavaszal dobogón voltunk (cikoria, frigo, rosseb, jester meg én) most szépen ott állunk egymást mellett 10 környékén... :)

JESTER 2009.03.24. 15:22:39

@ildottore: Jaja. Égünk mint a stöcc.

díszbohóc 2009.03.24. 15:28:24

Kerem a szintiszta 0-0-as oszlopommal most sikerult Frigo debrecenszurkerseggel buntetett 2-1-es sormintajat uberelnem...
9 pontot almodni sem mertem volna.

cikoria · http://cikoria.tumblr.com 2009.03.24. 16:05:33

@JESTER: még stréber is megelőz minket, pedig saját bevallása szerint ösztönből tippel egy perc alatt :)

cikoria · http://cikoria.tumblr.com 2009.03.24. 16:06:09

@v1ktor: frigónál egyértelműen bukta a szisztéma feladása.

díszbohóc 2009.03.24. 16:12:04

@cikoria: bohocliganal szerintem kb ugyanolyan esellyel indul Frigo a 2-1-evel, streber a villamtippel, es az aki, fontol, excell tablazatot keszit, elemez, netalantan focitemaju blogot ir...
Ahhoz, hogy tudj is valamit az eredmenyekrol , legalabbis Hercegfalvinak kell lenned. Bar lehet hogy meg az is keves. (Kassai?)

cikoria · http://cikoria.tumblr.com 2009.03.24. 16:15:58

@v1ktor: ha fontolóra venném amit írtál, akkor felszabadulna heti 5-6 órányi statisztikával töltött idő az életemben. :)

stréber gyuri 2009.03.24. 16:58:53

@fran7: sorry... a tippjáték poszt azért van, h ott tippeljünk. én csak most olvastam a te tippedet. nem mennék ismét a részletekbe (volt már ebben a témában egy poszt), de meg kell húznunk a határt. ezt most te bebuktad, de vigasztaljon a hír, hogy a 4-0-ás fehérvári meccset zigi módjára te is hoztad. csak pontot most nem adunk érte.

@cikoria, @v1ktor: intuíció, bocsi.

mészöly sámán · www.labdabiztos.blog.hu 2009.03.24. 17:42:26

Én megkűzdök franért. Korrektül járt el. Én magam fogom felvezetni az excelbe a tippjeit. Mondjuk várni kell.

snowblind 2009.03.24. 17:50:22

@mészöly sámán: F@sza csávó vagy! Ősszel is volt pár alkalom, hogy nem voltunk gépközelben, amikor tippelni lehetett.
Mondjuk nem a legjobb megoldás, hogy össze-vissza irkálunk tippeket mindenféle posztokba. Lehet, hogy ilyen esetben privit kéne küldeni? Ez csak egy ötlet.

ildottorénak meg üzenem, hogy nem szép tőle, hogy rólam megfeledkezett. Én is az élbolyban voltam (4.), most meg 14.

fran7 2009.03.24. 17:54:14

Elnézést ha gondot okoztam ezzel a korai tippemmel. Úgy döntötök, ahogy akartok én nem sértődöm meg, sőt.

Zigi 2009.03.24. 19:05:37

Összefoglaló,szavazás nem lesz?

ildottore 2009.03.25. 13:11:17

Snowblind, igazad van, sajnálom! Rövid az agyam mostanában pedig jól emlékszem hogy téged is akartalak írni.
Nem baj, még 3 forduló és helyreáll a régi rend:).

pytho 2009.03.25. 13:27:31

Azt hiszem ideje read-only-userből valami aktívabbra váltani. :) Úgyhogy meg is érdeklődöm mindjárt, hogy lehet-e az esélytelenek nyugalmával csatlakozni a tippjátékhoz? :)

snowblind 2009.03.25. 15:58:48

@pytho: Üdv a klubban! :)
Nagyon egyszerűen: a következő bajnoki forduló előtt meg fog jelenni egy tippjáték poszt, ide kell "bekommentelni" a tippjeidet. A szerkesztők kérésére abban a sorrendben, ahogy ők feltüntetik a meccseket.
Más dolgod nincs is, csak várni az eredményt! :)

snowblind 2009.03.25. 16:00:02

Ja, fáradt vagyok, meg hülye. Nem azt kérdezted, hogy hogyan lehet, hanem azt, hogy lehet-e...
Erre egy még egyszerűbb válasz van: PERSZE!

Frigo 2009.03.25. 16:12:29

@fulmerz: :DDD Kommentverseny győztes lennél, ha ezeket a beszólásokat a tippelésre tartogatnád.

Frigo 2009.03.25. 16:29:33

Megtisztelve érzem magam, hogy nálatok lassan az a mércéje annak, hogy egy forduló mennyire totógyilkos, hogy mennyire kevés pontot kapott Frigo. De közben olyan gyorsan süllyedek szégyenemben, mint a pontszámaim fordulónként. Engem is utolért a válság, a befektetéseim értékei csökkennek talán csak nagyobb intenzitással...
Illetve ismételten bizonyságot nyert, hogy a magyar foci, a statisztika és a hazai pálya előnye nem fér meg egy ilyen kis országban egymás mellett.
Türelmes ember vagyok, idén már nem változtatok stratégiát, kivárom mi lesz. De a következő szezonban már én is csak az ösztöneimre fogok hallgatni, jöhetnek majd az 1-6-os és 4-3-as tippek! :)
süti beállítások módosítása