HTML

Címkék

abszurd (12) ahülye (48) átigazolás (26) beharangozó (272) bohócliga (358) championship (12) debrecen (33) détáridöme (14) diósgyőr (16) dzsudzsák (28) eb (37) egervári (22) fc fehérvár (15) feltámadás (57) fradi (54) gera (21) győr (17) haladás (13) hemi bácsi (11) hercegfalvi (10) hét magyarja (22) hónap magyarja (10) honvéd (49) hülyebíró (12) huszti (14) jhn (32) kaposvár (11) keleti csoport (19) kisteleki (12) koman (10) kommentverseny (44) kupaellenfél (20) kupatipp (15) loki (13) magyar (141) mezey (11) mlsz (38) mtk (19) nb2 (87) németh krisztián (16) nemzetisport (13) nyugaticsoport (59) önérzetes (33) összefoglaló (110) reac (12) sör (11) statisztika (14) szavazás (11) szurker (32) tippjáték (229) tippmix peti (11) torghelle (15) tőzsér (12) u20 (15) utánpótlás (15) ute (19) válogatott (168) várhidi (15) vasas (21) vendégszerző (21) videó (87) videoton (15) visszatekintő (10) Címkefelhő

Friss topikok

  • Stefan Derrick: Nagyrészt egyetértek a fentiekkel. Szerintem akkor lett volna időszerű ennek a bevezetése, ha max.... (2022.03.11. 15:03) VBK
  • kétballáb: Imádtam a tippjátékot, néha még most is olvasgatom a régi bejegyzéseket. Szép volt, jó volt, szíve... (2021.11.20. 13:34) Sarokba állítva
  • LaFire: Csatlakozom Brute-hoz :) (2020.11.11. 22:35) Nemzetközi edzőmeccs ( BL főtábla 1. forduló)

Licenc

Creative Commons Licenc

A rénszarvast válogatottba?

2009.03.16. 12:00 eric

Miután hétvégén Vidic megmutatta, hogy annak idején miért is nem kellett a Fradinak és túltettem magam azon, hogy szeretett Manchesterem lemegy kutyába a Pool ellen, úgy gondoltam adok magamnak mégy egy igazi indokot az esti berúgásra ,megszemlélem hát a Debrecen-Nyíregyháza Spari rangadó második félidejét. A rangadó  szó inkább idézőjelben, lenne helytálló merthogy a bátortalan Spartacus semennyi gondot sem jelentett a Lokinak

meg hát az Oláh Gábor utcába (Nagyerdőbe) a jobb csapatok sem győzni járnak. Az meg, hogy a két fellegvár(muhaha) szurkolótábora utálja egymást kb annyit nyom a latba mint egy Budavári szervezte tüntetés. Végeredmény 4-0. Színvonal: 2.
A meccs kb ennyi szót érdemel azonban az ahogy az nso tálalja már kicsit többet. A Loki 24 éves csatára Rudolf Gergely 2-őt vágott szombaton. Ezzel a két találattal ki is érdemelte ezt a remek címlapot és egy beajánlást Koeman kezdőjébe plusz egy benyalást a támadó seggébe. Loki Rudi 19 forduló alatt 11x vette be az ellenfelek kapuját és a Győri Bajzátal jelenleg második a góllövőlistán a 12 gombócig jutott, állandóan faszfej ,Tököli Attila mögött.

Jövő szombaton ugye sorsdöntőnek titulált meccset játszunk a túlértékelt Albánok ellen Tiranában és a sajtó legnagyobb gondja azon kívül, hogy ki pótolja majd Juhász Rolit (nem kérdés, hogy Vaskó lesz és még véletlenül sem szegény, jobb sorsra érdemes Gyepes) az, hogy ki fogja elöl megtartani a lasztikat és, hogy ki fog a három helyzetünkből majd egyetbekotorni. Nos, hogy nem Rudolf Gergely lesz a megmentőnk az biztos. De ha Koeman mégis megpróbálkozna vele hát magára vessen. Rudolf, rutintalan (24 évesen még az 50élvonalbeli meccset sem érte el, összesen klubjaiban), fizikálisan gyenge, nemzetközi mércével mérve borzasztó súlytalan és jelenleg is legalább két jobb csatárunk van nála.

Sanyi végre lenyugodott, képzeljétek egy éve nem állították ki meccsen akkor is csak azért mert haza kellett rohannia repülnie, a kistorghelle születését lekamerázni. Nem tudni, hogy a Bundesliga 2, vagy a kor , de Sanyiból remek csapatember lett, ki képes arra, hogy meg játssza a rá felpasszolt lasztikat és arra is, hogy kis szerencsével gólt érjen el - bárki ellen. Technikás játékosunk van elég a csapatban viszont olyan kevés aki harap, karmol, mellbimbótcsavar, nyal, az ellenfél hátsó soraiban. Ő ezt az űrt pótolná.

Jelenleg nem nagyon van olyan magyar szurkoló ki Albánia ellen ne  az élete eddigi legjobb formáját hozó, Priskin Tomit kezdetné az ék csúcsán. És meg is lehet érteni . Priskin remek fizikális és technikai adottságaihoz végre megfelelő önbizalom is társul mely lehetővé teszi, hogy végre az angol 2.ben is úgy csibészkedjen mint takony korában idehaza a Győrben. Persze ha Tiranában is emelgetésekkel próbálkozik majd ahelyett, hogy kibombázná a tátongó hosszút én leszek az első aki feldugja a filcijét a seggébe. Megjegyzendő még, hogy korábbi nagy gyengéje a futósebesség és gyorsulás tekintetében is előrébb lépett kombájnból, traktor fokozatba.

Megemlítendő még a Real C-ben (Ugye Real Madrid B már nem létezik) remeklő 21 éves Szalai Ádám. Ki vezeti a divizió góllövő listáját és kinek óriási plusz energiát, motivációt adhatna akár egy 15 perc is a válogatottban , mielőtt lemerül az aksi a szezon végére. Bár lehet, hogy az ő ideje Málta ellen jön majd el.

Korai előrejelzés: A albánok ellen Sanyi fog elől szaladgálni a kezdőben és jó messziről figyelni ahogy a középpályán bátortalankodunk eladogatjuk a lasztikat, mire félidőre kijön Priskin és egy sokkal bátrabb magyar csapat, hogy vért köpködve, de behúzza a győzelmet.

52 komment

Címkék: magyar feltámadás priskin válogatott championship nemzetisport torghelle

A bejegyzés trackback címe:

https://labdabiztos.blog.hu/api/trackback/id/tr671005179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Phil Laak 2009.03.16. 13:25:47

A blog színvonala nagyot csappant, köszönhetően a rengeteg vendégírónak. Remélem Sámán, hogy egy idő után csak a "krém" marad.
Hihetetlen erőltetett a cikk, szarok a poénok, és mondvacsinált az indok, amiről írsz, ráadásul tele van helyesírási hibákkal.
Bocs eric, de ez a kedvenc blogom.

FlybyWire 2009.03.16. 13:33:30

Nekem is ez volt az egyik kedvenc blogom...
Ez a cikk még hagyján, de a Dárdai Pali-félét szerzőt remélhetőleg többé nem engedik a közelbe.
Legalább ide nem kellenek árokásók!

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.16. 13:34:24

semmi baj phil, majd megszokod a másfajta stílust.
az indokba nem kell semmi földöntúlit belemagyarázni. a humorérzéket embere válogatja, helyesírási hibát meg mutass kettőt.

score99 2009.03.16. 14:19:58

Muszáj volt már regelnem mert, nem értem ezt a nagy felzúdulást itt. Ez egy jó kis könnyed poszt, pont ide való. Még a humora is illik a bloghoz a mondanivalója meg megkérdőjelezhetetlen.
Akinek nem ez kell hanem tartalmasabb cikkek az menjen az nstre, aki meg csak szórakozni akar annak jó ez.

A dárdais cikkhez meg annyit, hogy Pali mindig ilyen volt ezért is maradt ki minden edzőnél az elején. Beképzelt játékos ki nem tett semmit még a coach meg nem szopatta, utána persze elkezdett teperni és dacból is visszakerült a kezdőbe.
Németh 20 éves persze, hogy elszáll a sztárságtól, majd szépen visszaáll. Hogy lusta lenne? Ugyan. egy csatárnak nem kell annyit futnia mint egy védekezőközépnek. Nézzétek meg Zlatant vagy Berbatovot mennyit futnak. Hülyék lennének sokat darálni, hogy aztán a megfelelő pillanatban ne tudjanak koncentrálni.

És egy oka volt, hogy Pali nem ment a Münchenbe ami nem más mint a GYÁVASÁG!

MágnesPeti 2009.03.16. 14:21:43

kedves eric,
helyesirasi hibakbol van tobb is. Legyszives olvasd at megegyszer. A poszt pedig tenyleg gyenge.

A stilust Neked kellene megszoknod.

cikoria · http://cikoria.tumblr.com 2009.03.16. 14:27:22

alakul egy flame a stílusjegyekről. kötelezően kell, vagy a hétvége ennyire nem adott más témát? (pl- nyert a siófok a fáy utcában, ahol mi is kaptunk egy sima hármast)

MágnesPeti 2009.03.16. 14:37:44

@cikoria: papirforma eredmenyekrol nem lehet ujat mondani, valamibe pedig muszaj belekotni...

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.16. 14:39:57

Peti...továbbra is várom a hibák sorát, köszi.

félreértések elkerülése végett: azzal, hogy most pár szerző ide is ír a blog gazdagodik. természetesen ha az olvasóközönség nem fogadja el a másfajta stílust csak az eddig megszokottat, eltolom a bringát...

cikora: egy vasas-siófok nem egy nagy téma szerintem. de vagyunk elegen szerzők ha valakit megmozgat hát megírja.

FlybyWire 2009.03.16. 14:43:27

Eric:
"A meccs kb ennyi szót érdemel azonban az ahogy az nso tálalja már kicsit többet."

Csak ebből az egy mondatból hiányzik 4 írásjel: 1 pont és 3 vessző.

Helyesen: "A meccs kb. ennyi szót érdemel, azonban az, ahogy az nso tálalja, már kicsit többet.
Az egész szövegből vagy 50 vessző hiányzik.
Továbbiak: "a Győri Bajzát" - kisbetűvel kellett volna, mivel jelző.
"góllövő listáját" - egybe kell írni,
"elől" - helyesen: "elöl"
"berúgás" - "berugás",
"2-őt" - kettőt, vagy 2-t
"A rangadó szó inkább idézőjelben, lenne helytálló" - na ide pont nem kellett volna vessző,

De főleg a vesszők krónikus hiánya a durva, néhol szinte érthetetlenné válnak a teljesen tagolatlan mondatok, pl. ez is: "Sanyi végre lenyugodott, képzeljétek egy éve nem állították ki meccsen akkor is csak azért mert haza kellett rohannia repülnie, a kistorghelle születését lekamerázni."

Sanyi végre lenyugodott, képzeljétek, egy éve nem állították ki meccsen, akkor is csak azért, mert haza kellett rohannia repülnie, a kistorghelle születését lekamerázni" - innen 3 hiányzott...

cikoria · http://cikoria.tumblr.com 2009.03.16. 14:44:07

@MágnesPeti: ahogy a viccbeli cowboy mondja a lovának: egy :)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.16. 14:52:32

@FlyByWire: oké tényleg van pár na, bár a berúgás mindkét verzióban helyes. a vesszőhibákba meg ordas nagy baromság belekötni ha a szöveg kerek, de legközelebb majd jobban figyelek, mert úgy látom, hogy itt minden olvasó Kosztolányi farkából szopta az anyatejet.

score99 2009.03.16. 14:53:42

"A helyesírásba az köt bele aki másba nem tud!"

FlybyWire 2009.03.16. 15:05:05

@eric: "a vesszőhibákba meg ordas nagy baromság belekötni ha a szöveg kerek"

Nem, barátom. A vesszőhiba pontosan ugyanolyan hiba, mint a hosszú és rövid ékezetek keverése, ráadásul még érthetetlenné is tesz a szöveget, mert nem jön át a tagolódás.

Picit gyúrj rá szerintem!

FlybyWire 2009.03.16. 15:06:56

@score99: Részemről nem kötözködés volt, kétszer is szerepelt külön kérés a szerző részéről a hibákra vonatkozóan, gyorsan összeszedtem párat.

Szomorú, hogy a mai világban amúgy egyébként, a nagy átlaghoz képest ez egy egész elfogadható szöveg, már ami a helyesírást illeti.

FlybyWire 2009.03.16. 15:08:22

Amúgy pedig nem Kosztolányi, szerintem Kazincy-ra gondolsz :)

A cikked egyébként nekem még mindig sokkal jobban tetszik, mint a sértődött, dedós Pali-fikázás az előző posztban :)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.16. 15:12:20

@FlyByWire: ha olvastad volna valaha bármelyik írásom nem kérnéd, hogy gyúrjak rá:)igazatok van nem futottam át mielőtt kiraktam volna csak összecsaptam.
mindemellett már egy 8 évesnek sem kell vessző a mondatba, hogy menjen a szövegértés, úgyhogy pattanjunk már le erről kérlek.
ha az mondod nem tetszik az írás elfogadom, szíved jogod véleményt mondani és ízlések és pofonok és blabla... de a helyesírásba belekötni tényleg szarrágás.

FlybyWire 2009.03.16. 15:14:22

@eric: Még mindig nem érted... a vessző nem egy "motívum", amitől "könnyebb" a szövegértés... a vessző pontosan ugyanúgy a nyelvtan része, mint a ragozás, a nagybetűk, a megfelelő kettős mássalhangzól stb. stb....
Ez nem esztétikai, hanem egyértelmű nyelvtani kérdés! Ezt kellene felfogni.
Amint látod, nem arról van szó, hogy a cikk nem tetszene (azt nem én írtam).

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.16. 15:14:37

@FlyByWire: miért ez egy bejáratott mondás szegény Kazincyval?:D

FlybyWire 2009.03.16. 15:16:09

"ha olvastad volna valaha bármelyik írásom nem kérnéd, hogy gyúrjak rá:)igazatok van nem futottam át mielőtt kiraktam volna csak összecsaptam."

Azaz:

ha olvastad volna valaha bármelyik írásom,(1) nem kérnéd, hogy gyúrjak rá:)igazatok van, (2) nem futottam át mielőtt kiraktam volna, (3) csak összecsaptam.

FlybyWire 2009.03.16. 15:17:00

@eric: Nem, de ő volt a nyelvész inkább, mint Kosztolányi, azt hittem erre gondolsz!

FlybyWire 2009.03.16. 15:19:38

"miért ez egy" = miért, ez egy....

Na jó, befejeztem :) de tényleg érdemes ezt úgy is elolvasnod, hogy nincs ott a vessző. Akkor azt jelentené a kérdésed, hogy vajon miért is bejáratott mondás ez, vajon mi lehet az oka, hogy ez (már) egy bejáratot mondás - azaz szemantikailag tök mást jelent, mint amit Te kérdetni szándékoztál.

Klasszikus példa a jósdás: "a királynőt megölni nem kell félnetek jó lesz".... ugye :)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.16. 15:24:14

@FlyByWire: Kosztolányi nem volt nyelvész, ellenben Nyugat első nemzedékének tagja.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.16. 15:25:45

FlyByWire: gondolom azért sikerült megérteni a kérdést külső segítség nélkül is:P

FlybyWire 2009.03.16. 15:30:16

@eric: Tudom, én is azt írom, hogy Kazincy volt a nyelvész :)
A másikra: persze, megértettem én, de anno suliban ezeket a hibákat is teljes értékűnek vették. A lényeg nem is ez, hanem hogy a vesszőknek nemcsak helyesírási, de szemantikai szerepük is van, a klasszikus példát megnézve:

"a királynőt megölni nem kell, félnetek jó lesz"
vs.
"a királynőt megölni, nem kell félnetek, jó lesz"

Remélem így már érthetőbb, miért is fontosak szerencsétlen elfelejtett, hanyagolt kis vesszőcskék :))

díszbohóc 2009.03.16. 15:32:07

-Maga a tanctanar?
-Lofaszt, (vesszo) en az illemtanar vagyok.

díszbohóc 2009.03.16. 15:33:14

Samaaann, ezek itten kulturarol kommentelnek!!!!!!
Moderalast azonnal.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.16. 15:37:52

@FlyByWire: jó,hát én azért írtam Nyugatosat mert, ő nyilván tudta hova húzza a vesszőt...pontosabban: ő nem szarta le:D

FlybyWire 2009.03.16. 15:40:50

?? Most tényleg képesek voltatok kimoderálni azt a tökéletesen szalonképes kommentet, ahol szemléltettem, miért is baromira lényeges a vesszők egy szövegben?

Hát, gratulálok :(

FlybyWire 2009.03.16. 15:41:58

@FlyByWire: ja, mégse... sorry :)
@eric: ok, érthető... most már tényleg befejezem az offolást, egyébként a saját blogodat is szoktam olvasni, és tetszik.... szóval teljesen peace!

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.16. 15:43:02

@FlyByWire: gondolom a mopszos a kedvenced:P
ON

MágnesPeti 2009.03.16. 15:47:33

@cikoria: itt nagyon sok egyest lehetne kiosztani, mivel senki sem szolt hozza... lehet hogy tenyleg papirforma?
@eric: a helyedben en behuznam a fuggonyt es leotanam a villanyt... valaki mar egy tavcsovon keresztul figyel es csak a megfelelo alkalmat varja. szoval amint kihagysz egy vesszot...

Szoval rudirol annyit, hogy a magyar bajnoksagban jatszani sajnos nem erdem es dicsoseg, plane nem eleg hogy bekerulj a valogatottba. Hazankban labdarugni csak egy allapot, messzemeno kovetkezteteseket ne vonjunk le belole.
Remelem ezt Kuman is tudja. Mondjuk ahogy elneztem az arcat a Hali-Ujpest lelatojan, szerintem mar rajott. Valoszinu hogy lekotoztek a szekre es elkabitottak. Okosan egy sokkoloval szem kinyitasra sarkalltak mielott vette volna a kamera.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.16. 15:54:29

@MágnesPeti: Onnantól kezdve, hogy nála lett Rudi válogatott biztos kerettaggá vált. Ha kihagyná elismerné, hogy hibázott. Minden szövkapnál van ilyen, emlékezzünk csak Sebők Vilire vagy Tőzsérre.
Rudi már 24 éves és még itthon sem nyújtott semmi extrát.
Szabiccsal mi a tök van?

stréber gyuri 2009.03.16. 16:01:43

@MágnesPeti: te pedig megőrjítesz az _ekezet nelkuli_ kommentjeiddel (-: szedd össze magad kérlek.

@eric: szabics epizodista torghelle mellett, mögött, alatt. ahogy tetszik.

díszbohóc 2009.03.16. 16:11:27

En szerintem Koeman-t a valogatas miatt nem kellene kritizalni. Bar tutifix, hogy az lesz a kovetkezo, mint Matthaus eseteben, hogy sok jatekost kiprobal (de akkor honnan tudna, milyen teljesitmenyre kepes)
Rudolf meg bar az nb1-ben jatszik, azert a Francia bajnoksagban szocializalodott, megha nem is jatszott sokat.
Arrol meg nem o tehet, hogy a nepsport hulyesegeket ir...

MágnesPeti 2009.03.16. 16:11:37

@stréber gyuri: konnyu ilyenekkel tamadni, a korulmenyek aldozata vagyok...

priskint a valogatottba!!!
a het magyarja posztokbol Stieber nem jatszhatna? Egy felidot megerne szerintem, inkabb mint Szalai, akinek lattam a csodalatos duplajat valamelyik bajnokin. Hat azt leginkabb a legaljaponthura lehetne belinkelni. Mondjuk az iwiw oldalat mindenkepp :)

Futó Lada 2009.03.16. 16:16:03

[ironia] Koemannak kellemes gondja lehet hogy kit választ csatárnak. Persze az itt felsoroltakon kívül ott van Kovács Péter a főviking, aki már a norvég első ligában rettenti a vikingeket, Orosz Péter aki beleunva a jódlizásba angyalföldön alkot, Bajzát aki Kovácsegyzoli rányékából kilépve idén már Lehmant is mattolta, Ferenci aki egymaga gázolt át Tökölön és Bőcsön, és persze itt van még Njodo is, aki az abszolút jokernek számít..... [/ironia]
Persze Huszti kezd csatárban, de azért jó elgondolkodni..

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.03.16. 16:33:44

az írással semmi baj, kicsit más stílus, mint az eddigiek de szerintem belefért. hosszabb távon meg úgyis kiderül ki marad, ki megy
de ugye az nem komoly, hogy tököli vezeti a góllövőlistát??? be kéne válogatni :) (nem, nem gondoltam komolyan)

brodaclop 2009.03.16. 17:03:03

A mar emlitett, igencsak zavaro helyesirasi hibahalmon kivul egyvalami bassza a csorom: most akkor mirol is szol ez a cikk?

Rudolf lott kettot a hetvegen, de o szar.
Priskin sok golt lott mostanaban, de leginkabb csak emelt.
Torghelle meg nem, de legalabb nem is allitjak ki annyit.

Namarmost feltetelezem, hogy aki olvassa ezt a blogot, az a fentiekkel mind tisztaban volt a cikk olvasasa elott is. Mit kellett volna tehat megtudnom ebbol a cikkbol?

brodaclop 2009.03.16. 17:10:02

Na most nezem a kommenteket, es nem tudom, jol latok-e.

En azt latom, hogy a szerzo, ahelyett hogy fulet-farkat behuzva elszaladna a kiskozertbe egy helyesirasi kezikonyvert, es nekiallna szepen megtanulni magyarul irni, az olvasokat (Olvasokat) bassza le, es azt bizonygatja, hogy mi vagyunk a hulyek, mert nem arra koncentralunk, ami a mondanivaloja, hanem arra, hogy azt elvezhetetlenul trehany formaban irta le?

Es ezt igy hogy?

brodaclop 2009.03.16. 17:17:20

Na tessek, hat nem becsuszott egy kosza kerdojel oda, ahova igazibol egy pont kene? :)

Hitchiker 2009.03.16. 18:50:42

na igen... A Magyar Futball és Egyéb Más Varázslatos Dolgok

ki kellene kötni, hogy csak a fent említett témakörben lehessen hozzászólni, mert így nagyon hullámzó lesz a színvonal (irónia vége)

az írással nincs semmi bajom, belépőnek jó volt, de a címmel sehogy sem bírok kibékülni

egyébként mi lenne, ha 2 csatárral kezdenénk a kevesebb (középpálya) több (csatársor) alapon, ez még mindig csak 4-4-2 lenne valamilyen síkidom alakzatban középen ami meglepő módon kevésbé misztikus helyeken (bárhol a világban) általában bejön

bár ha Huszti első soros szereplésével nyernénk akkor egye-fene... legyen

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.16. 19:23:49

jó hát a tököm se gondolta, hogy a sörzabáló apukák ilyen érzékenyek a magyar helyesírásra:P

szerintem a két csatár hiba lenne. pont az a csapat erőssége, hogy a középpályán sokan vagyunk és van kinek tenni gyorsan, kicsiben. plusz kivéve egy védekező közepet kicsit megborulna az egyensúly asszem.

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2009.03.16. 21:57:02

A post jogosságáról annyit, hogy ha a népnemzeti sport szerint ez címlapos sztori akkor pár sort itt is megérdemel. (az már mondjuk más kérdés, hogy az ns képes a semmiből csinálni egy ilyen félkamu címlapos sztorit)

A stílusáról meg annyit, hogy a poénkodással szerintem senkinek nincs baja. Nekem se, maximum az öncélú trágárkodással. Az, hogy "Tököli állandóan faszfej" nem kizárt, csak így önmagában nem túl vicces. Szerintem.

Az igazság meg az, hogy ha Koeman egy kicsit is tökös akkor két csatárral kezdünk, legfeljebb valami bújtatott módon. (Huszti visszavont ék vagy ilyesmi)

rekarte · http://openmuvi.blog.hu/ 2009.03.16. 22:10:55

eric, azt hogy érted, hogy nincs Real B? van, csak Castillának hívják, a Real Madrid tartalékcsapata. A Real Madrid C pedig utánpótláscsapat, ahol az ifisták játszanak. Manchester drukker vagy, talán az ő példájukon keresztül könnyebben szemléltethetem: Manchester Reserves pont olyan, mint a Castilla, a Manchester Youth pedig olyan, mint a Real Madrid C

pókfoci 2009.03.17. 01:43:56

Vaskó vagy Gyepes, Gyepes vagy Vaskó - és Kuman csak néz maga elé, és mereng.

Toni Polster 2009.03.17. 08:20:01

ja,es egy nagyon gyakori hiba, Albania nagy "A", albanok kis "a"

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.03.17. 08:24:30

@pókfoci: Vaskó, még mindig inkább ő; mint Gyepes, a veszélyes :)

amúgy számomra kicsit meglepő, hogy hirtelen megjelent egy halom nyelvész is a blogon.
csak nem Index címlap volt? :D

Rénszarvas úrról meg csak egy név ugrik be korábbról: Torma Gábor. Gondolom nem kell részletezni, miért.

De akinek mégis: Torma is a nagy nyugati mentalitással érkezett, látszott; hogy nem
kis hazánkban nevelték ki. Egy apró hibát
mégis elkövetett: hazaszerződött... no, ezek után
izomból beleszürkült a bohócligába.

Ha nem történnek csodák, a Rénszarvasra is ez vár...

Balbekk 2009.03.17. 08:36:35

Kazinczy lesz az, cz-vel.

snowblind 2009.03.17. 09:27:31

@ylion: Szerintem meg inkább Gyepes. Tehetségesebbnek tartom, ráadásul valószínűleg már az öngólok okozta kishitűségéből is kigyógyult.

enavantdada 2009.03.18. 16:27:32

Meglehet nincs idejük az eredeti blog íroknak annyi,mint volt,de ez igy szerinten nagyon nem lesz jó,valahol tényleg a pofám leszakad,hogy a szinte olvashatatlan tagolású,rossz bejegyzés miatt a blog olvasói a hibásak.Eric,ezt te sem gondolhatod komolyan,azért mert ez nem írott sajtó,azért egy minimumot kéne tartani.Szinvonalban is.

dacko · http://arkanserege.blog.hu 2009.03.19. 10:35:03

És nem azon akadsz ki, hogy Rudolf seggét tisztítják, hanem, hogy nincs a szövegben vessző.:) Elég kemény.

Phil Laak 2009.03.19. 11:54:38

Viszonylag átlagos embernek tartom magam, és igen is szúrja a szememet ez a rengeteg helyesírási hiba.
Akkor is zavar, ha a barátnőm ír így, de itt mégis médiáról van szó, ahol a szerző ugye elméletileg nem a maga, hanem az olvasók örömére ír.
Én pedig galád módon örülök annak, ha egy cikknek van értelme, ne adj isten mondanivalója, és legalább a minimális külalaki elvárásoknak megfelel.
A cikk témájáról nem sok értelme lenne vitázni.
süti beállítások módosítása